Die heeft hem nagekeken en dacht ietwat een verdikking te voelen in zijn linker elleboog dus waarschijnlijk artrose.....aan het lopen konden ze niks zien want ja Quibus heeft een tering hekel aan de DA en door de adrenaline gaat meneer weer goed lopen.
Het zat me niet lekker dus zijn we voor een second opinion naar nog een andere DA geweest....zelfde verhaal en dus ook nog rontgenfoto's van beide ellebogen laten maken.....de onregelmatigheden waren volgens de DA zo minimaal dat hij er niks van snapte waarom hij zo kreupel liep......en het was zo minimaal dat je het eigenlijk geen artrose mocht noemen......eindje besluit ...we weten eigenlijk nog niks.
Het rare was dat hij de dag na dat de foto's gemaakt waren ineens weer helemaal toppie liep...sávonds ook niet meer stijf als hij uit zijn mand kwam...hij liep als een trein....tussen zijn oortjes was hij ook een stuk vrolijker en het plezier straalde van het dier af....nu een weekje geleden begint hij weer wat stijf uit zijn mand te komen....tja dachten wij......vrij normaal want hij beweegt ook meer dan anders....vandaag een boswandeling gemaakt en meneer had de sokken erin....en poef ineens weer kreupel...hij klapte zo nu en dan zo erg door zijn rechter voorpoot dat hij bijna met zijn bek op de grond knalde
Dus ja...we zitten met onze handen in het haar...wat nu?
Nu leek het mij wel een idee om eens met hem naar een Fysio of een bottenkraker te gaan om te kijken of die iets kunnen vinden/voelen....en nu komdt mijn vraag.
Hebben jullie adresjes van fysio's en bottenkrakers van honden in friesland?
En hebben jullie ervaring daar mee?
Andere tips zijn uiteraard ook van harte welkom.