Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

stel.....

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Re: stel.....

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Miezemuis schreef:
sTefaniA schreef:
Miezemuis schreef:Ik heb mijn man al laten bellen en ze het probleem voorgelegd. Mijn schoonmoeder is zwaar teleurgesteld en als ik niet mee ga, gaat niemand (ze namen de hele familie mee dus ook de broer en zus van mijn man en hun kinderen). Mijn man heeft duidleijk gezegd dat ze weten dat we honden ehbben en dat we er niet aan kunnen doen. Mijn man wil nu dat we lIzzie misschien de prikpil geven, of de geplande sterilisatie iets vervroegen, maar dat weet ik zo net nog niet
Maw, je hebt geen keuze, je moet mee maar wel zonder hond en als je dat niet wil dan ligt het hele weekend in duigen dankzij jou.

Dar komt het dus wel op neer, en omdat mijn zwager honden ook al stom vindt, zal ik het dan dus wel weer gedaan hebben....
Daarom laat ik mijn man ook bellen, mijn schoonmoeder gaat altijd inspelen op mijn gevoel en ik wil gewoon niet dat ik dadelijk woorden met haar krijg en mijn man dan tussen 2 vuren komt te zitten. Hij lost het maar op :LOL:
Nou leuk. Zijn het trouwens jou honden?
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

kipo schreef:ik kan ook zonder honden weg (niet helemaal zonder moeite) en ik begrijp prima dat er mensen zijn die niks met honden hebben, maar, ik hou er niet van om onder druk gezet te worden. Bovendien vind ik dat ik van vrienden en familie mag verwachten dat ze ook begrijpen dat onze honden voor ons wel belangrijk zijn.
Amen en ik ga er al he-le-maal geen rotzooi voor in mijn hond stoppen en sterilseren... denk daar nog over na alsjeblieft!! maar dat is een ander topic.

Sorry maar als je (schoon-)ouders dit niet willen begrijpen dan niet.... of sluit een compromis; man mee, jij niet.

Suzanne
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Ik ging gewoon mee, mits ik mijn honden goed kon onderbrengen. Niemand wordt er minder van, schoonouders blij en tevreden klaar al weer. Ik ben een redelijk principeloos mens, de sop zou mij de kool niet waard zijn. Ik steriliseerde niet vroeger (steriliseerde sowieso niet) en gaf geen prikpil. Maar ik heb ook niet zo het idee dat ik de enige in de wereld ben die goed op honden kan passen. Dus ook loops en wel bracht ik haar wel ergens onder.
Gr. Aniek

Afbeelding
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Ik vind het volledig situatie-afhankelijk. Binnenkort gaan wij met mijn mams en zusje een weekje weg, en mams is ontzettend bang voor honden. Het is al heel wat dat we Ollie mee mogen nemen als we bij haar op visite gaan, en ik dénk er niet eens aan om ook maar vóór te stellen om 'm mee te nemen als we samen met mams op vakantie gaan eigenlijk. Zou ik behoorlijk egoistisch van mezelf vinden, aangezien zíj de hele reis gaat bekostigen. Neehoor, Ollie mag dan lekker een weekje bij zíjn mams en zusje logeren, en dat vindt ie helemaal niet erg ;)

Maar bij voorkeur neem ik 'm liever mee natuurlijk :)
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik ben daar heel simpel in. honden wel of niet mee maakt voor mij geen beslissing. ik ga mee omdat ik wil en als de honden niet mee kunnen bellen we ome jos of hij een plekje heeft voor ze dat weekend en dan gaan ze daar in het pension logeren.

