Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

korte foto shoot

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

korte foto shoot

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

van Binky . en een foto van Boris die had geen zin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gaap heb slaap

Afbeelding

snurk
Afbeelding

Afbeelding

Heb er ook een paar van toots die plaats ik ook maar hier.

Afbeelding

Afbeelding
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: korte foto shoot

Ongelezen bericht door LongFields »

Leuke foto's hoor!
Is Toots nou zo kalig tussen haar voorpoten? Het ziet er ook zo roodachtig uit daar, of komt dat door de belichting misschien?
Chihuahua-paws
Zeer actief

Toots is idd kaal van onderen zijn gehele onderkant ook zijn borst en buik etc.
enuhm het kan wat rood over komen is een grote ruimte.
zo groot dat het lastig te belichten vald. ik doe noormaal helemaal geen belichting.
maar dacht ik ga dit eens proberen.

foxalert
Zeer actief
Mijn ras(sen): 75% Puli 25% Pumi

Ongelezen bericht door foxalert »

Vind je foto's voor iemand die zichzelf als fotograaf aanbied tegen betaling simpelweg slecht. Ook snap ik er niet van dat je onscherpe foto's plaatst op de website wat simpelweg je winkel en CV is.

Je laatste foto is één van de weinig echt geslaagde foto's die ik tot op heden van je ben tegengekomen. Komt mede omdat deze wel scherp is, de mooie klassieke stoel rechtsachter en uiteraard de mooie oortjes van Toots. Het is een leukerd.
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

toots schreef:Toots is idd kaal van onderen zijn gehele onderkant ook zijn borst en buik etc.
enuhm het kan wat rood over komen is een grote ruimte.
zo groot dat het lastig te belichten vald. ik doe noormaal helemaal geen belichting.
maar dacht ik ga dit eens proberen.
Het is me eerder niet opgevallen dus ik denk dat deze belichting voor Toots niet echt flatteus is. :wink:
Chihuahua-paws
Zeer actief

@ Long fields Hij Ligt noormaal eigenlijk ook nooit zo op foto's . maar ik fotografeer hem eigenlijk altijd buiten.
maar hij is gewoon echt kaal van onder.

@fox alert.
Dat mag jij vinden natuurlijk.

Maar wat ik wel of niet op mijn site plaats moet ik toch zelf weten ?
wat een ander er niet van snapt , daar maak ik me eigenlijk niet druk over.

En toots is zeker een leukerd.

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

foxalert schreef:Vind je foto's voor iemand die zichzelf als fotograaf aanbied tegen betaling simpelweg slecht. Ook snap ik er niet van dat je onscherpe foto's plaatst op de website wat simpelweg je winkel en CV is.

Je laatste foto is één van de weinig echt geslaagde foto's die ik tot op heden van je ben tegengekomen. Komt mede omdat deze wel scherp is, de mooie klassieke stoel rechtsachter en uiteraard de mooie oortjes van Toots. Het is een leukerd.
Ik vind het eerder wonderlijk dat mensen willen betalen voor foto's van deze kwaliteit ;)
Chihuahua-paws
Zeer actief

Jion schreef:Ik vind het prachtige foto's, maar ik heb er dan ook geen verstand van. :E:
dank je wel

Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

Heb je een externe flitser?
Chihuahua-paws
Zeer actief

die heb ik hier idd voor het eerst gebruikt

Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

Leuk, welke flitser heb je?

Ik richt mijn flitser meestal naar boven, omdat je anders zo'n 'harde' foto krijgt..
Chihuahua-paws
Zeer actief

ja ik richte hem alleen bij 2 fotos van Binky naar hem toe omdat dat een donker hoekje was . maar toch vind ik het dan iets te licht.

ik heb gewoon een simpele mecablitz 36 AF-5 Digital.

dit was van mij eigenlijk meer een soort testje omdat ik eigenlijk niet zo voor flits fotos ben hou zelf meer van natuurlijke belichting.
Hou ook niet van echte studio foto's. maar ik vind het toch wel mooi , in huis hier vind ik ze anders toch snel te donker.

dus ik blijf daar nog wel even op oefenen.

foxalert
Zeer actief

toots schreef: @fox alert.

