Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leuke, lieve, bijzondere dingen van je hond.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita
Aantal honden: 1

Leuke, lieve, bijzondere dingen van je hond.

Ongelezen bericht door Kat1 »

Vandaag waren mijn vriend en ik 'awwwwww' herinneringen op aan het halen van onze hond, en de honden die we gehad hebben.

Mijn vriend had vroeger een hondje die, als ie gepiest had, een stukje op zijn voorpootjes verder liep met zijn achterpootjes omhoog de lucht in.
Ik had vroeger een hond die als puppie zijn voorpootje omhoog deed toen ie ging plassen ipv zijn achterpootje.

-Aiko deed met twee weken voor de allereerste keer zijn ogen open toen ik hem vasthield. :I: Ik was verkocht, hij is zich waarschijnlijk rotgeschrokken.
-Aiko begon pas met echt lekker slapen toen ik hem gezellig met me mee naar boven nam als het s'avonds bedtijd was. Wat genoot ik altijd als ik dat halfslapende, warme lijfje tegen me aandrukte op weg naar boven.
-De eerste keer dat Aiko echt met smaak at (KVV en hij vrat de bodem van zijn bak er zowat uit), nadat ie een hele tijd niet graag wilde eten door de brokjes die we toen hadden. Wat een heerlijk gezicht om een kleine pup eindelijk zo lekker te zien eten. We hebben met tranen in onze ogen staan kijken. (Watjes zijn we he.) :wink:
-De keer dat er spelletjes gedaan werden op het veldje van de hondencursus. Er was een vierkant afgezet met lint en daarin waren snoepjes rondgestrooid. De pups moesten naar de andere kant naar de baas komen zonder die koekjes te eten. Aiko rende zo snel zijn pootjes hem dragen konen naar mij toe, zonder de koekjes ook maar een blik waardig te gunnen. Trots!

Jullie nog herinneringen aan jullie honden waar je met warme gevoelens aan terugdenkt? Mogen natuurlijk grappige, of gewoon lieve momenten zijn.
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Re: Leuke, lieve, bijzondere dingen van je hond.

Ongelezen bericht door Miezemuis »

-Onze oude York lachte altijd als mijn oom binnenkwam
- Dushi heeft ooit mijn leven gered (en ik gaf haar in eerste instantie nog op haar donder ook)
- Dushi weet wanneer ik met Lizzie naar de KC ga, ze begroet me echt dolenthousiast dan (omdat ik de beloningen die over zijn dan deel). Als ik met Lizzie alleen naar het bos ga, is ze nooit zo enthousiast als ik terug kom.
- Toen ik zwanger was, was Dushi vaak boos op mijn buik en weigerde ze die aan te raken.
- Lizzie is gewoon een onwijze flapdrol. Die krijgt iedere hond aan het spelen, ook van die oude krakkemikkige en dat doet ze dan ook uiterst voorzichtig.
Afbeelding
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jacq »

*de eerste keer dat ik luni in mijn handen had toen ze uit het vliegtuig kwam en ik meteen een kusje op mijn neus kreeg.
*De 2 vetplanten in huis die nog over zijn. Andere planten zijn er niet meer. Veel te interessant om over de grond te smijten.
*Alle ballen die we in het bos verloren zijn omdat Luni zo nodig weer achter een hert of konijn aan moest en dan haar bal vergat.
*Alle regen die uitgerekend op zo'n moment moest vallen, wanneer ze ons rustig een uur liet staan.
*elke ochtend als het licht wordt, dat ze dan haar neusje onder de dekens schuift omdat ze tegen mijn buik aan wil slapen.
*En Manou die dan haar zusje nadoet en dan achter mijn knieën schuift. heerlijk 2 van die bobbels onder de dekens.
*Het gigantische gesnurk uit zo'n klein hondje verbaast me nog elke dag. maar als het dan regent 's nachts en baasje en manou liggen beiden te snurken voel ik me heel gelukkig.
* Terugkomen van het toilet en geen jam meer op je brood vinden.
* Thuiskomen van een boodschap en dan Manou enorm zien schrikken omdat ze op tafel lag te wachten op mij. en ze weet dat dat niet mag. dus met 4 poten de lucht in van tafel af om vervolgens heel nonchalant in haar mandje mij te begroeten.
* Ginger die me elke dag weer vertederd met haar doorzettingsvermogen, haar moed na alle ellende die ze al gekend heeft.
een glimlach als ik haar zie genieten van een warm dekentje met een kussen voor haar artrosenek.
*Als Ginger probeert om zich ook op haar rugje te rollen, wat nooit lukt. dan wil ze gekieteld worden maar ze lijkt net een schaap, kan nooit weer op haar pootjes komen.
* Dat Luni zich zo tegen mij aandrukte en met haar ogen help riep toen ze bijna doodging na een aanval van een hond.
dat vergeet ik nooit meer.
ach er zijn zoveel vertederende momenten. echt geweldig.
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër

