Nu heeft Boef in het verleden gevochten waar ik zo van geschrokken ben dat ik angst heb om hem met andere mannetjes te laten spelen..vroeger ging dat wel goed totdat hij gebeten werd,en Boef is zooooo sterk.
Nu ruiken ze elkaar en lijkt wel alsof Boef hem wil zien en andersom..heeft iemand hier ervaring mee wat te doen of gewoon maar bij het oude laten en geen mannetjes bij hem in de buurt..
Mijn buren zijn geweldige italianen en zijn dol op Boef en hebben geen angst meer voor hem hij is dolblij als hij ze ziet Boef komt hier als zijne soort niet voor en een hoop zijn wat afstandelijk in het begin naar als ze hem kennen lopen ze met weg letterlijk en figuurlijk
Een hoop begrepen niet dat Boef in huis slaapt en niet buiten dus..dit is hier heel normaal,nu gaan ze het begrijpen en dat is erg leuk om te zien.
Vandaag had ik door dat er op de hoek een koe wordt gehouden in een klein schuurtje..deze heeft nog nooit daglicht gezien laat staan lekker grazen..heb de beste man wat vreemd aangekeken toen hij zei"als hij 1 jaar is slacht ik hem"natuurlijk wilde ik n iet weten hoe dat deed.
Nu denk ik erover om hem te vragen wat hij voor de koe wilt hebben zodat ik hem de rest van leven wel kan laten grazen en lekker vrij te laten lopen.
Wil hij dat niet..gooi ik gewoon in de nacht de schuur open en laat ik vrij weg lopen
Kan daar niet goed tegen in Nederland wordt je hiervoor beboet en mag je waarschijnlijk nooit meer een dier in je bezit hebben,ik al meerdere dingen gezien wat het betreft het houden van dieren,en verbaas me keer op keer(zie verhaal Frommel)
Er is hier een soort van Dieren politie maar dat staat niet in vergelijking met Nederland,zelf actie ondernemen dus!!!
Krijg ik gezeik?,denk het wel maar dan heb ik toch een goede daad verricht!
Boef is gelukkig wat aan het wennen hier in huis en aan de omgeving,wel wat geschrokken vandaag toen we in de bergen liepen,zoals ik al eerder heb geschreven veel waakhonden Boef lekker gerost zonder riem..doe heb vast het laatste stuk en nog geen minuut later oog in oog met een flinke witte reus deze soort al meerdere malen eerder gezien..deze waakt en niet zo`n beetje ook..kwam f naar Boef kijken en Boef stond ook zo te kijken naar me "wat krijgen we nou"
al die waakhonden hier begrijp ik ook niet echt want hier inbrekers?????????? geloof het niet echt,maar ook de waak over het vee kippen en weet ik wat ze allemaal hebben,want er lopen hier ook wolven!
Gelukkig draaide deze zich om en liep heel rustig terug waar hij vandaan kwam,jullie mogen weten dat ik wat onrustig was in deze situatie,maar alles begint hier na 9 maanden te wennen...

.