Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

korte foto shoot

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: korte foto shoot

Ongelezen bericht door LongFields »

sirene schreef:GRATIS tip voor iedereen die voortaan hele leuke, lieve opbouwende commentaren wil op zijn foto's.
Zet in je topictitel "probeersel" of "mijn miserabele foto's" wedden dat je dan allemaal positieve berichten krijgt!?
:E:
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

toots schreef:deze had ik trouwens ook nog vind ze zelf wel leuk.

maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn neem ik aan.

maar dat maakt niet uit.

Afbeelding
Deze vind ik helemaal geweldig !!
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Kristina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristina »

sirene schreef:GRATIS tip voor iedereen die voortaan hele leuke, lieve opbouwende commentaren wil op zijn foto's.
Zet in je topictitel "probeersel" of "mijn miserabele foto's" wedden dat je dan allemaal positieve berichten krijgt!?
:goeie:
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

Afbeelding
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

toots schreef: en zo zie ik het. ik heb de website aangemaakt voor mezelf.
als een ander het niet mooi vind dat kan. maar het blijft hoe dan ook mijn website.
ik vind dat andere mensen die er moeite mee hebben dat er spel fouten op staan.
dat dat niet mijn probleem is. dat die ander de keuze heeft om andere websites te bekijken.
Mja, ik weet niet of je daar helemaal eerlijk in bent. Iedereen die een website maakt, maakt die wel om met de buitenwereld te communiceren en om daar (liefst positieve) feedback van te krijgen. Zeggen dat het je niet kan schelen omdat het toch enkel voor jezelf is, tja, daar geloof ik niet zo in. :19: Als ik foto's post op internet (wat ik niet vaak doe), ga ik toch best vaak hoopvol even checken of er al iemand gereageerd heeft! :engel: Dus ik vind ook wel dat je tegen de feedback moet kunnen.

Wat die dyslexie betreft: ik ben geen expert hoor, maar het is misschien een vrijblijvende tip om bijvoorbeeld eens voordat je iets post even de zinnen allemaal te overlopen en het eerste woord na een punt even van een hoofdletter te voorzien? Het zou het voor de buitenstaander in ieder geval wel aangenamer lezen maken, ook wat je reacties hier betreft. Het is elke keer al een hele grote boterham en dan nog zo onoverzichtelijk... :(:
:LOL: :LOL: :goeie:
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

Ik vind het maar moeilijk hoor. Het is dat mijn bijna 80-jarige vader o.a. fotograaf is, en veel vrienden in het vak heeft zitten.
Zou het aan hem/hen kunnen vragen voor b.v. Queen die oud is.
Aangezien iedereen een label kan plakken als professionele fotograaf, wordt het bijna zoeken in een spelt in een hooiberg. Eerst vragen wat 1 foto kost, daarna portfolio opvragen. Mij teveel gedoe. Onlangs heb ik hier bij 'algemeen' een oproep geplaatst voor Queen: Geen 1 antwoord. Goed, zoek ik wel verder.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Asterix schreef:Ik vind het maar moeilijk hoor. Het is dat mijn bijna 80-jarige vader o.a. fotograaf is, en veel vrienden in het vak heeft zitten.
Zou het aan hem/hen kunnen vragen voor b.v. Queen die oud is.
Aangezien iedereen een label kan plakken als professionele fotograaf, wordt het bijna zoeken in een spelt in een hooiberg. Eerst vragen wat 1 foto kost, daarna portfolio opvragen. Mij teveel gedoe. Onlangs heb ik hier bij 'algemeen' een oproep geplaatst voor Queen: Geen 1 antwoord. Goed, zoek ik wel verder.
Zou het in jouw geval zeker aan je vader vragen, geeft een nog veel mooiere 'lading' aan de foto's.

Verder weiger ik nog steeds mee te doen aan de discussie aangezien Toots gewoon een paar foto's heeft geplaatst waar ze blij mee was, maar blijkbaar een verkeerde titel heeft gekozen. :piew:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Asterix schreef:Onlangs heb ik hier bij 'algemeen' een oproep geplaatst voor Queen: Geen 1 antwoord. Goed, zoek ik wel verder.
Ik denk dat daar niemand op gereageerd heeft omdat de topictitel (Queen wordt bijna 9,5 jaar) niet echt impliceert dat je op zoek bent naar iemand die foto's wil en kan maken van Queen. :wink:
De tekst in je OP is ook niet heel erg duidelijk vind ik:
Dat hopen we.

Vandaag lag ze enorm te hijgen. Ik wil graag een photoshop van haar.
Hoeft niet hoogdravend te zijn. Graag met een redelijke camera.

