ik heb zo'n vloerkleedjeAngelique. schreef:Als je er niks mee doet, of iig te weinig zijn ze druk en verbouwen ze kosteloos je huisYukusaki Akitas schreef:Ik ga eens kijken. Ben zo op je website eens aan het lezen over de sledehonden. Het lijkt me súper gaaf om te doen, maar vind husky's te druk om zelf te houden. Keuzes moeten gemaakt worden in het leven![]()
Als je ze geeft wat ze nodig hebben zijn het vloerkleedjes
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn honden waren op tv
Moderator: moderatorteam
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
- Aantal honden: 2
Re: Mijn honden waren op tv
- tootjeko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese Podengo medio en Jack Hussel
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier mag het toch ook niet? Althans, een Belgische musher heb ik ooit horen zeggen dat hier ook gewoon het trekhondenbesluit geldt.Angelique. schreef:Als ik een lange training doe loop ik de eerste 15 min in gebied waar akita's idd niet mogen, daarna loop ik in Belgie en waarempel, daar mag het wel
Maar super filmpje hoor! Ik vind het prachtig om honden te zien werken waar ze voor gefokt zijn
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Ik noem Shelly altijd mijn huskypuppy, haha, is mijn bijnaampje voor haar. Ik denk dat er een flinke vleug husky in de mix zit bij Shelly, door haar uiterlijk maar ook door haar gedrag. En dan ben ik wel blij dat ze een vuilnisbakkie is, want ze heeft wel de leuke dingen van een husky, maar ze is absoluut niet druk. En met drie kwartier achter Bruno en de bal aanrennen in het park is ze een vloerkleedje. We grappen altijd dat Shelly de husky is die liever bij de kachel blijft liggen dan die de slee trekt. Maar ze kan onwijs hard trekken, heeft spatelvoetjes en kan heel mooi liedjes voor ons huilen dus ik hou van mijn nep-huskypuppy! Ik kan echt verdrinken in die mooie ogen van haar. Toch worden husky's niet zo vaak gekruisd dan andere rassen, is mijn indruk. Maar van mij mag er wel bij meer honden wat husky in de mix, haha.
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
- Aantal honden: 1
Wat een gaaf filmpje is het geworden. Ze doen het erg leuk bij het NUDN.
Ik zal het morgen aan mijn zoon van 9 laten zien, die vind husky's heel erg leuk.
Ik kan hem alleen nog moeilijk aan zijn verstand peuteren dat zo'n hond voor ons niet geschikt is.
Later als hij groot is mag hij het zelf weten.
Het filmpje in de sneeuw is ook heel leuk, wat een kick moet dat geven.
Ik zal het morgen aan mijn zoon van 9 laten zien, die vind husky's heel erg leuk.
Ik kan hem alleen nog moeilijk aan zijn verstand peuteren dat zo'n hond voor ons niet geschikt is.
Later als hij groot is mag hij het zelf weten.
-
Corneliana
- Zeer actief
sybertje schreef:Wat een gaaf filmpje is het geworden. Ze doen het erg leuk bij het NUDN.
Later als hij groot is mag hij het zelf weten.![]()
-
Angelique.
Het is een wereld van verschil een akita of een huskyYukusaki Akitas schreef:Haha, dat geloof ik direct. Alleen denk ik dat het verschil tussen een husky en Jitsu zo groot is, dat ik gillend gek wordAngelique. schreef:Als je er niks mee doet, of iig te weinig zijn ze druk en verbouwen ze kosteloos je huisYukusaki Akitas schreef:Ik ga eens kijken. Ben zo op je website eens aan het lezen over de sledehonden. Het lijkt me súper gaaf om te doen, maar vind husky's te druk om zelf te houden. Keuzes moeten gemaakt worden in het leven![]()
Als je ze geeft wat ze nodig hebben zijn het vloerkleedjesVind husky's echt wel heel leuk hoor, alleen hebben ze veel te veel energy voor mij. Dat kan (en wil XD) ik ze niet geven.. Ik ben zelf liever lui dan moe, en Jitsu gelukkig ook. Dus ik hou het bij de akita's
Maar ik zal zeker nog eens vaker op je website kijken voor filmpjes e.d.
(ik heb overigens ooit via de live cam pups bij jou geboren zien wordenWas ergens in september 2011 geloof ik
)
Of ik met Lola & Demon nou 8 uur loop of 8 minuten, het is altijd goed, als IK het maar doe en ze maar bij MIJ kunnen zijn, dat hebben die hussen totaal niet
-
Angelique.
