NicoBorder schreef:Nee dat was ook een sarcastisch zinnetje! Tenminste dat WAS het dat jij die er uit pakt bewijst dat je op m'n 2 serieuze stellingen niet in kan gaan omdat je weet dat je er niks op kan zeggen. Dat jij juist op deze in gaat bewijst trouwens ook gewoon dat hij klopt.
Je bent gewoon een pratende drol: je post's hier zie ik als diarree. Vieze oude diarree die MUK 3 dagen geleden uit scheet omdat ze te veel big mac's in een keer op at.
Jochie Rustig toch,
NicoBorder schreef:Dat bewezen m'n mouwtjes al. Bewijs jij eens dat ik een die Robert ben? Bewijs jij eens dat ik zat te liegen over die pb? Bewijs jij eens dat je geen volkomen debiel bent?
En wat heb je allemaal bereikt dan? Ook NL kampioen geweest in 3 verschillende sporten?
Waarom moet ik bewijzen dat jij zat te liegen over de PB ? Dat kan alleen door de pb openbaar te maken en dat mag niet. Zou ik dat wel doen, dan zeg jij dat ik hem heb aangepast.
Ik hoef niet te bewijzen dat jij Robert bent. Waarom moet dat ? Ik denk dat jij Robert bent. Klaar.
Nee ik ben geen Nederlands kampioen in 3 verschillende sporten. Is dat een maatstaf voor iets ?
Nou kom jij nou eens met een goed verhaal. En niet met dat slappe gedoe van kijk eens naar mijn mouwtjes want die heb je van je vrienden gekregen. Dat zegt niet zoveel. Dus bewijs eens dat jij echt een prof bent.