Dat moet je inderdaad helemaal zelf weten net als ik mijn mening hierover mag geven.

Als ik zulke foto's zou maken zou ik een cursus gaan volgen en zeker geen website (laten) maken en proberen je foto's te verkopen via het internet. Je site is je CV/winkel en je doet jezelf hier op deze manier absoluut geen goed mee.

En een externe flitser naar voren richten? :oohja: Come on!
Chihuahua-paws
Zeer actief

foxalert schreef:
toots schreef: @fox alert.

Dat moet je inderdaad helemaal zelf weten net als ik mijn mening hierover mag geven.

Als ik zulke foto's zou maken zou ik een cursus gaan volgen en zeker geen website (laten) maken en proberen je foto's te verkopen via het internet. Je site is je CV/winkel en je doet jezelf hier op deze manier absoluut geen goed mee.

En een externe flitser naar voren richten? :oohja: Come on!
maar niet iedereen hoeft het te doen zoals jij het doet.
ik beleef vooral heel veel plezier aan het maken van foto's.
en dan wel aan het maken op mijn manier.

daar kan een ander uiteraard een mening over geven.
dat staat een ieder vrij :wink:

het plezier is voor mij nog het aller belangrijkste.
en dat jij het gek vind is meer jou probleem dan het mijne .

Ik zie zelf ook zeer regelmatig foto's voorbij komen die ik zelf heel anders zou doen.
maar dat hou ik dan gewoon voor mij. die persoon zal die foto's met plezier gemaakt hebben en plaatst ze.
als ik dat niks vind dan bekijk ik daar verder geen foto's meer van. heel simpel.

er is werkelijk 1 fotografe die ik echt mooie foto's vind maken en dat is nanna.
ik heb dan ook het vermoeden dat zij er veel plezier aan beleefd.

_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Machie schreef:
foxalert schreef:Vind je foto's voor iemand die zichzelf als fotograaf aanbied tegen betaling simpelweg slecht. Ook snap ik er niet van dat je onscherpe foto's plaatst op de website wat simpelweg je winkel en CV is.

Ik vind het eerder wonderlijk dat mensen willen betalen voor foto's van deze kwaliteit ;)
Dat dus.. Maar ja.. zijn vast mensen gek genoeg die dat doen.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

toots schreef: er is werkelijk 1 fotografe die ik echt mooie foto's vind maken en dat is nanna.
Dat Nanna hele mooie foto's maakt zal denk ik iedereen met je eens zijn. Ik wel in ieder geval.
Alleen met je laatste zin wek je de indruk dat zij de enige is die plezier beleeft aan het maken van foto's, maar volgens mij is dat bij iedereen zo die hier foto's plaatst, of ze nou technisch perfect zijn of juist niet.
Chihuahua-paws
Zeer actief

LongFields schreef:
toots schreef: er is werkelijk 1 fotografe die ik echt mooie foto's vind maken en dat is nanna.
Dat Nanna hele mooie foto's maakt zal denk ik iedereen met je eens zijn. Ik wel in ieder geval.
Alleen met je laatste zin wek je de indruk dat zij de enige is die plezier beleeft aan het maken van foto's, maar volgens mij is dat bij iedereen zo die hier foto's plaatst, of ze nou technisch perfect zijn of juist niet.
eigenlijk wat ik ermee bedoel , is dat nanna dat met haar foto's uit straald .

en nu ik het lijstje van nanna zie en dan met name jip en angeniet dit zijn voor mij net als nanna wel inspiratie bronnen . die ben ik glad vergeten en zullen er veel meer zijn hoor.

ik geloof ook dat ieder er plezier aan beleefd lijkt mij niet dat je het anders doet.