heeft ome jos geen plekje dan gaan wij niet mee want dan heb ik geen oppas voor mijn honden (wij laten sam nergens anders dan bij dit pension)
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Gewoon zelf het huisje betalen dan kun je op jouw eigen voorwaarden mee gaan.
Ik hou zelf ook niet van dat chanteren en gedoe. Het moet leuk en gezellig zijn of anders niet.
Er lijkt mij hier verder ook geen goede reden om ze niet mee te nemen.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ik zou gewoon lekker meegaan en de honden jouw honden laten zijn en oppas zoeken.
Je kunt de kont wel net zo hard in de krib gooien als je schoonouders maar daar word de relatie ook niet beter op lijkt mij.
En je hebt ook nog 2 kinderen en een man die graag een leuke relatie willen hebben met opa/oma/ouders/tantes en ooms .
Daar zou ik de spelbreker niet voor willen zijn , want soms moet je zelf iets inschikken als een ander het niet kan .
Hun afkeer van honden kun jij niet veranderen in het houden van of accepteren van jouw honden en hun kunnen jou niet overtuigen van hun afkeer..
Lekker mee gaan en Lizzy is welkom hier hoor.
:ok: .
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Mijn honden vinden het heerlijk in het pension, dus die mogen dan lekker daar een weekendje 'op vakantie'.
Ik zou het dus zeker geen probleem vinden als de honden een keer niet mee mogen/kunnen, de hondjes zijn mijn lol, niet het hunne ;)
Afbeelding
Iedere dag feest!
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik zou ook wel even mopperen over de manier waarop het gezegd wordt (als eis) maar ik zou het toch ook wel kunnen begrijpen. In hetzelfde huisje of niet, er moet toch rekening gehouden worden met de hond.

Ik vind het wel leuk, familieweekendjes e.d. en zou dan ook graag het weekend met alles meedoen. Dagje uit met aansluitend eten gaat 'm al niet worden want dan zit de hond heel de dag alleen.
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Tsja.. ik denk toch dat het inderdaad "de manier waarop" is dat eea wordt aangekaart door je schoonouders. Het was geen verzoek maar een eis. En ik reageer slecht op eisen heb ik gemerkt.

Op zich zou ik best nog bereid zijn te overwegen mijn honden thuis te laten, dat is niet meteen het probleem... het onder druk zetten wel (zou IK vinden).

Maar, "de lieve vrede" is ook belangrijk.

Zou dat kunnen? Dat je inderdaad aangeeft dat je je niet lekker voelt bij die druk? En hoe wordt daar dan op gereageerd?

Suzanne
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nanna schreef:
Miezemuis schreef:Nou ja dat dus Marion, ik wil geen spelbreker zijn, maar heb wel moeite met de emotionele (bijna) chantage en het onder druk zetten wat ze doen.
Dat zou ik dus gewoon zéggen. Dat je je onder druk gezet voelt en dat je dat dus niet prettig vindt.
Ik zou er overigens ook geen trek in hebben. Ik wil best honden thuislaten, maar dan op eigen initiatief. Niet omdat één of ander familielid me dat zo voorschrijft. :neenee:
Dit dus.
Ik denk zeker dat je het moet zeggen. En dan niet verwijtend of aanvallend (dat geeft ruzie), maar gewoon als een mededeling: weet je wel dat ik dit gedoe als emotionele druk ervaar? Ik vind dat heel onprettig. Ik zou het erg waarderen als jullie ons in onze waarde zouden laten, ook op dit gebied.

Overigens zou ik er verder geen probleem van maken en ze thuis laten, en ook niet eerder gaan steriliseren of zo.
Maar ik zou wél zeggen dat dit me niet lekker zat.
Dit is geen leuke manier van communiceren en dat mag je best laten weten.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Miezemuis schreef:Ik heb op zich geen moeite om zonder hond weg te gaan. dat vooropgesteld. We gaan volgende week voor 2 weken naar Frankrijk en dan blijven de honden beide bij een oppas. Maar....we moeten morgen zeggen of we meegaan. We hebben op zich wel mensen die op willen passen, maar Lizzie is in de periode dat we gaan net wel of net niet meer loops en dat vind ik dan wel een ander verhaal, dan breng ik haar niet graag naar een ander. Alleen al om de "last" die dat geeft.
Daarbij zetten de mensen die ons mee willeen nemen mij ontzettend onder druk en hebben 0 begrip voor het feit dat wij rekeing houden met de hond.
alleen al om dat laatste feit zouden ze dat uitje in hun goddelijke reet kunnen steken.. hou ik niet van.. 0 begrip is 0 respect voor jullie.... en daar moet je niet mee weg willen.
Afbeelding
Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Miezemuis schreef:Ik heb mijn man al laten bellen en ze het probleem voorgelegd. Mijn schoonmoeder is zwaar teleurgesteld en als ik niet mee ga, gaat niemand (ze namen de hele familie mee dus ook de broer en zus van mijn man en hun kinderen). Mijn man heeft duidleijk gezegd dat ze weten dat we honden ehbben en dat we er niet aan kunnen doen. Mijn man wil nu dat we lIzzie misschien de prikpil geven, of de geplande sterilisatie iets vervroegen, maar dat weet ik zo net nog niet
Ik weet echt niet wat ik lees! :80: Ik zou zelf zwaar teleurgesteld zijn dat me zo'n schuldgevoel wordt aangepraat. Zijn ze helemaal mal. Dit zou ik ook zeker zeggen (nouja, niet of ze mal zijn). Maar ze mogen best weten wat zulke uitspraken met jou doen. Als je dat rustig en vriendelijk brengt, misschien krijgen ze dan meer begrip voor je?

