En jij doet mee Martijn?demon schreef:Demi schreef:Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen![]()
In nl zijn er, gezien het weer hier, geen wedstrijden zeker? Lijkt me echt gaaf om dat eens te zien. Leuk al die blije koppies van jullie honden
Aankomend weekend is er een wedstrijd met meer dan 90 teams in Peel en maas limburg.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn honden waren op tv
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Mijn honden waren op tv
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Wanneer en waar is dat precies? Lijkt me wel gaaf om te komen kijken.demon schreef:Demi schreef:Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen![]()
In nl zijn er, gezien het weer hier, geen wedstrijden zeker? Lijkt me echt gaaf om dat eens te zien. Leuk al die blije koppies van jullie honden
Aankomend weekend is er een wedstrijd met meer dan 90 teams in Peel en maas limburg.
Leuk stukje trouwens bij Nieuws uit de Natuur
edit: even gegoogeld. Is het de Peel en Maas Challenge in Helden?
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Wat een gaaf filmpje zeg! 
- Roompie
- Zeer actief
-
Angelique.
Marion. schreef:Gaaf gezicht op 2,5 minuut ofzo. Je ziet hier duidelijk dat de Akita's (DallassieAngelique. schreef:Marion. schreef:Dat dacht ik eigenlijk ook al. De middelsten moeten Miepjes zijn (maar dan van een ander kaliberAngelique. schreef:Ja, de voorste zijn de beste, die kunnen de commando's (als het goed is) vlekkeloos uitvoeren EN heel belangrijk ! rekening houden met het feit dat er nog een x aantal honden achter hun aan komt (denk aan ruime bochten nemen)
De middelste moeten de commando's ook enigzins kennen maar zolang ze de voorste niet tegen werken is dat al goed.
En de achterste zijn de sterkste, eigenlijk zijn dat de honden die het zwaarste werk hebben), de voorsten moeten de stuur paarden zijn en de achtersten zijn eigenlijk degenen die de kar trekken. Toch?
Het blijft een ontzettend gave manier van sporten met je hond. Iets spectaculairder dan flyball of agility![]()
En ik wil ook jouw kar met Lola en Demon wel een keer op een filmpje zien
Die staan er een aantal op de site![]()
bv: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lp4lyvCc#!
Ohw pfffff Mijn Dallassie staat hier ook op) de kar trekken
Ja dat zijn de echte trekpaarden/krachtpatsers
-
Angelique.
ja hoor alleen altijd met de kar ipv de slee.Demi schreef:Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen![]()
Aankomend weekend is de peel & maas challenge, als het een beetje meezit de eerste sneeuwwedstrijd in nederland sinds jarennnnnnnnnnnnn
-
Angelique.
Marion. schreef:En jij doet mee Martijn?demon schreef:Demi schreef:Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen![]()
ja
-
Angelique.
Tamara/Bayko schreef:Wanneer en waar is dat precies? Lijkt me wel gaaf om te komen kijken.demon schreef:Demi schreef:Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen![]()
Leuk stukje trouwens bij Nieuws uit de Natuur
edit: even gegoogeld. Is het de Peel en Maas Challenge in Helden?
ja
-
Angelique.
thx weer all 
-
Angelique.
en maandag nog eens
http://www.omroepbrabant.nl/?news/18729 ... +Zoom.aspx
Aan de rechterkant staat het filmpje
http://www.omroepbrabant.nl/?news/18729 ... +Zoom.aspx