maar als je zo veel plezier hebt met fotos maken hoe kan je dan steeds bezig zijn met fotos van anderen ?

hoe een foto technisch in elkaar steekt is natuurlijk een punt . je hebt onwijs goede profesionele fotografen er tussen zitten.
daar betaal je dan ook behoorlijk wat geld voor. uiteraard hebben die hier ook voor geleerd.

maar ik vind en zie fotografie als iets wonderbaarlijk leuks. maar doe het wel op mijn eigen manier.
en een ander mag daar een mening over hebben . iedereen heeft zijn mening ergens over.

maar om een ander in zwart dag licht te stellen. terwijl ik van bijv Machie ook regelmatig foto's ben tegen gekomen die het niet doen.
ik zeg hier niks van omdat dat mijn mening is. over haar product. die zijn met liefde heeft gemaakt. maar vooral omdat fotografie echt een kwesie van smaak is ook.

ik ben foto's voor anderen gaan maken na vraag van mensen of ik dit wilde gaan doen. ik zou dit nooit uit mezelf gedaan hebben.
fotos van andere zal ik ook heel zeldzaam op mijn website plaatsen.

ik vind als mensen er voor betaald hebben zijn het hun foto's en alleen als ik ze wil gebruiken dan vraag ik ze dat . en zal het gratis zijn.
de fotos die je dus op mijn web site ziet zijn onbetaalde foto's.

over de bovenstaande foto serie ben ik zelf over 2 fotos eigenlijk heel happy. de rest vind ik zelf gewoon leuk.
ik plaats ook fotos die ik gewoon leuk vind. dat kan toch. is ook niks mis mee. is mijn mening.

en de fotos die ik hier op het forum plaats zijn foto''s van mijn eigen dieren. vaak simpel geschoten.
en ook nog eens puur voor mezelf. dat mensen er zoveel plezier aan beleven om dat af te kraken vind ik eigenlijk lachwekkend.

LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

toots schreef:dat mensen er zoveel plezier aan beleven om dat af te kraken vind ik eigenlijk lachwekkend.
Nu moet ik even lachen hoor. Met het hele stuk boven deze tekst (die ik voor het gemak maar even níet gequote heb) kraak je toch net zo goed af?
De pot verwijt de ketel..... en zo. :19:

Daarbij zit je hier op een forum, misschien is dat je een beetje ontgaan, en op een forum kunnen mensen discussiëren en meningen uitwisselen. Dat er mensen zijn die jouw foto's niet mooi vinden, en niet snappen dat je voor het maken van foto's van de kwaliteit die e hier laat zien geld vraagt, is hún mening. Die mogen ze dus net zo goed hier neerzetten als jij je "waarheden" en "kennis" hier neerzet.

Of je je commentaar inslikt als je bepaalde foto's niet mooi vindt, of er juist wel een opmerking over maakt met de reden waaróm, dat bepaal je als individueel forumlid natuurlijk gewoon zelf.
Maar áls je foto's neerzet hier, en zeker als je dan ook een site hebt waaruit blijkt dat je geld vraagt voor de foto's die je maakt, dan moet je er wel tegen kunnen dat er meningen geplaatst worden. Anders kun je beter geen foto's plaatsen.
foxalert
Zeer actief

toots schreef: maar niet iedereen hoeft het te doen zoals jij het doet.
Als je zoveel passie voor het fotograferen zou hebben als je aangeeft op je site dan zou je je goed in hebben gelezen en veel betere foto's maken.

Dat jij in vele gevallen een andere hoek zou kiezen staat hier helemaal los van.

Maar goed ieder zijn of haar ding. Ik vind alleen je website, waar je geld mee probeert te verdienen, een belediging voor de fotografen die er hun boterham mee moeten verdienen.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ik ga met mijn voorgangers mee :mrgreen:

Wat foxalert ook zegt, iedereen maakt foto's op zijn/haar eigen manier. Maar scherpte (en dan op het juiste punt ;)) is toch bést belangrijk.
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief

foxalert schreef:
toots schreef: maar niet iedereen hoeft het te doen zoals jij het doet.
Als je zoveel passie voor het fotograferen zou hebben als je aangeeft op je site dan zou je je goed in hebben gelezen en veel betere foto's maken.

