Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
Vraag maar raak is een ander topic voor hoor.
Muk schreef:
NicoBorder schreef:Nou MUK, met jou erbij is een niveau daling toch nooit ver weg.
In dit topic pas ik mij helemaal aan aan jouw niveau. En dat is laag ja.
Jij bent zo geweldig flexibel!
NicoBorder schreef:@Yvet: Werk van 9 tot 5 fulltime dat wil ik niet...
Als je niet voor een werkgever wilt werken zal je meer dan dat moeten werken. En als je een beetje carrière bij een baas wilt maken zul je ook meer dan 40 uur moeten werken.
Branka schreef:Als je niet voor een werkgever wilt werken zal je meer dan dat moeten werken. En als je een beetje carrière bij een baas wilt maken zul je ook meer dan 40 uur moeten werken.
Carrière maken is voor mietjes, snap dat dan.
Nico blijft zijn hele leven fietsen in de hoop dat hij ooit eens ergens op een podium mag staan.
Leeuwtje schreef:
De baas ken ik niet, dus daar oordeel ik maar niet over.... Maar die hond heeft wel een hele lieve kop en zijn post blijft heel (zie foto 1)
Ik ken de baas wel en de hond ook.
Post blijft wel heel ja. Post wel.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Branka schreef:Als je niet voor een werkgever wilt werken zal je meer dan dat moeten werken. En als je een beetje carrière bij een baas wilt maken zul je ook meer dan 40 uur moeten werken.
Nico blijft zijn hele leven fietsen in de hoop dat hij ooit eens ergens op een podium mag staan.
Waarom beweert hij dan nog te studeren? Succes in dit leven komt hem toch wel aanwaaien. Toch?
Waarom beweert hij dan nog te studeren? Succes in dit leven komt hem toch wel aanwaaien. Toch?
bedrijfskunde studeren maar geen 9 tot 5 baan willen. Iets klopt niet.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Fafo schreef:
Zeg het niet vaak, maar ben het hélemaal met je eens.
Nou nogmaals, Je kunt elkaar ( wat Muk zegt ) verbaal de hersenen in slaan. Daar is niets mis mee. Maar op het moment zoals nu dat er iemand overleden is doe je dat ff niet. Dat heeft met fatsoen te maken. En dan condoleer je die persoon. Daarmee ben je geen vrienden geworden of ben je het opeens met elkaar eens.
Nico is nog steeds een naar mannetje die veel liegt. Maar daarom is het wel heel erg voor hem dat zijn opa is overleden. Dat gun ik hem niet. Niemand. En daar wens ik hem dan inderdaad veel sterkte mee. Dat staat los van onze meningsverschillen.
Kijk anders even naar wát ik van denise geqoute heb.
Denise is van mening dat het niet geloofwaardig is als mensen nu Nico condoleren. Ik leg uit waarom ik dat wel doe. Dat is wat jij quote. En dat is waar jij het dus mee eens bent.
Ik quote jou toch niet? Ik quote wat Denise schrijft.
Ik quote dit:
Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoen Sorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
Leeuwtje schreef:
De baas ken ik niet, dus daar oordeel ik maar niet over.... Maar die hond heeft wel een hele lieve kop en zijn post blijft heel (zie foto 1)
Ik ken de baas wel en de hond ook.
Post blijft wel heel ja. Post wel.
Zeg... Ben je klaar ? Die kleine rooie heeft het verpest. Het was zon schat......
frank1985 schreef:
Nou nogmaals, Je kunt elkaar ( wat Muk zegt ) verbaal de hersenen in slaan. Daar is niets mis mee. Maar op het moment zoals nu dat er iemand overleden is doe je dat ff niet. Dat heeft met fatsoen te maken. En dan condoleer je die persoon. Daarmee ben je geen vrienden geworden of ben je het opeens met elkaar eens.
Nico is nog steeds een naar mannetje die veel liegt. Maar daarom is het wel heel erg voor hem dat zijn opa is overleden. Dat gun ik hem niet. Niemand. En daar wens ik hem dan inderdaad veel sterkte mee. Dat staat los van onze meningsverschillen.
Kijk anders even naar wát ik van denise geqoute heb.
Denise is van mening dat het niet geloofwaardig is als mensen nu Nico condoleren. Ik leg uit waarom ik dat wel doe. Dat is wat jij quote. En dat is waar jij het dus mee eens bent.
Ik quote jou toch niet? Ik quote wat Denise schrijft.
Ik quote dit:
Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoen Sorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
En met dít stukje ben ik het eens.
Jah daar reageerde ik ook op. Ik heb je laten weten waarom ik dat anders zie. Zie mijn reactie.
moosje schreef:
Bespeur jij ook enige tegenstrijdigheden daarin?
Ach iets maar hoor. Ik zal het wel weer niet goed zien
En dan die eigenaren roepen: Terug komen! Beest niet luisteren natuurlijk. Gaat ie richting m'n kuit lopen te happen. Maar omdat ik aan het trappen ben krijgt hij dan een voet op z'n snuit. Dan druipen ze af. Dat heb ik echt al 5 keer gehad. Telkens een Duitse Herder.
NicoBorder schreef:En dan die eigenaren roepen: Terug komen! Beest niet luisteren natuurlijk. Gaat ie richting m'n kuit lopen te happen. Maar omdat ik aan het trappen ben krijgt hij dan een voet op z'n snuit. Dan druipen ze af. Dat heb ik echt al 5 keer gehad. Telkens een Duitse Herder.
Wat een kut honden en wat een kut baas. Nou Je zal die van mij de 25e zien. Die gaat absoluut niet achter je aan. Totaal niet interessant.
klaar met liegen weer ?
Laatst gewijzigd door frank1985 op 07 feb 2012 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
NicoBorder schreef:En dan die eigenaren roepen: Terug komen! Beest niet luisteren natuurlijk. Gaat ie richting m'n kuit lopen te happen. Maar omdat ik aan het trappen ben krijgt hij dan een voet op z'n snuit. Dan druipen ze af. Dat heb ik echt al 5 keer gehad. Telkens een Duitse Herder.
Rij je ze niet over, geef je ze wel een schop voor hun muil. Is niet lief van je
Nou die honden wel, ook een keer een pit bull. Die beet in m'n oude frame. Dat was nog aluminium. Dat vond ik wel zielig.
@Branka: Nee die geven ze zich zelf. Ik trap enkel de pedalen rond.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 feb 2012 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.