En nu beweer je dat hij blakend van gezondheid was?JMkaaay schreef:Hij was geënt en ontwormd, en werd ter plekke gechipt. We hebben hem gelijk meegenomen. Hij was ontzettend mager, maar dat kwam door de onrust in het asiel zeiden ze. Thuis begon hij gelijk flink te poepen in de tuin. Het was ontzettend dunne groene zure spetterpoep, dus ik heb gelijk het asiel gebeld. "Oh ja dat had hij hier ook maar het werd al wat minder. Ik zal pillen opsturen, een kuur van 3 dagen."
De pillen hebben niks geholpen. De hond drinkt ontzettend veel water, is onrustig, ligt af en toe met zijn ogen dicht languit te piepen en staat vaak op om weer te gaan liggen. Hij is flink aan de diaree nog steeds (we hebben hem 11 oktober in huis gehaald), al wordt het soms iets bruiner en vaster, maar dan wordt het weer dun en groen. Hij spuugt bijna alles uit. Wit schuim (gal door een lege maag?), water met wat brokken, en soms de complete inhoud van zijn voerbak de vorige dag. Hij wordt steeds magerder, terwijl hij genoeg krijgt, maar hij neemt gewoon geen voedingsstoffen op.
Dat de hond in een onbewaakt ogenblik de kat grijpt, dat is vreselijk en okee dat kan misschien gebeuren als je niet oplet. Dat je daar zo verdrietig over bent dat je de hond niet meer wil houden, nou ja daar kan ik me ook wel een klein beetje iets bij voorstellen.
Maar dat je niet eens de moeite hebt genomen om een goed huisje voor het beestje te zoeken of hem iig naar een fatsoenlijk asiel te brengen......daar kan ik eeeeecht met mn verstand niet bij.