Dat jij in vele gevallen een andere hoek zou kiezen staat hier helemaal los van.

Maar goed ieder zijn of haar ding. Ik vind alleen je website, waar je geld mee probeert te verdienen, een belediging voor de fotografen die er hun boterham mee moeten verdienen.
dat mag jij vinden heb je meerder malig aangegeven nu.
die web site staat toch ook hele maal niet ter discussie?
is toch gewoon mijn ding. Of heb ik daar ergens een mening over gevraagt ?

Gelukkig maak jij je er druk om en niet ik :wink:

Chihuahua-paws
Zeer actief

LongFields schreef:
toots schreef:dat mensen er zoveel plezier aan beleven om dat af te kraken vind ik eigenlijk lachwekkend.
Nu moet ik even lachen hoor. Met het hele stuk boven deze tekst (die ik voor het gemak maar even níet gequote heb) kraak je toch net zo goed af?
De pot verwijt de ketel..... en zo. :19:

Daarbij zit je hier op een forum, misschien is dat je een beetje ontgaan, en op een forum kunnen mensen discussiëren en meningen uitwisselen. Dat er mensen zijn die jouw foto's niet mooi vinden, en niet snappen dat je voor het maken van foto's van de kwaliteit die e hier laat zien geld vraagt, is hún mening. Die mogen ze dus net zo goed hier neerzetten als jij je "waarheden" en "kennis" hier neerzet.

Of je je commentaar inslikt als je bepaalde foto's niet mooi vindt, of er juist wel een opmerking over maakt met de reden waaróm, dat bepaal je als individueel forumlid natuurlijk gewoon zelf.
Maar áls je foto's neerzet hier, en zeker als je dan ook een site hebt waaruit blijkt dat je geld vraagt voor de foto's die je maakt, dan moet je er wel tegen kunnen dat er meningen geplaatst worden. Anders kun je beter geen foto's plaatsen.
ik ben het wel met jou eens . alleen mijn mening is niet altijd dezelfde mening als die van anderen. en net als de anderen zet ik ook gewoon mijn mening neer.

alleen ik bekritiseer niet iemands passie. en helemaal niet als die gene foto's plaatst van eigen dieren.

Nog maals ik kan het begrijpen als iemand ze niet mooi goed of wat dan ook vind dat mag gewoon gezecht worden.
is ook in een ander toppic wel eens gedaan. als ik een reactie krijg van iemand die zelf onwijs goede fotos maakt zal ik dat nog eens byzonder ten harte nemen ook.

als ik tips vraag over wat vinden jullie hier van vind ik ook dat er gezecht kan worden hoe anderen het doen.
dit zijn gewoon fotos in de huiskamer geschoten.

De fotos zijn niet perfect , het zijn mijn eigen dieren. en wat voor fotos ik op mijn site plaats is geheel mijn ding.

LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

toots schreef: ik ben het wel met jou eens . alleen mijn mening is niet altijd dezelfde mening als die van anderen. en net als de anderen zet ik ook gewoon mijn mening neer.

alleen ik bekritiseer niet iemands passie. en helemaal niet als die gene foto's plaatst van eigen dieren.

Nog maals ik kan het begrijpen als iemand ze niet mooi goed of wat dan ook vind dat mag gewoon gezecht worden.
is ook in een ander toppic wel eens gedaan. als ik een reactie krijg van iemand die zelf onwijs goede fotos maakt zal ik dat nog eens byzonder ten harte nemen ook.

als ik tips vraag over wat vinden jullie hier van vind ik ook dat er gezecht kan worden hoe anderen het doen.
dit zijn gewoon fotos in de huiskamer geschoten.

