Dus nu steeds maar iets geven wat ze lekker vindt. Nu veranderd haar smaak zo ongeveer om de 2 dagen dus het wordt steeds lastiger iets te vinden wat ik haar kan geven. Ook omdat ze echt heel veel niet lekker vindt.
Uiteindelijk ben ik beland bij Royal Canin brokken voor de jonge hond. Ze vindt ze heerlijk. Alleen nu wordt ze elke keer meteen na het eten van die brokken misselijk.
Echt het begint acuut na het eten. Kwijlen, smakken, luchtzuigen en alles rommelt van binnen.
Ik baal hier vreselijk van, heb ik eindelijk iets wat ze wel lekker vindt, wordt ze er niet lekker van
Weet iemand of dat vaker voorkomt als een hond ineens van kvv naar brok gaat en daar ziek van wordt? Ik snap natuurlijk wel dat het verteren heel anders gaat, maar het is echt zo acuut dat het volgens mij amper in haar maag zit.
Iemand een idee?
Ze heeft ook heel erg last van maagzuur sinds ze brokken eet, dat had ze ook toen ze 2 dagen alleen maar koekjes at (en dat geef ik normaal niet, maar ze had een antibioticakuur en moest wat eten, desnoods koekjes zei de dierenarts)

.