Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Minhie schreef: Het geluid stond hard aan en Kai is net opgestaan om het stel te gaan zoeken..
Hahaha nou dan moet die een eindje wandelen om ze te vinden
Niet, ze zitten in die rare bak waar vrouwtje steeds naar kijkt en haar vingers op zitten..
Ik zou die bak gewoon ff goed onderzoeken kai
Daar zitten ze toch niet in na grondig onderzoek, meneer is nu van mening dat ze buiten zijn en meneer is dus de slaapkamer in gelopen waar het raam open staat. Daar kwam het geluid zeker vandaan
Angelique. schreef:
Hahaha nou dan moet die een eindje wandelen om ze te vinden
Niet, ze zitten in die rare bak waar vrouwtje steeds naar kijkt en haar vingers op zitten..
Daar zitten ze toch niet in na grondig onderzoek, meneer is nu van mening dat ze buiten zijn en meneer is dus de slaapkamer in gelopen waar het raam open staat. Daar kwam het geluid zeker vandaan
Hahaha briljant
Toen wij het vanmorgen hier bekeken waren ze ook allemaal op zoek naar die "vreemde" honden
Minhie schreef:
Hahaha briljant
Toen wij het vanmorgen hier bekeken waren ze ook allemaal op zoek naar die "vreemde" honden
mijn dochter heeft het vanmorgen gezien, ze weet mij nu nog te vertellen dat ze erg hard kunnen en niet bij een temp van boven de 15 graden mogen rennen.
het is dus blijven hangen bij de jeugdige kijkers, ik zeg doel bereikt
in liefde volle herinnering tosca joris van spokendam sweet bull (storm) van spokendam
petra1 schreef:Leuk filmpje!
Zijn dat de bossen bij Het Appeltje?
Ja klopt, daar trainen we altijd
Een aantal jaren geleden liepen we daar regelmatig met een hele groep beagles.
Mooie bos is dat!
Nu niet meer ?? wij komen heel vaak hele grote groepen beagles tegen...
Zijn prachtige bossen waar we flink kilometers kunnen maken
Nee, wij wandelen daar niet vaak meer.
Wel jammer, want ik zou jullie weleens willen zien trainen.
Maar we wonen nu ruim een uur van BoZ vandaan, en dat is net ff te ver om elke wandeling daar mee te lopen.
In loving memory of Denzel, Stef en Dax. Groetjes Petra en de hondjes
lida82 schreef:mijn dochter heeft het vanmorgen gezien, ze weet mij nu nog te vertellen dat ze erg hard kunnen en niet bij een temp van boven de 15 graden mogen rennen.
het is dus blijven hangen bij de jeugdige kijkers, ik zeg doel bereikt