Fizgig schreef:
En, iones, ik vroeg me ook af, wat was je intentie toen je dit topic opende? Je zet jezelf wel in een kwetsbare positie want je vraagt in je eerste post om tips, maar je specificeert dat nergens. Dus gaan mensen overal iets over zeggen. Mijn advies is, bedenk wat je voor advies wilt, en schrijf meteen het hele verhaal met alle details op. Dan maar een lang verhaal, ik vind het niet erg om dat te lezen en vele anderen ook niet. En geef dan aan waar je hulp bij nodig hebt. Anders krijg je van alles naar je hoofd. Ik geloof wel dat je iets goeds wilt doen trouwens, de manier waarop is misschien het probleem. Misschien wil je wel te graag en dan kan het zijn dat je tegen problemen aanloopt.
Ik kan niet alle details opschrijven Fizgig.
Toen ik dit topic begon kende ik niet eens alle details. Deze komen stukje bij beetje naar boven. Gisteren ben ik weer een aantal details te weten gekomen die ik eerder nog niet wist.
Verder zou het niet discreet zijn om alles hier neer te zetten. Ik wil eigenlijk het verhaal objectief neer proberen te zetten zonder oordeel van mijn kant. Want ik ben namelijk de enige partij die hier verhaal geeft. De andere partijen (dierenartsen, eigenaar en fokker) hier hebben geen stem, zijn hier geen lid van het forum. Ze kunnen hun inbreng dus niet geven en zich derhalve niet verdedigen.
Van de fokker wil ik nog wel even iets zeggen: hij heeft goed gehandeld. En dat ben ik dus ook gisteren pas weer te weten gekomen. De fokker hoeft niet afgevallen te worden. En nu ik dat weet, heb ik inmiddels via de vereniging gevraagd of hij wil meehelpen met herplaatsen.
Tips heb ik niet meer nodig.
Maar het zou wél fijn zijn als er voor mij meegezocht wordt naar een zeer goed adres voor deze hele lieve lobbes van een hond die overigens wel heel energiek is en waar veel tijd in gaat zitten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen