Ma goed, die opvang is bij Den Helder dus voor jou niet aanlokkelijk neem ik aan, maar ik heb ze gevonden via MP. Succes met zoeken!
Moderator: moderatorteam
Ik moet er zelf ook niet aan denken hoor, die van mij gaan gewoon altijd mee. Zouden we de honden toch even 'kwijt moeten' zouden ze naar mijn schoonouders, beste vriendin of zusje gaan. Ik zou zelf ook niet snel een pension of vreemden inschakelen, nog nooit gedaan ook. Maar op andere hondjes passen vind ik wel leuk en doe ik net zo lief gratis.jacq1970 schreef:dat bedrag betaal ik ook bij huis opvang hoor als ik 2 weken weg ben... ik wil mijn honden niet in een pension, dus die van mij liggen heerlijk bij iemand op de bank teslapen, er wordt mee gewandeld en gefietst noem maar op, maar daar betaal ik wel gewoon voor hoor... dus het is niet dat dat goedkoper is.Pallas schreef:dat vind ik wat kort door de bocht. Mijn hond hoort uiteraard ook bij ons gezin. Toch willen we in de vakantie soms zonder hond erop uit. Je kan dan kiezen voor een pension, wat naast relatief duur ook nog eens relatief onpersoonlijk is (bij de meeste pensions zitten ze toch in een kennel, ipv in een huiskamersituatie), of voor een oppas/opvang, wat naast goedkoop/gratis ook nog eens persoonlijk is (meer aandacht voor de hond).
Als ik door iets langer/meer te zoeken, 150-200 euro aan pensionkosten kan uitsparen, dan gaat dat liever in de spaarpot van de hond, voor onverwachte medische uitgaven ofzo.
Tuurlijk, als het niet anders kan, dan is ze het geld dubbel en dwars waard... maar 200 euro vind ik nogal een bedrag hoor!
Tuurlijk kan het goedkoper maar dat is dan toch met mensen die jou kennen en die je hond kennen onder het motto " jij past op die van mij en ik op die van jou".. het gebeurt verdomd weinig dat mensen die jou en je hond niet persoonlijk kennen, dus vriend/kennis zijn dat die gratis op je hond gaan passen.. trouwens ik wil mijn honden niet eens bij mensen die ik niet ken.