Ongelezen bericht door Lin-C »

Semmy was gewoon een super makkelijke pup. Ik besefte dat toen niet altijd, nu des te meer.
Hij had voor zijn 7/8 weken al zoveel meegemaakt; vanuit Polen in de bus in de binnenzak van een man vervoerd naar NL.
Daar in een huis waar hij uiteindelijk alleen in de garage mocht (met nog een ander pupje uit Polen). Toen hij bij ons kwam stonk hij ontzettend, had twee fikse ontstoken ogen en nog niets geleerd. De eerste nacht heeft hij geen kik gegeven, hij sliep toen in een kist naast ons bed. Dat vond hij al gewoon heerlijk.

Hij was de beste van de puppencursus, kon heel snel alleen blijven, was heel dapper en natuurlijk ontzettend schattig. Hij is nu nog steeds het meest geweldige hondje wat ik ken, hoor. Alleen ik besef nu, nadat ik wat meer ervaring heb, dat hij zo'n super pupje was.
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

Dat Bros een echte springbok is,niets is te gek ...maar trappen lopen dat doet hij niet :pffff: de eerste 5 treden en dan wenst meneer gedragen te worden.
Om dan bovenaan de trap vanuit de overloop een sprint naar het bed te nemen en met gemak op bed springt,en wij hebben een boxspring die best hoog is. :denken:
Altijd bij je wil liggen MET kluif ...waarom :19:
En Bigboy gewoon omdat dat zo'n lieve hond is.
Bigboy is echt mijn schaduw,en een heerlijke kroelkip :I:
Kat1
Zeer actief

Aaaaah, wat een mooie verhalen.

Miezemuis: Een hond die kon lachen. :mrgreen: Wat grappig. Onze Aiko maakte laatst vanuit het niets een 'hah hah' geluid toen ik tegen mijn vriend verbolgen reageerde dat ik helemaaaaaaal niet zwaar op de hand was.
Mag ik trouwens vragen hoe Dushi je leven gered heeft? Je maakt me heul nieuwschierig.

Jacq: Och...ze kunnen zo veel uitdrukken met de ogen he. Wat een ontzettende vertrouwensband tussen jullie dat ze zich helemaal tegen je aandrukte. Wat zul je je machteloos gevoeld hebben.

Lin-C: Het beste jongetje van de klas, wat knap van hem. Dan ben je echt trots he. :mrgreen:
Hij heeft geluk gehad dat ie bij jullie is gekomen.

Drazic: Aiko loopt ook geen trap, volgens mij kan ie dat ook helemaal niet. Los van het feit dat ie het ook nog helemaal niet mag. Bros is liever lui dan moe, haha en gelijk heeft ie.
Laatst gewijzigd door Kat1 op 18 nov 2012 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.

Ongelezen bericht door chaos »

Ooit heb ik overnacht in een louche b&b omdat ik aan de andere kant van t land cursus volgde. Toen stond er midden in de nacht iemand aan mijn deur te morrelen..... Toen die de deur een stukje open had...zorgde chaos ervoor dat ie snel sloot. Bloedlink was die.

