Hoe kan ik Bobo het beste laten wennen aan het controleren van zijn oren, nagels, enz.?
Hier zo spoedig mogelijk mee beginnen of eerst even rustig laten wennen aan zn nieuwe thuis?
En waar kan ik op letten als het om zijn oren gaat, als ik er nog niet aan mag zitten van hem?
En hoe krijg ik m zo ver dat ik, mocht het nodig zijn, zijn nagels kan knippen?
Nog andere tips voor het wandelen met een hond in de sneeuw, waar moet ik op letten qua pootjes? (ik mag ze dus nog niet echt aanraken laat staan insmeren met iets of controleren hoe het met zn loopkussentjes gaat?
Had zelf de creatieve oplossing bedacht om hem poot te laten geven terwijl ik mn handen ingesmeerd heb met kokosvet ofzo, maar het lijfelijk contact houdt ie zo kort als strikt noodzakelijk is volgens hem
Wil hem graag gezond en blij zn eerste winter bij ons door laten komen maar dingen als vaseline smeren of oren schoonmaken is nog even een stapje te intiem voor hem
Is stevig doorstappen genoeg om warm te blijven? Wat vaker kortere rondjes maken als het echt verschrikkelijk vriest/koude snijdende wind staat? (tis n smooth fox terrier, niet echt een lekker dikke wollige vacht dus)
Alvast dank voor reakties!