Ze kan niet los ivm andere honden. Iemand?
Denk dat dat de reden is dat niemand zich daar gemeld heeft.
Ik zou best een poging willen wagen trouwens hoor. Als je dat wat vindt.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik wilde je naam niet noemen,maar het zit nog in mijn geheugen toen ik dit graag wilde mooie foto,s dat jij toen ook spontaan reageerde :ok:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Pepie schreef:Ik wilde je naam niet noemen,maar het zit nog in mijn geheugen toen ik dit graag wilde mooie foto,s dat jij toen ook spontaan reageerde :ok:
Of ze mooi zijn is natuurlijk helemaal subjectief, maar ik vind het in ieder geval altijd leuk om honden op de kiek te zetten dus als ik iemand daarmee kan helpen doe ik dat graag.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Asterix, ik heb je oproep niet gezien en als je in de buurt woonde, zou ik het met alle plezier willen doen.
Asterix
Zeer actief

Dee schreef:Zou het in jouw geval zeker aan je vader vragen, geeft een nog veel mooiere 'lading' aan de foto's.
Ja, maar dan is het zo'n moetje voor hem, heb ik liever niet. Daarbij is ze zo wantrouwend als de pest geworden dus het liefst iemand die ook wat van hondengedrag af weet.
Dee schreef:Verder weiger ik nog steeds mee te doen aan de discussie aangezien Toots gewoon een paar foto's heeft geplaatst waar ze blij mee was, maar blijkbaar een verkeerde titel heeft gekozen. :piew:
Mee eens hoor
Suzanne en Elly, reuze bedankt :ok: :flower: En mijn topictitel was idd niet duidelijk :oohja:
Afbeelding Afbeelding

Elly*
Zeer actief
Contacteer:

Asterix schreef:
Dee schreef:Zou het in jouw geval zeker aan je vader vragen, geeft een nog veel mooiere 'lading' aan de foto's.
Ja, maar dan is het zo'n moetje voor hem, heb ik liever niet. Daarbij is ze zo wantrouwend als de pest geworden dus het liefst iemand die ook wat van hondengedrag af weet.
Dee schreef:Verder weiger ik nog steeds mee te doen aan de discussie aangezien Toots gewoon een paar foto's heeft geplaatst waar ze blij mee was, maar blijkbaar een verkeerde titel heeft gekozen. :piew:
Mee eens hoor
Suzanne en Elly, reuze bedankt :ok: :flower: En mijn topictitel was idd niet duidelijk :oohja:
Mocht je een keer in de buurt van Almelo komen, geef dan maar een gil. :wink:
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Asterix schreef:
Mee eens hoor
Weet niet of je m'n foto's goed genoeg vind, maar als vrijdag ben ik redelijk in de buurt volgens mij. Ik ga dan Denise ophalen voor een weekend DWT. Maar kan ook wel even een uurtje uittrekken om wat foto's te maken van Queen. Dat uurtje maakt voor mij niet uit
Afbeelding
Asterix
Zeer actief

Jeannettebo schreef:Weet niet of je m'n foto's goed genoeg vind, maar als vrijdag ben ik redelijk in de buurt volgens mij. Ik ga dan Denise ophalen voor een weekend DWT. Maar kan ook wel even een uurtje uittrekken om wat foto's te maken van Queen. Dat uurtje maakt voor mij niet uit
GEWELDIG :cheer: :cheer: :cheer:
Zo heb je nog eens wat aan je forumkennissen...haha, ik heb nog een grote bench voor je.
Jessica (hutsje), had het ook al aan geboden.
We hopen uiteraard dat ze 11 á 12 jaar wordt, maar we weten inmiddels hoe snel het kan gaan.
Zo ziet ze er nu uit:Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Jeannettebo
Zeer actief

Dan zou ik voor Jes gaan idd. :lol1: anders had ik het zeker willen doen :ok:

Bench :denken:
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

foxalert schreef:
toots schreef:maar in principe is een shoot niets meer dan een reeks fotos . achter elkaar gemaakt .

hoe je het zelf interpeteerd is een tweede natuurlijk.
Gewoon eigenwijs blijven. Het siert je! Bijna dan....
Ongeacht of de kritiek terecht is, denk je dat iemand nog wil luisteren als je een dergelijke toon aanslaat?
En aangezien jij 1 van de eerste bent is daarmee de toon gezet.
Het is de toon die de muziek maakt.

@ Toots: ik lees inderdaad botte kritiek. Maar als ik die naast jouw foto's leg, herken ik het wel. Ondanks je een eigen stijl wil ontwikkelen kan je de tips wel meenemen :wink:
Afbeelding
Asterix
Zeer actief

Van die bench was een flauw grapje. Voor nu ga ik voor jou omdat het al zo snel kan.