Aan chaos heb ik veel bijzondere herinneringen, hij ging er altijd vol voor, wat ik hem ook vroeg.
Afbeelding
Roo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roo »

Mijn hond kan vliegen, en dat heb ik altijd wel bijzonder aan hem gevonden :]
Laatst gewijzigd door Roo op 02 dec 2012 02:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Toen ik ziek op de bank lag te slapen is Indy achter me komen liggen. Ik vergeet nooit meer de gelukzalige zucht toen ze haar kop in mijn nek legde.
AnneBP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door AnneBP »

elke avond nog even heerlijk met Yazoo op de bank liggen en zien dat niet ik maar zij geinteresseerd naar het tv-programma wat mijn vriend opgezet heeft aan het kijken is blijft leuk!
Afbeelding
Echo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toy Poedel

Ongelezen bericht door Echo »

- Jerry kan nadat hij brokjes gehad heeft nog wel een half uur smakken en zijn lippen likken en doet dat het liefst als hij geknuffeld wordt.
- Elke ochtend wordt ik wakker met een kleine zwart kacheltje naast me in bed terwijl ik toch ech alleen ging slapen
- Als ik Jerry's rare geknor en speels gehijg nadoe wordt hij boos en begint te blaffen :D
- Als Jerry zijn speeltjes aan het bespringen is wil hij het liefst het vloerkleedje erbij helemaal omver krabben en gooien
- Vaak heb ik mij letterlijk de kaas van het brood laten eten (als ik even de deur open moest doen ofzo)
Groetjes van Eva en pootje van Jerry!
Afbeelding
Barbabelle
Actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier

Ongelezen bericht door Barbabelle »

Oww wat leuk om te lezen...
Moon heeft ook ultiem schattige momenten:
- als ze net wakker wordt wrijft ze met haar voorpootje over haar snoet en smakt altijd ff.
- haar staartje dat eigenlijk altijd al een eigen leven lijkt te leiden.
- haar blije huppeltje, vaak zomaar uit het niets.
- ze is zo gek op haar grote vriendin, de hond van mijn ouders, die lebbert ze dan ook altijd even helemaal af.
- als pup lag moon altijd het liefst met haar koppie in mijn nek en dan lag ze heerlijk ik m'n oor te blazen.
Kortom :I: :I: :I:
Afbeelding
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Bruno als ie ligt te slapen, staat soms op om in de slaapkamer een lekker slaapplekje te maken door flink met zijn poot over de vloer te krabben. Je hoort ook echt 'grrt grrt grrt', het is dikke vloerbedekking. Dan flapperen zijn oren zo schattig mee altijd, hihi. En vervolgens gaat ie dan ergens in de woonkamer op het laminaat liggen, gekkie. Dat krabben over de grond doet ie ook als ie heeft gepoept en dan moet je echt bukken, anders vliegen de pollen gras om je oren. Bruno communiceert met ons door lukraak poten te geven. Ik moet dan bedenken wat hij bedoelt. Soms moet ik doorgaan met knuffelen, als ik stop, gaat ie poten geven. Soms wil hij wandelen. En soms wil hij de knuffelbeer/kluif terug die ik heb afgepakt van hem, hahaha. En als ik het niet snap, blijft ie gewoon poten geven, moet ik maar beter nadenken.

Shelly kan, als je op een bepaalde toon tegen haar babbelt, haar koppie héél schuin van links naar rechts doen. Vaak als ik 'rataplan?' tegen haar zeg, op een vragende toon, doet ze het, hahaha, geen idee waarom. En ze veegt ook haar voetjes tegenwoordig, na het poepen, van Bruno overgenomen. Alleen doet zij het héél elegant, alle vier de pootjes tegelijk, zonder vliegende pollen. En ook al ben ik 5 minuten weg geweest in een winkel en zij wacht buiten met mijn vriend, ze begroet me alsof ik maanden weg ben geweest. Ik heb nooit gehad dat iemand zó blij was om me te zien elke keer, ze is gewoon mijn groupie, haha, zo lief. En wat ook heel schattig is, Shelly had voordat we Bruno hadden enkele 'vriendjes', allemaal grote reuen die ze helemaal opvrat als we ze tegenkwamen, joelen en liefdeshapjes. Die gunt ze nu geen blik meer! Ze heeft namelijk al verkering, hahaha.
Kat1
Zeer actief

