Naima schreef:De hele OP gaat alleen maar over het asiel, hoe slecht het asiel is etc. Ik lees nergens iets empathisch over een ziek klein hummeltje. Dat er 'contact' met dierenartsen is geweest wordt pas later gezegd. Is verder niet erg, maar geeft voor mij wel te denken waar de hoogste prioriteit ligt. Contact vind ik ook nogal summier (alleen gebeld?), met een klein ukkie met diarree, dat kreundend op de grond ligt las ik in een ander topic net, ga je gewoon naar de da. Hoe slecht het asiel ook is, zelfs al zou je van plan zijn de pup terug naar het asiel te brengen. Zolang de pup bij jou is, ben jij verantwoordelijk voor zijn of haar welzijn.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je met de pup bij meerdere dierenartsen bent geweest en dat die een kreunend, mager pupje met spuitpoep allemaal af zouden doen als 'stress, gaat wel over'.
Hopelijk ga je met je pup naar een goede dierenarts, laat je je niet afschepen en maak je je daarna pas druk over geld terugkrijgen van het asiel en andere dingen van die orde. Heel veel beterschap voor je pup, hopelijk gaat het snel beter.
het is geen pup, volgens mij is ie een jaar of anderhalf.
maar dat maakt niet uit, hondjes horen geen pijn te hebben of ziek te zijn, of ze nou 8 weken of 10 jaar zijn.
en met de schuld bij een asiel leggen maak je je hond niet beter.
ik hoop echt dat ts vandaag nog bij de da zit.