En om Lizzy vervroegd te steriliseren of maar aan de prikpil doen gaat toch ook veel te ver. Zo'n grote beslissing hoor je helemaal achter te staan, vind ik. Dat doe je niet omdat het iemand anders even beter uitkomt.

Natuurlijk is het belangrijk om op goede voet te staan met je (schoon)familie, maar het kan niet allemaal van een kant komen.

Volgens mij kreeg je trouwens een heel mooi aanbod van bouvierpoedel :mrgreen:
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Laura & Leroy schreef:
Ik weet echt niet wat ik lees! :80: Ik zou zelf zwaar teleurgesteld zijn dat me zo'n schuldgevoel wordt aangepraat. Zijn ze helemaal mal. Dit zou ik ook zeker zeggen (nouja, niet of ze mal zijn). Maar ze mogen best weten wat zulke uitspraken met jou doen. Als je dat rustig en vriendelijk brengt, misschien krijgen ze dan meer begrip voor je?

En om Lizzy vervroegd te steriliseren of maar aan de prikpil doen gaat toch ook veel te ver. Zo'n grote beslissing hoor je helemaal achter te staan, vind ik. Dat doe je niet omdat het iemand anders even beter uitkomt.

Natuurlijk is het belangrijk om op goede voet te staan met je (schoon)familie, maar het kan niet allemaal van een kant komen.

Volgens mij kreeg je trouwens een heel mooi aanbod van bouvierpoedel :mrgreen:
Dit dus :ok:
Afbeelding
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