Echo schreef:- Jerry kan nadat hij brokjes gehad heeft nog wel een half uur smakken en zijn lippen likken en doet dat het liefst als hij geknuffeld wordt.
- Elke ochtend wordt ik wakker met een kleine zwart kacheltje naast me in bed terwijl ik toch ech alleen ging slapen
- Als ik Jerry's rare geknor en speels gehijg nadoe wordt hij boos en begint te blaffen :D
- Als Jerry zijn speeltjes aan het bespringen is wil hij het liefst het vloerkleedje erbij helemaal omver krabben en gooien
- Vaak heb ik mij letterlijk de kaas van het brood laten eten (als ik even de deur open moest doen ofzo)
Wat bescheiden. Aiko had het brood en al opgevreten, denk ik. :mrgreen:
En hij wordt ook boos als ik hem nadoe, dan krijg ik gewoon een dreun met zijn poot.

Chaos: Hahaha, net goed! Oh, wat had ik graag het gezicht van diegene willen zien die stond te morrelen aan de deur. Dapper hoor, van Chaos. Dat zijn nu echt van die dingen die je nooit meer zult vergeten, wat zal die herinnering je nu dierbaar zijn.

Wat een leuke verhalen, iedereen. Heerlijk om te lezen.
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Hoe Dushi mijn leven heeft gered, nou echt heeeel heldhaftig hahaha
Nee het volgende was aan de hand. Toen ik net mijn oudste had was Dushi heel onrustig (logisch maar ontzettend irritant) Veel blaffen en piepen.
Mijn zoon zal nog geen maand zijn geweest en lag te slapen. ik wilde mijn wenkbrauwen epileren en was met zo'n vergrotende scheerspiegel in mijn hand op de bank bezig toen zoonlief begon te huilen. hierop zette in de spiegel op de vensterbank en ben naar boven gegaan om zoonlief te voeden en in bad te doen.
Dushi begon al vrij snel wat te blaffen en te piepen. ik riep dus nogal geirriteerd naar beneden dat ze op moest houden, totdat Dushi echt een heel vreemd geluid maakte, een soort van jodel. Ik heb zoonlief losgekoppeld en heel snel naar beneden gegaan. daar bleek de bak in brand te staan. op de vergrootkant van de speigel was een zonnestraal gevallen die de bank in brand had gezet (echt waar net zoals je wel eens in films ziet dat etterkinderen mieren schroeien met een vergrootglas). Als Dushi niet gejodeld had was tegen de tijd dat ik weer beneden was geweest mijn bank en misschien het huis wel een vuurzee geweest. Nu alleen een plek zo groot als een sinaasappel
Afbeelding
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef

Ongelezen bericht door wiebel »

Tasio durfte niet naar de katten te kijken en als hij dat wel deed als ze toevallig langs liepen en even wilde snuffelen. En de katten zich omdraaide deed tasio alsof hij ergens anders heen keek of aan snuffelde. Zo van dat was ik niet hoor.
Als ik naar bed ging en hij ookal op zijn plek zat te dommelen ging ik altijd even naast hem liggen knuffelen, vaak deed hij dan zijn poot over mij heen zodat ik echt tussen zijn poten lang.
Tasio was zo zacht in alles dat hij heeft moeten leren om te kauwen, hij deed rustig een middag over een normaal honden koekje, elke keer een hapje. Later met botjes ging dit beter, maar nog steeds erg voorzichtig.
Tijdens wandelen liep hij maar zelden vooruit, hij sjokte op zijn manier altijd achter mij en raakte dan vaak even mijn hand aan met zijn neus.
Voordat hij ging poepen rende hij altijd eerst een aantal rondjes die steeds kleiner werden en hij uiteindelijk ging zitten.

Buka draaide altijd als een idioot rondjes als ze uit ging op het kleed, zo hard dat vaak het kleed ook verschoof. En altijd 1 rondje naar recht en dan 1 linksom ect ect.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

Toen Drazic nog een pup was wilde hij niet eten,geen zin vond hij verloren tijd hij wilde spelen spelen spelen.
Als hij dan geen aandacht kreeg wanneer hij dat wilde werd hij boos en als hij boos was sprong hij altijd heel hoog over de drempels in huis,
om dan uit pure frustratie te gaan eten. :U:
Drazic wilde ook altijd haantje de voorste zijn,was overal het eerste bij.
Mijn ouders hadden voor hun bed andere latten bodems gekocht en hadden de oude bodem eruit liggen,maar Drazic wilde zo graag weten waar ze mee bezig waren.
Dat hij snel snel snel naar boven spurtte om op bed te springen waar geen bodem meer in zat,dat bekkie dat hij toen trok vergeet ik nooit meer.

