Antonetta schreef:Balou had wormen toen hij hier net was, dit terwijl hij net moest zijn ontwormd. Ik ben toen met hem bij de DA geweest en hier heeft hij Milbemax tabletten gekregen. Toen hij een maand later nog steeds wormen had heeft de DA gezegd om hem even maandelijks te ontwormen. Sinds hij hier is (drie maanden) heb ik hem twee keer ontwormd, maar nog zag ik vanmorgen wormen. Ik zal bijna helemaal stoppen met KVV, hem ontwormen en kijken of ze dan wegblijven. Ik heb dan gelijk antwoord op mijn vraag wie er nu gelijk hebben over, wormen door KVV.
Zoals Crutz al zei ben ik bijna mijn hond verloren door die zogenaamde onschuldige ontwormingstabletten... hier komen ze er dus niet meer in... tot ik afgelopen september naar Hongarije ging met de hondjes. Gezien het hartwormrisico moest ik ze ontwormen met Milbemax, voor vertrek en nadat we terug zijn gekomen. Met enorm veel tegenzin en angst (topics staan hier nog wel ergens) heb ik het dan maar moeten toen, muv de hond die destijds er bijna aan is overleden. Hij mocht het echt niet... ondanks het hartwormrisico moest hij het met de scaliborband doen.
Toen heb ik meteen gekeken wanneer ze voor het laatst ontwormt waren, bij Xena was dit dus in 2005. Dus ruim 7 (!!!!) jaar geleden... Ze zit al bijna 2 jaar nu op volledig kvv en vers en daarvoor kvv gecombineerd met brok en vers.
Geen enkele worm gevonden, 0.0
Xavi is voor het laatst ontwormt als pup... nu 2 jaar later dus voor het eerst weer... ook geen enkele worm... heeft alleen maar kvv en vers gehad vanaf dat hij 3 weken oud was.
Dus... wat wil dit nu zeggen?