Ik zie het niet, kwaliteit. Tussen jouw foto's en b.v. Jess en Suzanne zie ik geen verschil. Of ik moet ze alledrie onder loep zetten. Ik weet niet eens wie mijn onderschriftfoto heeft gekiekt.
Afbeelding Afbeelding

Jeannettebo
Zeer actief

Asterix schreef:Van die bench was een flauw grapje. Voor nu ga ik voor jou omdat het al zo snel kan.

Ik zie het niet, kwaliteit. Tussen jouw foto's en b.v. Jess en Suzanne zie ik geen verschil. Of ik moet ze alledrie onder loep zetten. Ik weet niet eens wie mijn onderschriftfoto heeft gekiekt.
Haha het is al laat en heb ook geen kind gehad :LOL:

Ik zal een pb sturen over vrijdag. Je roept maar waar ik naar toe moet. Ik kan er rond een uur of half twee zijn
Afbeelding
Asterix
Zeer actief

http://www.joopsmit.com/
Mijn vaders' website. Toch van een heel ander stijl. Vandaar dat ik hem liever niet vraag. De meeste foto.s van de honden heb ik zelf gemaakt. Ik heb er helaas geen gevoel voor, laat staan de camera met bijbehorende lenzen.
Afbeelding Afbeelding

Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Branka schreef:
foxalert schreef:
toots schreef:maar in principe is een shoot niets meer dan een reeks fotos . achter elkaar gemaakt .

hoe je het zelf interpeteerd is een tweede natuurlijk.
Gewoon eigenwijs blijven. Het siert je! Bijna dan....
Ongeacht of de kritiek terecht is, denk je dat iemand nog wil luisteren als je een dergelijke toon aanslaat?
En aangezien jij 1 van de eerste bent is daarmee de toon gezet.
Het is de toon die de muziek maakt.

@ Toots: ik lees inderdaad botte kritiek. Maar als ik die naast jouw foto's leg, herken ik het wel. Ondanks je een eigen stijl wil ontwikkelen kan je de tips wel meenemen :wink:
De tips die ik krijg neem ik ook zeker mee.

kijk bijv hier naar.

viewtopic.php?f=26&t=245154

viewtopic.php?f=26&t=245065

Ik zal nog steeds regelmatig onscherpe foto's van Toots plaatsen die ik vluchtig geschoten heb.
Maar ik wilde laten zien. Dat ik wel begrijp wat jullie bedoelen. Als ik fotos maak voor anderen dan doe ik natuurlijk mijn best.
en heb dan statief en alles mee.

ik kan de krietiek op onscherpe foto's dus wel voorstellen.
alleen het gaat er bij mij wel om hoe die kritiek geleverd word.
en dat een website , en andere mensen erbij worden gehaald.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Elly*
Zeer actief
Contacteer:

@cleo: prachtige website van je vader, maar wel anders dan honden meestal geportretteerd worden. Kan me voorstellen dat je daarvoor een andere stijl wilt.

Toots: gelukkig laat je ook minder scherpe foto's van hondje Toots zien. Bij grappige of ontroerende momenten is dat helemaal geen bezwaar. De spontaniteit is dan het belangrijkst. Gewoon lekker doorgaan!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Asterix schreef:http://www.joopsmit.com/
Mijn vaders' website. Toch van een heel ander stijl. Vandaar dat ik hem liever niet vraag. De meeste foto.s van de honden heb ik zelf gemaakt. Ik heb er helaas geen gevoel voor, laat staan de camera met bijbehorende lenzen.
Mooie site en een mooie stijl heeft je vader. :ok:
Lekker apart, al kan ik begrijpen dat dit niet is wat je zoekt voor de foto's van jouw hond.
Asterix
Zeer actief

Elly* schreef:@cleo: prachtige website van je vader, maar wel anders dan honden meestal geportretteerd worden. Kan me voorstellen dat je daarvoor een andere stijl wilt.
Dank je namens hem, geldt ook voor muk.
Ik heb hem ooit gevraagd mijn voormalige Merens (paard) te fotograferen terwijl hij bang is voor paarden. Het bleven helaas de kiekjes die ikzelf had kunnen maken. En wat ik ook al eerder heb gezegd: als ik hem vraag is het niet alleen de stijl die hem net ligt...maar eerder een moetje. Ik heb hem wel eens meegenomen om foto's te maken tijdens een wandeling. Zelfs voor mij zag het er bagger uit.
Met allerlei andere zaken werkt/helpt hij prima met mij mee :ok: Mijn moeder ook :ok:
Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”