De fotos zijn niet perfect , het zijn mijn eigen dieren. en wat voor fotos ik op mijn site plaats is geheel mijn ding.
Je plaat blijft hangen Toots, dit had je allemaal al gezegd (met een g en een d en niet met ch en t dus :wink: )
Zoals het er nu staat spreek je jezelf wel wat tegen, je geeft nu aan dat je niemand bekritiseert maar dat heb je dus wel gedaan in dit topic, en zelfs een naam genoemd (heel toevallig van iemand die kritiek op jou had, viel me op). En aan de andere kant zeg je dat mensen wél kritiek mogen hebben op je foto's. Wat is het nu?

Met je laatste zin ben ik het eens hoor, alleen kan het soms best verhelderend zijn als iemand die je niet kent en wel wat verstand heeft van foto's opmerkingen heeft. Ga er vanuit dat die goed bedoeld zijn en het "afkraken" zoals je het nu ziet wordt ineens opbouwende kritiek, waar je je voordeel mee zou kunnen doen. :wink:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

toots schreef:terwijl ik van bijv Machie ook regelmatig foto's ben tegen gekomen die het niet doen.
Bij jou mss niet en dat hoeft ook niet.
Mijn foto's zijn in 99% van de gevallen scherp. En daar gaat het mij om. Wat de een aanspreekt hoeft de ander niet aan te spreken. Dat is namelijk smaak.
Ik probeer foto's te maken die scherp zijn en goed van kleur.

Mij gaat het er bij jou om dat je jezelf neerzet als fotograaf en geld vraagt voor shoots terwijl jou foto's onscherp zijn.
Ik heb daar ooit iets van gezegt en toen kwam je ermee dat het komt omdat je ze zo moet bijsnijden. Tsja :U:
Chihuahua-paws
Zeer actief

Machie schreef:
toots schreef:terwijl ik van bijv Machie ook regelmatig foto's ben tegen gekomen die het niet doen.
Bij jou mss niet en dat hoeft ook niet.
Mijn foto's zijn in 99% van de gevallen scherp. En daar gaat het mij om. Wat de een aanspreekt hoeft de ander niet aan te spreken. Dat is namelijk smaak.
Ik probeer foto's te maken die scherp zijn en goed van kleur.

Mij gaat het er bij jou om dat je jezelf neerzet als fotograaf en geld vraagt voor shoots terwijl jou foto's onscherp zijn.
Ik heb daar ooit iets van gezegt en toen kwam je ermee dat het komt omdat je ze zo moet bijsnijden. Tsja :U:
dat kwam omdat het idd veel ingeknipt was. deze fotos hier boven zijn niet ingeknipt overgens.

de fotos die jij maakt vind jezelf wel goed en leuk. en de meeste vind ik ook wel leuk van jou maar niet alles.

ik gaf jou als voorbeeld. Omdat jij wel kritiek op mijn fotos hebt maar het zelf iig volgens mij niet onder controle hebt.
zo goed vind ik jou foto's ook niet , maar dat doet er niet toe. want het zijn jou fotos.

dan vind ik dat je je kritiek voor je moet houden. eerst aan jezelf werken voordat je een ander bekritiseerd. want per slot van rekening vraag ook jij geld voor je foto's.

Kritiek en vooral opbouwend krietiek vind ik helemaal niet erg. dat zul je ook in de topics tegenkomen waar ik dat heb gehad.

Maar kritiek met name op mijn website vind ik nergens op slaan. het is mijn web site en ik heb nergens een topic waar ik mijn diensten aan bied.

en de fotos die in dit topic staan ben ik over het algemeen zelf voor mezelf zijn mijn eigen dieren (behalve die van boris de witte kat) wel blij mee. en die witte kat die gaat gewoon echt niet graag op de foto dat ik al blij ben dat ik zo af en toe eens een foto heb.

Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Ik vind ook dat Jolanda vaak best wel leuke foto's plaatst. Ze heeft ook wel oog voor mooie dingen. :ok: Ok, de kwaliteit is brak, maar ze drukt wel op het goeie moment af en de compositie vind ik vaak wel in orde. :wink:
Dit vind ik bv best wel knap hoor: http://www.jo-pics.nl/75297164?i=53230895
Pakweg deze vind ik dan weer matig tot zwak. http://www.jo-pics.nl/75297164?i=52352548

Vaak is er wel wat werk aan de scherpte iig, maar goed, dat komt misschien wel met de ervaring. Wie weet geldt dit zelfs voor spelling! :engel:
Wel moet ik toegeven...: de meeste foto's vind, hoe leuk ook, nou ook niet van die orde dat ik er een copy-right markering op zou aanbrengen uit vrees dat iemand ze zou willen stelen. :tongue:
Machie
Zeer actief

toots schreef:
dan vind ik dat je je kritiek voor je moet houden. eerst aan jezelf werken voordat je een ander bekritiseerd. want per slot van rekening vraag ook jij geld voor je foto's.
Dat is dus niet waar he.
Ik verkoop geen foto's. Daarvoor vind ik mezelf namelijk nog niet goed genoeg.

Wel raar, als je iets zelf dus niet perfect beheerst dan mag je geen commentaar op anderen hebben?
Ik heb trouwens niet eens commentaar. Ik heb ik dit topic alleen gezegt dat ik niet snap dat mensen er voor betalen. Dat is een mening. En daarbij heb ik 1x geprobeert tips te geven maar dat werd heel hard de grond in gestampt.Dus dat doe ik niet eens.
Chihuahua-paws
Zeer actief

Tara schreef:Ik vind dat Toots best leuk bezig is.
Nee, de foto's zijn inderdaad niet volmaakt, maar ze is van alles aan het uitproberen, en daar leert ze toch alleen maar van?
Mijn foto's zijn helaas ook niet altijd allemaal even geslaagd, dat kunnen Nanna, Longfields, Muk, Jip en zoveel anderen echt veel beter.
En als een ander er voor wil betalen, dan doen ze dat toch lekker? Ik zie het probleem niet. :U:
Ik weet hier nog wel een veel groter voorbeeld van slecht fotograferen en zich nog willen laten betalen ook.
Die fotografeert zo ongeveer alles in 'softfocus'.
en ook die is net als mij een paar maanden geleden begonnen.
die was ook lekker aan het oefenen met gekleurde doeken.
ik gebruik sinds werkelijk een paar maanden de spiegelreflex.
en ben niet op het nivo van een professional maar dat staat ook op mijn web site aan gegeven
ik doe nergens alsof dat wel zo is iig.

ik denk dat mensen gewoon andere mensen kansen moeten geven om te leren.
en om dingen te proberen.

als mensen willen betalen voor foto's is prima. als ze naar een andere fotograaf willen ook. dat is toch ook simpel.

Mensen die mij gevraagt hebben voor fotos die vinden het juist prettig om fotos zo natuurlijk mogelijk te hebben
die niet zo voor poseren e.d.
die vinden het ook leuk dat ik niet om een tijd verlegen zit.
en die vinden juist leuk dat er geen hoge eisen aan de mensen zelf gesteld word.
tegenwoordig moet je namelijk zelf over een bepaalde schoonheid bezitten wil je in aanmerking komen voor een shoot.
of de fotograaf wil zelf bepalen hoe de fotos worden en hoe hij/zij ze bewerkt.

ik vind dat ik nog een lange weg te gaan heb. maar als mensen blij zijn met de fotos. dan is het voor mij goed.
in de tussen tijd oefen ik lekker op mijn eigen dieren.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 07 jun 2012 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Tara schreef: Ik weet hier nog wel een veel groter voorbeeld van slecht fotograferen en zich nog willen laten betalen ook.
Die fotografeert zo ongeveer alles in 'softfocus'.
Wie dan?? :80: :80:
Cos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer mix.

Ongelezen bericht door Cos »

Die kat heeft wel mooie ogen !
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”