Marion. schreef:Helemaal geweldigAngelique. schreef:1 tje maar, en ook alleen maar mijn team...en maar heeeeeeeel kort want accu leegMarion. schreef:Heel erg leuk Liek! Martijn is camerageniekAngelique. schreef:Vanmorgen![]()
Wij wisten natuurlijk niet precies hoe het zou worden, maar dat hebben ze heel leuk geknipt en geplakt![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1320311![]()
Heb je toevallig ook al weer een eigen filmpje van de sneeuw de afgelopen dagen? Daar geniet ik ook altijd zo van!![]()
morgen en zondag gaan we weer en dan filmen we weer![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cZZ5SVaBFM![]()
![]()
![]()
Ik mag nog altijd een keertje met Martijn mee op de kar hè? Ik wil dan graag in de sneeuw![]()
![]()
(nou ja, ik kan natuurlijk helemaal geen eisen stellen, maar het lijkt me geweldig om mee te maken)
Jullie hebben ook echt voor iedere hond een speciale plek hè? Wat voor eigenschappen moeten de middenlopers nu hebben? En de achterlopers (misschien het meest contact met de baas?)
Ja natuurlijk mag jij mee
Ja, de voorste zijn de beste, die kunnen de commando's (als het goed is) vlekkeloos uitvoeren EN heel belangrijk ! rekening houden met het feit dat er nog een x aantal honden achter hun aan komt (denk aan ruime bochten nemen)
De middelste moeten de commando's ook enigzins kennen maar zolang ze de voorste niet tegen werken is dat al goed.
En de achterste zijn de sterkste, eigenlijk zijn dat de honden die het zwaarste werk hebben
-
Angelique.
Yukusaki Akitas schreef:Die van mij in elk geval niet, zij is echt de rust zelve. Van spelen en rennen heeft ze nog nooit gehoord. En dat met amper 16 maandenCorneliana schreef:zijn akita's niet druk'? (noteert voor over 18 jaar)Yukusaki Akitas schreef:Haha, dat geloof ik direct. Alleen denk ik dat het verschil tussen een husky en Jitsu zo groot is, dat ik gillend gek wordAngelique. schreef: Als je er niks mee doet, of iig te weinig zijn ze druk en verbouwen ze kosteloos je huis![]()
Als je ze geeft wat ze nodig hebben zijn het vloerkleedjesVind husky's echt wel heel leuk hoor, alleen hebben ze veel te veel energy voor mij. Dat kan (en wil XD) ik ze niet geven.. Ik ben zelf liever lui dan moe, en Jitsu gelukkig ook. Dus ik hou het bij de akita's
(ik heb overigens ooit via de live cam pups bij jou geboren zien wordenWas ergens in september 2011 geloof ik
)
Van mij ook niet, zoals ik hierboven al zei, 8 min of 8 uur, hun om het even zolang het maar met mij is
-
Angelique.
Jawel hoor, wij gaan elk seizoen speciaal naar Belgie voor een wedstrijd omdat ik dan ook mag lopen met mijn team-Saskia- schreef:Hier mag het toch ook niet? Althans, een Belgische musher heb ik ooit horen zeggen dat hier ook gewoon het trekhondenbesluit geldt.Angelique. schreef:Als ik een lange training doe loop ik de eerste 15 min in gebied waar akita's idd niet mogen, daarna loop ik in Belgie en waarempel, daar mag het wel
Maar super filmpje hoor! Ik vind het prachtig om honden te zien werken waar ze voor gefokt zijn
-
Angelique.
En verder thx weer iedereen 
- Yukusaki Akitas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jitsu: Japanse akita
- Contacteer:
Dat merk ik bij Jitsu ook ja. Als mijn vader de honden 's avonds laat (11 uur ofzo) nog uit gaat laten, staat ze echt te kijken naar mij van; waarom ga jij niet mee? Terwijl onze labrador dan al bij de voordeur staatAngelique. schreef:Het is een wereld van verschil een akita of een huskyYukusaki Akitas schreef:Haha, dat geloof ik direct. Alleen denk ik dat het verschil tussen een husky en Jitsu zo groot is, dat ik gillend gek wordAngelique. schreef:Als je er niks mee doet, of iig te weinig zijn ze druk en verbouwen ze kosteloos je huisYukusaki Akitas schreef:Ik ga eens kijken. Ben zo op je website eens aan het lezen over de sledehonden. Het lijkt me súper gaaf om te doen, maar vind husky's te druk om zelf te houden. Keuzes moeten gemaakt worden in het leven![]()
)
![]()
Of ik met Lola & Demon nou 8 uur loop of 8 minuten, het is altijd goed, als IK het maar doe en ze maar bij MIJ kunnen zijn, dat hebben die hussen totaal niet
-
Marion.