Toen wij gingen kijken naar het nestje (een nestje van 5 pups) was het al duidelijk eigenlijk dat hij het tegenovergestelde was.
Alle pups netjes buiten de omheining nee Drazic achter de omheining,andere pups tussen de bloempotten aan het snuffelen nee Drazic op en in de bloempotten.

Heerlijke hond met een heerlijk karakter!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Wat een lieve verhalen allemaal.

Onze vorige hond Jaymz lag altijd tegen je aan op de bank, hij liet zich dan letterlijk tegen je omvallen, zo schattig. :I:
En zijn ondeugende streken, die mis ik wel. Als Jaymz wilde zwemmen, dan maakte hij gewoon schijnbewegingen om zo toch maar bij de prutsloot te komen. En dan kon hij ons er bijna altijd uitrennen, schitterend!

Lobbes is heel anders, veel serieuzer en minder ondeugend helaas. Maar wat ik heel lief vind is dat Lobbes heel graag tegen mij aan ligt. Wel heel voorzichtig, met een poot, maar zoooo schattig. En hij is het liefste bij ons in de buurt, dus hij volgt ons als hij de kans krijgt. Zo stond hij, toen wij hem net hadden, ineens 's ochtends bij mijn man boven onder de douche. Jaymz kon geen trappen lopen, dus wij hadden er geen rekening mee gehouden dat Lobbes dat wel zou kunnen. :mrgreen:
Deen
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Roteb

Ongelezen bericht door Deen »

Helemaal :I: zit ik de berichten te lezen...

Hump is een schoothond in hart en nieren. Hij springt niet maar klimt heel voorzichtig op je schoot, waggelt en wiebelt een paar rondjes en rolt zich dan tevreden op.
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

-Onze poedel Blacky kwam altijd met zijn bakje water aanlopen als het leeg was en legde het dan voor je neer

-Kyra mijn 1e golden was net een paar dagen bij ons (net 8 wkn oud), er kwam een vriend van mijn ex op visite om naar de pup te kijken.
Mijn ex had bitterballen gebakken, en voor we het in de gaten hadden, sprong madam de pup naar de salon tafel en pikte een loeiend hete bitterbal van het bord af.

-Kyra stal als je niet oplette ook het vlees weg van de tafel.
Had ik net op een bord op tafel gezet, loop terug naar de keuken om de aardappels af te gieten, kom ik terug, weg vlees.
Lag madam prinsheerlijk om dr bedje te genieten van het stuk vlees.

-Kyra en Yvar hebben samen een keer staan chinezen aan het aanrecht

-Kyra was een jaar oud en Yvar net een paar maanden, ging ik in de tuin in de zon liggen, ik in slaap gevallen, word ik wakker: ligt Kyra prinsheerlijk in een kuil in de tuin te rollenbollen, alle platen eruit getrokken, Yvar lag te knagen aan een paar rieten manden waar ik een week daarvoor violen in had gepoot.

Welllicht zijn er nog meer verhalen maar er schiet me even niets te binnen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Luna is een knuffelkont, die graag bij je op bed komt liggen en zich dan met een diepe zucht tegen je aan laat vallen. Verder geniet ik het meest als ze graag wil spelen en de bal dan bij de katten neer legt, om er vervolgens vol verwachting voor te gaan zitten "Gooi maar!" :LOL: De katten hebben nog nooit gegooid, maar ze blijft het proberen :I:
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Leuk om te lezen allemaal.
Manolo wil nog wel eens bij me komen staan als ik op de bank zit en dan schuift 'ie heel voorzichtig z'n achterwerk opzij op de bank, zodat 'ie naast me zit.
Hij heeft namelijk precies de goeie hoogte om dat kunstje uit te kunnen halen. :ok:
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Als ik thuis kom van mijn werk rijd ik de auto de oprit op. Als ik het portier open komen daar twee honden flink kwispelend naar het portier gelopen. De een oehoe-grommend, de ander oehoe-keffend.