hahaha ik heb inderdaad al contact gehad met Kees. En Lizzie wordt niet eerder gesteriliseerd hoor en de prikpil komt er al helemaal niet in. Mijn man voelt zich alleen ook knap lullig. Kijk de honden zijn ooit eens begonnen als mijn hobby, maar tegenwoordig houdt hij net zo veel van onze honden. Het zijn echt onze honden. Hij heeft van huis uit altijd geleerd dat honden vies zijn (of eigenlijk alle dieren). Dus zijn ouders begrijpen niet dat hij dit nu ook leuk vindt. Hij moet dat dus steeds uitleggen. Ik wil echt ook wel meedenken met zijn ouders en zijn moeder doet echt wel haar best om het te begrijpen, maar ze snapt het gewoon echt niet. Ze had in eerste instantie zo iets van die hond kan toch wel een paar dagen alleen thuisblijven. Uh nee dus...maar dat snappen ze al niet.
Ik ga er gewoon geen ruzie over maken, maar ik heb wel nog eens rustig aan schoonmoeders uitgelegd dat wij nu eenmaal honden hebben en die brengen verantwoordelijkheden met zich mee. Ik kan niet van een weekend genieten als ik denk dat mijn honden niet goed zitten, of als ik het gevoel heb dat de honden niet geod geregeld zijn. Nogmaals aangeven dat ik snap dat het voor hun lastig is om rekening te moeten houden met iets wat hun hobby niet is, maar dat ze nu eenmaal wel bij ons "horen". We zullen dus ook rekening met de honden moeten houden, als we weg gaan. Ze gaf aan dat te begrijpen en vond het fijn dat we moeite deden voor een oppas (nog begrijpt ze niet dat wij niet onwijs opgelucht zijn dat we eens een weeknd niet met de honden hoeven te wandelen, maar goed dat is misschien ook teveel gevraagd)
Afbeelding
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Miezemuis schreef:hahaha ik heb inderdaad al contact gehad met Kees. En Lizzie wordt niet eerder gesteriliseerd hoor en de prikpil komt er al helemaal niet in. Mijn man voelt zich alleen ook knap lullig. Kijk de honden zijn ooit eens begonnen als mijn hobby, maar tegenwoordig houdt hij net zo veel van onze honden. Het zijn echt onze honden. Hij heeft van huis uit altijd geleerd dat honden vies zijn (of eigenlijk alle dieren). Dus zijn ouders begrijpen niet dat hij dit nu ook leuk vindt. Hij moet dat dus steeds uitleggen. Ik wil echt ook wel meedenken met zijn ouders en zijn moeder doet echt wel haar best om het te begrijpen, maar ze snapt het gewoon echt niet. Ze had in eerste instantie zo iets van die hond kan toch wel een paar dagen alleen thuisblijven. Uh nee dus...maar dat snappen ze al niet.
Ik ga er gewoon geen ruzie over maken, maar ik heb wel nog eens rustig aan schoonmoeders uitgelegd dat wij nu eenmaal honden hebben en die brengen verantwoordelijkheden met zich mee. Ik kan niet van een weekend genieten als ik denk dat mijn honden niet goed zitten, of als ik het gevoel heb dat de honden niet geod geregeld zijn. Nogmaals aangeven dat ik snap dat het voor hun lastig is om rekening te moeten houden met iets wat hun hobby niet is, maar dat ze nu eenmaal wel bij ons "horen". We zullen dus ook rekening met de honden moeten houden, als we weg gaan. Ze gaf aan dat te begrijpen en vond het fijn dat we moeite deden voor een oppas (nog begrijpt ze niet dat wij niet onwijs opgelucht zijn dat we eens een weeknd niet met de honden hoeven te wandelen, maar goed dat is misschien ook teveel gevraagd)
En dat is, voor mij iig, al genoeg, dan zou ik me al een stuk prettiger voelen bij de situatie. Dat laatste, tja, wat zullen we daarop zeggen :engel:
linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

Dan blijf ik lekker thuis hoor...ik ga zelf ook nooit op vakantie zonder mijn honden!
Afbeelding
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka

Ongelezen bericht door Nawosh »

Miezemuis schreef:Ik heb op zich geen moeite om zonder hond weg te gaan. dat vooropgesteld. We gaan volgende week voor 2 weken naar Frankrijk en dan blijven de honden beide bij een oppas. Maar....we moeten morgen zeggen of we meegaan. We hebben op zich wel mensen die op willen passen, maar Lizzie is in de periode dat we gaan net wel of net niet meer loops en dat vind ik dan wel een ander verhaal, dan breng ik haar niet graag naar een ander. Alleen al om de "last" die dat geeft.
Daarbij zetten de mensen die ons mee willeen nemen mij ontzettend onder druk en hebben 0 begrip voor het feit dat wij rekeing houden met de hond.
Dan zou ik sowieso al geen zin meer hebben en dus thuis blijven.
Groetjes, Marjan
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Miezemuis schreef:Stel je krijgt een weekendje weg aangeboden. maar degne die je meenemen houden niet van honden. Hoewel honden misschien wel toegstaan zijn op het park hebben deze mensen als "eis" dat de hond niet meegaat. Wat zouden jullie doen?
Hoe lullig misschien ook, dan ging ik niet mee.
sunny1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door sunny1978 »

ik zou ook gewoon niet mee gaan ik zou wel oppas kunnen vinden voor mijn honden dat is geen probleem.....maar ik heb hier ook 11 papegaaien in huis zitten vindt daar maar eens een goede oppas voor die je vertrouwd achter kan laten in je huis......
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
Hinke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend

Ongelezen bericht door Hinke »

Wat voor mij het belangrijkste zou zijn: Heb ik zin om een weekend met mijn schoonfamilie op te trekken en daarvoor mijn hond thuis te laten?
Als het me op zich een gezellig weekend lijkt te zijn zou ik proberen om mijn hond ergens te laten logeren.
Heb ik geen zin in dat weekend dan is de hond een mooi excuses om helemaal niet mee te gaan.
Groetjes van Hinke

En een poot van Basco en Vronie
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara

Ongelezen bericht door Jacq »

mijn broer heeft kinderen, ik heb honden.
gelukkig kunnen mijn ouders met allebei goed.
ze zijn net zo leuk oma en opa voor mijn honden als voor de kinderen van mijn broer.
en dat vind ik zo lief.
als je een goed gevoel hebt bij mensen waar je je honden achter kan laten met een gerust hart
dan ging ik mee.
en lekker genieten want je honden zitten goed. lukt dat niet meer op korte termijn dan bleef ik thuis.
ik hou er ook niet van als er druk op wordt gezet. dan hoeft het al niet meer van mij.
snuffel11
Zeer actief

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Kells schreef:
Miezemuis schreef:Overigesn zitten we wel in een ander huisje dan de mensen die het betalen...dus het is niet dat ze met de hond in een woning moeten
Dan snap ik het gemekker van die mensen niet. Als ze er een punt van maken zou ik thuis blijven.
Dit dus!
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Zou aan verschillende factoren liggen. Ik kan best zonder de honden op vakantie, zeker als het om een leuke vakantie gaat met leuke mensen.
Maar mensen die me onder druk zouden gaan zetten, en totaal geen begrip hebben dat je even na wilt denken over wat te doen met de honden.... dan haak ik af. Of het nu om schoonouders zou gaan of niet.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Persoonlijk zou ik thuis blijven.
Dan zou ik zeggen dat ik hun niet met mijn hond op wil schepen.
Ik zou het wel zo brengen dat als ik mee ga de hond en katten ook mee gaan.
Als ze dat echt niks vinden zullen ze akoort gaan met dat ik thuis blijf.

Ik zou me ook niet laten dwingen om mee te gaan.
Ook al zijn zijn ouders dierbaar voor hem.

Ik heb een geweldige schoonmoeder.
Die ook erg gek op dieren is.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Sanne&Bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

Ik ging niet mee, gewoon door de manier waarop.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

ik vind een weekend weg zonder honden ook wel eens lekker, en bij bv een stedentrip dan is het ook leuker voor de honden als ze een fijne oppas hebben, dat gesjouw in steden hebben ze ook geen lol aan. Of als je met het vliegtuig moet of naar een heel warm land.

maar als het geeist wordt heb ik er ook geen lekker gevoel bij, gewoon vanwege het eisen, niet om de honden thuis te laten.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

Als ik goede oppas had zou ik lekker gaan. Ik zou er om te beginnen geen twistpunt van maken, dan hoeven mensen ook niet beginnen te 'eisen'. Want als dat punt eenmaal is bereikt weet ik niet wat ik zou doen, ik ben lichtelijk allergisch voor mensen die 'eisen' en ga dan gegarandeerd met de hakken in het zand.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Miezemuis schreef:Stel je krijgt een weekendje weg aangeboden. maar degne die je meenemen houden niet van honden. Hoewel honden misschien wel toegstaan zijn op het park hebben deze mensen als "eis" dat de hond niet meegaat. Wat zouden jullie doen?
Snap het hele gedoe eromheen niet zo goed hoor. Als je mee wilt ga je mee en regel je oppas, zo niet (of wil je of kan je geen oppas krijgen) dan blijf je thuis :ok:

Als ik op vakantie ga, ga ik ook zonder honden en ik kan me zo voorstellen dat andere mensen die zelf geen honden hebben of daar gewoon helemaal niets mee hebben niet op mij (ons) en de hond zitten te wachten hoor. Zelfde zou het geval zijn als het om de kinderen zou gaan. Kan me goed voorstellen dat een weekendje weg toch net ff anders is zonder kinderen hoor :ok: Hoef je je toch niet "beledigd" door te voelen :wink:

En dan kan er wel gezegd worden dat je niet met ze in 1 huisje slaapt en dat ze dus geen "last" hebben van de hond, maar er moet toch "rekening" met de hond gehouden worden (uitlaten e.d.) dus ja misschien het "luxe probleem" niet groter maken dan het is en een "schuld" bij de schoonouders leggen :ok:

Marion. schreef: En dat iemand mij een weekendje uit "aanbiedt" kan ik me niet voorstellen.
Niet??? :denken: Nou, vooruit dan. Ben ook de beroerdste niet :engel:
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 2#p5630322
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ben je nu eigenlijk gegaan of niet?
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”