Dat dacht ik eigenlijk ook al. De middelsten moeten Miepjes zijn (maar dan van een ander kaliberAngelique. schreef:Ja, de voorste zijn de beste, die kunnen de commando's (als het goed is) vlekkeloos uitvoeren EN heel belangrijk ! rekening houden met het feit dat er nog een x aantal honden achter hun aan komt (denk aan ruime bochten nemen)
De middelste moeten de commando's ook enigzins kennen maar zolang ze de voorste niet tegen werken is dat al goed.
En de achterste zijn de sterkste, eigenlijk zijn dat de honden die het zwaarste werk hebben
Het blijft een ontzettend gave manier van sporten met je hond. Iets spectaculairder dan flyball of agility
En ik wil ook jouw kar met Lola en Demon wel een keer op een filmpje zien
- *tweety*
- Zeer actief
Leuke reportage 
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een geweldig filmpje!

Wat heeft zij wat ik niet hebAngelique. schreef:Ja ze deed het hartstikke leuk, zelfs Shiva die normaal niet veel van vreemde mensen moet hebben ging toch heel nieuwsgierig bij haar snuffelenTessaThomas schreef:Wat is die vrouw ook leuk met jullie honden zeg!
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
morgen trainen jullie ook?Angelique. schreef:1 tje maar, en ook alleen maar mijn team...en maar heeeeeeeel kort want accu leegMarion. schreef:Heel erg leuk Liek! Martijn is camerageniekAngelique. schreef:Vanmorgen![]()
Wij wisten natuurlijk niet precies hoe het zou worden, maar dat hebben ze heel leuk geknipt en geplakt![]()
Heb je toevallig ook al weer een eigen filmpje van de sneeuw de afgelopen dagen? Daar geniet ik ook altijd zo van!![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cZZ5SVaBFM
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Wat een leuke film. Zo duidelijk uitgelegd.
Je ziet de honden en alle mensen eromheen genieten van alles.
Heerlijk als een hond het werk mag en kan doen waarvoor hij is gefokt!
Je ziet de honden en alle mensen eromheen genieten van alles.
Heerlijk als een hond het werk mag en kan doen waarvoor hij is gefokt!
-
Goldendelicious
Gaaf zeg! Wat zijn die honden prachtig in beeld gebracht tijdens het rennen.
Het enthousiasme en de omgang met de honden van die presentatrice is ook grappig om te zien.
Het enthousiasme en de omgang met de honden van die presentatrice is ook grappig om te zien.
-
Angelique.
Marion. schreef:Dat dacht ik eigenlijk ook al. De middelsten moeten Miepjes zijn (maar dan van een ander kaliberAngelique. schreef:Ja, de voorste zijn de beste, die kunnen de commando's (als het goed is) vlekkeloos uitvoeren EN heel belangrijk ! rekening houden met het feit dat er nog een x aantal honden achter hun aan komt (denk aan ruime bochten nemen)
En de achterste zijn de sterkste, eigenlijk zijn dat de honden die het zwaarste werk hebben), de voorsten moeten de stuur paarden zijn en de achtersten zijn eigenlijk degenen die de kar trekken. Toch?
Het blijft een ontzettend gave manier van sporten met je hond. Iets spectaculairder dan flyball of agility![]()
Die staan er een aantal op de site
bv: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lp4lyvCc#!
Ohw pfffff Mijn Dallassie staat hier ook op
-
Angelique.
Bij jou komt ze ook nu hoor, weet ik zekerTiny schreef:Wat een geweldig filmpje!
Wat heeft zij wat ik niet hebAngelique. schreef:Ja ze deed het hartstikke leuk, zelfs Shiva die normaal niet veel van vreemde mensen moet hebben ging toch heel nieuwsgierig bij haar snuffelenTessaThomas schreef:Wat is die vrouw ook leuk met jullie honden zeg!
-
Angelique.
Yep en je bent van harte welkomElmo/maureen schreef:morgen trainen jullie ook?Angelique. schreef:1 tje maar, en ook alleen maar mijn team...en maar heeeeeeeel kort want accu leegMarion. schreef:Heel erg leuk Liek! Martijn is camerageniekAngelique. schreef:Vanmorgen![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cZZ5SVaBFMIk ben nl in brabant, en moet 's middags pas op verjaardag
-
Angelique.
Thx weer all 
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
wat ontzettend leuk en zeer leerzaam is het geworden! Hele mooie opnames van de honden, echt schitterend om te zien.