Als Misty nodig moet poepen, dan gaat ze rondjes draaien en in haar eigen staart bijten.
Als je het straatje gaat vegen dan komt Shadow 'helpen'; hij valt de bezem aan in een spelboog.
Als mijn vriend al buiten staat om de honden aan te lijnen kijkt Shadow naar binnen om te checken of ik ook meega, kom ik eraan gaat hij braaf zitten, doe ik dat niet dan wacht hij even met op het commando reageren.
Cookie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel en teckel

Ongelezen bericht door Cookie »

Milo:

- Milo vond het altijd leuk om mijn vriend van de bank af te duwen, en me vriend maar steeds verplekken die dacht dat de hond er gewoon wou liggen, totdat me vriend helemaal in het hoekje zat en hij bleef douwen :I:

- Me pa is hem een keer kwijt geweest in het hoge gras omdat meneer te eigenwijs was om terug te komen, me vader naar huis gelopen kijken of die daar was, komt 5 minuten later meneer tevreden aan sjokken :LOL:

- Dat hij altijd precies de tijd wist wanneer hij eten kreeg

- dat hij de parkiet van me oma vermoord had maar ipv hem op te eten hem netjes in zn mand had gelegd :eek:

Twinkie:

- Twinkie kruipt snachts helemaal tegen me aan, echt een lekker kacheltje :pffff:

- Hij steekt altijd even ze neus onder de deken vandaan als vriend naar werkt gaat voor een aai

- Hij net een papagaai is en afentoe op je schouder zit

- Dat hij afentoe navi helemaal verzorgt :I: :I:

Navi:

- Navi is gewoon altijd vrolijk en kwipselt in het rond

- dat ze reageert op 1 liedje en dat als je die aan zet ze je helemaal komt knuffelen en lebberen, het zelfde doet ze als je nep huilt :I: :I:
sunny1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door sunny1978 »

met Quinty kan je een gesprek voeren die praat terug en maakt ze geluidjes.en Quinty bewaard wel eens iets lekkers dat neemt ze mee en legt het neer tussen haar poten of ze houd het in haar bek.
Dushi plast met haar achter poot om hoog.
Danger slaat zachtjes met zijn pootje tegen je aan als hij iets wil en kan heel lief knorren snurken.
Asley gaat rondjes rennen als ze klaar is met poepen.en ze ligt heel lief met haar pootjes over elkaar gekruist
Boy ligt terollen met zijn poten in de lucht en trappelen maar.
Cindy kon zwaaien met haar voor poten op haar kont zitten en dan met de voor pootjes zwaaien zo schattig
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Mijn vorige hondje nam mij altijd in de maling en ik trapte er altijd in.
Ze was bijna 17 en incontinent dus buiten het uitlaten om ook vaak de tuin in.
Ze had dus in de gaten... voor de schuifpui zitten, dan staat Lisette snel op :mrgreen:
Nu was mevrouw zo gehaaid dat ze dan snel naar de keuken rende als ik op stond om mij mee te lokken, en dan moest mevrouw een koekje :LOL:

Bumba moet altijd op mijn arm sabbelen wanneer hij moe is en valt dan in slaap :I:

Om Balou moet ik vaak lachen als ze samen op de bank liggen en Bumba dreigt per ongeluk op hem te gaan staan, dan word Balou echt boos en gaat dan staan grommen naar Bumba en gaat dan gepikeerd aan de andere kant van de bank liggen :LOL:
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Tomas wordt bijna letterlijk vloeibaar als we samen knufelen. Hij drapeert zich dan heel zachtjes en teder om je heen en wordt dan slap. Op dat laatste na zou hij als mens de volmaakte minnaar zijn.
Sancho geeft zich over. Dan gaat hij op de achterpootjes staan met de voorpootjes hoog geheven. Dat koppie daar dan bij.... :I:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Mijn honden zijn uiteraard de liefste en geweldigste honden ter wereld :pffff: .
:mrgreen:

Maar wat mij altijd het meest is bijgebleven is dat Kyra en Lyndie als vanzelf de rol van therapiehond op zich namen toen mijn zoon nog heel klein was. Nick had als klein kind verschrikkelijke driftbuien waarbij hij zichzelf bezeerde door met zijn hoofd op de grond of tegen de muur te bonken. Ik kon hem niet altijd kalmeren omdat hij meestal driftig werd omdat ik meestal de oorzaak van zijn drift was. Kyra en Lyndie namen hem dan tussen hen in en hielden hem net zo lang tegen tot hij gekalmeerd was. Ze bleven ook onverstoorbaar bij het gegil en het gekrijs van zoonlief. :mrgreen:

En in het jaar voor mijn man stierf, kreeg hij erge last van zware epileptische aanvallen. Op de een of andere manier wist Kyra altijd dat er een aanval aankwam en bleef ze net zo lang tegen hem aanduwen tot hij ging zitten. Vrijwel altijd kwam er binnen een paar minuten een aanval en dan zat hij in ieder geval veilig op de bank.

Kyra kan eigenlijk geen trappen lopen, of liever gezegd, dat durft ze niet maar de eerste maanden na de dood van mijn man, sloop ze heel vaak naar boven en dan ging ze naar Nick toe. Als ik naar bed ging, lagen ze dan met z'n tweeën op de grond. Poten en armen om elkaar heen te slapen. Zij is voor hem een hele grote troost geweest in die eerste moeilijke maanden. :I:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Daisy die zo'n enorme tuttebel kon zijn. Alles en iedereen altijd in de gaten houdend. Met de wandelingen moest er op ieder mens en hond gelet worden altijd. Maar ook zo heerlijk aanhankelijk. Je wist precies wat je aan haar had.
Spike die met de seconde leefde. Niet vooruit en achteruit dacht, maar het gewoon maar nam zoals het kwam. Hij maakte van het leven een feestje op de manier van een clown.
Birdy, die weer opleefde toen ze een tijdje hier was. Zo gelukkig met de aandacht en liefde die ze kreeg. Zich zo stoer voelde tussen 2 grote honden. Vloog ze blaffend naar de poort intussen achterom kijkend of de rottweilers er ook wel aan kwamen.
Kelly, daar had ik het minste mee, was écht Leon zijn meisje. Maar toch kon ik haar waarderen om het feit dat ze zich ook wel kon overgeven aan liefde, er van kon genieten. Terwijl ze dat, naar ons idee, nooit zoveel gehad had.
Mike, kan zo ontzettende knuffelkont zijn. Helemaal tegen je aan, oogjes half dicht. En een minuut later staat hij weer heel de wereld in de gaten te houden, want je weet nooit.
En dan Indy, denkend dat ze ontzettend stoer is, ze heel wat is, maar diep in haar hartje ook zó ontzettend klein kan zijn.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Het moment dat Bluf bij de fokster verbleef in afwachting van de bevalling. Als ik kwam in het weekend de roedel daar ineens niet meer bestond en het duidelijk was dat zij Finn en ik bij haar hoorden. Ze in de nachten niet bij ons was omdat we de roedel waarin ze verbleef niet wilden verstoren als ik dus een weekend kwam.
Dat ging een 3 tal weekenden goed. De dag van bevalling naderde en Bluf weigerde die nacht bij de roedel van de fokker te blijven. Ze wilde persé bij Finn en mij op de kamer. Bleek 's nachts waarom, ze kreeg weeën en samen hebben we die nacht geen oog dicht gedaan, ze lag dicht tegen me aan, dan weer boven me dan weer aan de zijkant. De volgende ochtend is ze af en aan in de werpkist geweest en in de namiddag werd de eerste pup geboren. In mijn handen. Ze kwam naar mijn kant lopen en ik kon de pup opvangen. Wat een bijzonder moment. Dat moment, maar ook het feit dat toen ze de bevalling voelde aankomen zij ook bij Finn en mij wenste te verblijven terwijl de voorafgaande weekenden ze er geen problemen mee had dat zij niet bij ons mocht slapen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”