Meh... Zo fantastisch vind ik dat verblijf nou niet. Best klein en geen bal te beleven.

Waarschijnlijk wel toereikend en keurig afgewerkt, maar ook niet meer. Ben ook benieuwd hoe lang dat gras zo mooi gaat blijven. Ik zal nooit voorstander zijn van dit soort dieren in een hokje in de tuin houden.
Hoe heeft die zebra mangoeste trouwens 3 mannen "kapot gemaakt"?

Dat klinkt alsof jullie die mannen bij haar in het verblijf hadden zitten en die stakkers dus geen enkele kans hadden om weg te komen van het agressieve vrouwtje en dan effectief gedood zijn? Of interpreteer ik dat verkeerd en hebben jullie hen tijdig weggehaald? Als die mannen daar effectief het leven bij gelaten hebben ben je wat mij betreft daar al zwaar tekort geschoten als roofdierenbezitter. En tot drié keer toe?!
Ik denk dat je beter dan gemiddelde exotische huisdierenhouder omgaat met deze dieren, maar toch vind ik dit erg ruiken naar exotische-dieren-verzamelwoede. Ik hoop dat wat meer landen het voorbeeld volgen van de wetgeving hier in België waar we geen lijst van verbóden huisdieren hebben, maar een beperkende lijst van tóegelaten huisdieren en alles wat daar niet op staat verboden is.
Interpreteer het maar niet als al te persoonlijke aanval, TS, want ik denk dat je wel weet waar je mee bezig bent, maar ik denk dat er in andere huishoudens in Nederland heel wat ongelukkige rovers zitten...

En vossen... in welk gevangen verblijf dan ook, vervelen zich vast KAPOT als ze niet kunnen jagen.