Martijn is een natuurtalent joh voor op de tv. Hij heeft het goed gedaan en natuurlijk de honden ook! Jouw poging om uit beeld te blijven is mislukt
Mooi dat het duidelijk werd gemaakt dat het not done is om boven de 15 graden te gaan rennen met de honden en wat de gevaren zijn als je dat wel doet!
Ook leuk om de Mallen van Astrid te zien (Grizzly is zoooooo leuk, heb m ontmoet toen hij nog bij Ingrid en Menno was)
Owja Enya en Skimo zaten zowat in de tv bij het horen en zien van jullie honden
Gaan jullie volgende week naar P&M challenge?
Martijn is een natuurtalent joh voor op de tv. Hij heeft het goed gedaan en natuurlijk de honden ook! Jouw poging om uit beeld te blijven is mislukt
Mooi dat het duidelijk werd gemaakt dat het not done is om boven de 15 graden te gaan rennen met de honden en wat de gevaren zijn als je dat wel doet!
Ook leuk om de Mallen van Astrid te zien (Grizzly is zoooooo leuk, heb m ontmoet toen hij nog bij Ingrid en Menno was)
Owja Enya en Skimo zaten zowat in de tv bij het horen en zien van jullie honden
Gaan jullie volgende week naar P&M challenge?
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
Deze week wel de week van de sledehonden: Lucinda (met die gele bus), Arie en Matthijs op tv met honden en slee! 
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik vond het erg leuk om naar te kijken.
Vandaag werd ik aangesproken toen ik parkeerde in het park door een jongeman; Klopt het dat ik jouw op een step voorbij heb zien komen? Dus ik vertel hem dat dat wel eens zou kunnen.
Die jongen wilde zijn vriendin/ vrouw verrassen met een step, want die had ook een poolmonster en vond het een prima manier om lekker bezig te zijn. Dus vragen als hoe en waar koop ik een step etc. Ik ben benieuwd of hij slaagt.
Jullie zullen wel helemaal vaak aangesproken worden. Enigszins opvallen doe je immers wel met een kar, >10 honden en een stakeout:)
Vandaag werd ik aangesproken toen ik parkeerde in het park door een jongeman; Klopt het dat ik jouw op een step voorbij heb zien komen? Dus ik vertel hem dat dat wel eens zou kunnen.
Die jongen wilde zijn vriendin/ vrouw verrassen met een step, want die had ook een poolmonster en vond het een prima manier om lekker bezig te zijn. Dus vragen als hoe en waar koop ik een step etc. Ik ben benieuwd of hij slaagt.
Jullie zullen wel helemaal vaak aangesproken worden. Enigszins opvallen doe je immers wel met een kar, >10 honden en een stakeout:)
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Ik pb je vanavond even, even overleggen met SjaakAngelique. schreef:
Yep en je bent van harte welkom
quote verkloot
Laatst gewijzigd door Elmo/maureen op 19 jan 2013 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marion.
Gaaf gezicht op 2,5 minuut ofzo. Je ziet hier duidelijk dat de Akita's (DallassieAngelique. schreef:Marion. schreef:Dat dacht ik eigenlijk ook al. De middelsten moeten Miepjes zijn (maar dan van een ander kaliberAngelique. schreef:Ja, de voorste zijn de beste, die kunnen de commando's (als het goed is) vlekkeloos uitvoeren EN heel belangrijk ! rekening houden met het feit dat er nog een x aantal honden achter hun aan komt (denk aan ruime bochten nemen)
En de achterste zijn de sterkste, eigenlijk zijn dat de honden die het zwaarste werk hebben), de voorsten moeten de stuur paarden zijn en de achtersten zijn eigenlijk degenen die de kar trekken. Toch?
Het blijft een ontzettend gave manier van sporten met je hond. Iets spectaculairder dan flyball of agility![]()
Die staan er een aantal op de site![]()
bv: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lp4lyvCc#!
Ohw pfffff Mijn Dallassie staat hier ook op
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen
In nl zijn er, gezien het weer hier, geen wedstrijden zeker? Lijkt me echt gaaf om dat eens te zien. Leuk al die blije koppies van jullie honden
In nl zijn er, gezien het weer hier, geen wedstrijden zeker? Lijkt me echt gaaf om dat eens te zien. Leuk al die blije koppies van jullie honden
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
demon
- Actief
- Mijn ras(sen): siberian husky's en amerian akita
- Contacteer:
Demi schreef:Gaaf zeg!! Hier sloeg engeltje Amy letterlijk mijn ipad uit mijn handen![]()
Aankomend weekend is er een wedstrijd met meer dan 90 teams in Peel en maas limburg.