Duitser?Suske schreef:Het zal wel waarschijnlijk een iets gemoedelijker herder type dan een mecheltje worden.Joera schreef:Ik zei hierna ook geen herder meer te willen, maar ook daar moet ik op terug komen. Ik weet het nog niet zeker, maar hou mijn opties openSuske schreef: Maar waar ik ongeveer een half jaar geleden dacht dat er over een jaar of tien waarschijnlijk
geen herder meer kwam.....
Moet ik nu bekennen dat ik daar op terug aan het komen ben.
Maar zelfs daar ben ik nu niet meer zo zeker van
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb jij een lieveling?
Moderator: moderatorteam
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Re: Heb jij een lieveling?

- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als ik tegen die tijd een heel goeie fokker zou leren kennen?Joera schreef:Duitser?Suske schreef:Het zal wel waarschijnlijk een iets gemoedelijker herder type dan een mecheltje worden.Joera schreef:Ik zei hierna ook geen herder meer te willen, maar ook daar moet ik op terug komen. Ik weet het nog niet zeker, maar hou mijn opties openSuske schreef: Maar waar ik ongeveer een half jaar geleden dacht dat er over een jaar of tien waarschijnlijk
geen herder meer kwam.....
Moet ik nu bekennen dat ik daar op terug aan het komen ben.
Met pups met een bouw die me zou aanstaan?
Ik word niet al te blij van alle Dh's om me heen die ongeveer met hun hakken op de grond lopen
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Suske schreef:
Als ik tegen die tijd een heel goeie fokker zou leren kennen?
Ik word niet al te blij van alle Dh's om me heen die ongeveer met hun hakken op de grond lopen
ze bestaan hoor, die goeie duitsers.
Alleen heb ik er dan nog steeds niets mee
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Momenteel Nilo, maar ik vind ze beiden speciaal en leuk op hun eigen manier. Nilo is niet makkelijk geweest om op te voeden en ik denk dat dat de reden is van onze sterke band, we hebben er allebei zoveel moeite in gestoken en kennen elkaar heel goed ondertussen. Ik vind het nog steeds prettiger om met hem te trainen, wandelen, showen etc want ik weet precies hoe hij reageert en wat ik daar mee moet.
Coda heeft wel een heerlijk karakter en ik sta er elke dag weer van te kijken hoe leuk ze is, trainen met haar is ook heerlijk maar we hebben nog niet de diepe band die ik met Nilo heb.
Coda heeft wel een heerlijk karakter en ik sta er elke dag weer van te kijken hoe leuk ze is, trainen met haar is ook heerlijk maar we hebben nog niet de diepe band die ik met Nilo heb.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Maar jij hebt je honden anders dan wijmaart schreef:Suske schreef:
Als ik tegen die tijd een heel goeie fokker zou leren kennen?
ze bestaan hoor, die goeie duitsers.
Alleen heb ik er dan nog steeds niets mee
Het Suske is gewoon huishond, doe ik wel meer meer dan de gemiddelde honden eigenaar.
Maar niet waarvoor ze eigenlijk bedoeld is zeg maar.
- Joera
- Zeer actief
Ik ook niet nee. Ik ben blij met mijn mooierdSuske schreef:Als ik tegen die tijd een heel goeie fokker zou leren kennen?Joera schreef:Duitser?Suske schreef:Het zal wel waarschijnlijk een iets gemoedelijker herder type dan een mecheltje worden.Joera schreef: Ik zei hierna ook geen herder meer te willen, maar ook daar moet ik op terug komen. Ik weet het nog niet zeker, maar hou mijn opties open
Wil ik er weer zo een dan word het toch een ODH. Maar eigenlijk wil ik een kortharige hond

-
ikkeonline
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): JRT en Beagle
- Contacteer:
Didi is mijn oudste en mijn allereerst eigen hond. Gekregen voor mijn 19e verjaardag. Ik ben voor haar alles en zij voor mij. Didi is alleen niet zo leergierig. De Beagle pup die ik nu heb doet echt alles voor eten (logisch) en daar kan ik lekker mee trainen en straks leuke commando's gaan leren. Daar heb ik dan ook weer ontzettend veel plezier mee. Maar echt een lieveling? Nee,,
Vrouwtje van Didi (JRT, 2007) en Lana (beagle, 2012)
- sypke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabijhoun
Wij hebben 4 honden. Ze zijn me allemaal even lief, maar.... van Elske, de jongste, kan ik het meeste hebben. Zij is zo bijzonder vertederend, lief, simpel in haar hoofd en raar dat ik bijna nooit boos op haar kan worden.
Een leuke vraag zou ook zijn: wie van de honden vindt jou als baas het leukst. Dan zou het antwoord Beitske zijn. Die is enorm gehecht aan haar eigen bazen. Elske zou ook heel graag bij mannen in oranje hesjes of werkpakken willen wonen of bij een gezin met 6 kleine en gillende kinderen, maar Beitske wil alleen ons maar als baas.
Een leuke vraag zou ook zijn: wie van de honden vindt jou als baas het leukst. Dan zou het antwoord Beitske zijn. Die is enorm gehecht aan haar eigen bazen. Elske zou ook heel graag bij mannen in oranje hesjes of werkpakken willen wonen of bij een gezin met 6 kleine en gillende kinderen, maar Beitske wil alleen ons maar als baas.

- Joera
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
sypke schreef:Wij hebben 4 honden. Ze zijn me allemaal even lief, maar.... van Elske, de jongste, kan ik het meeste hebben. Zij is zo bijzonder vertederend, lief, simpel in haar hoofd en raar dat ik bijna nooit boos op haar kan worden.
O ja, dat is een makkelijke... absoluut Kaya.
Zij is echt een roedeldier en hecht enorm veel waarde eraan dat alles compleet is en alles klopt. Wordt ze een enkele keer alleen achtergelaten, dan is het drama. Splitsen we tijdens de wandeling, ook drama. Voor Kaya is haar roedel alles.
Puchu, mwahh.. hij is duidelijk wel gehecht aan ons en gek op ons, maar ik denk dat hij vrij moeiteloos ergens anders zou wennen. Hij is veel minder baasgericht dan Kaya.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb twee vreselijk baasgerichte monsters wat dat betreft
Bezoek en voorbijgangers zijn wel aardig maar kunnen nooit maar dan ook nooit tippen aan de baas. Dat vind ik een heerlijke eigenschap!