Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
NicoBorder
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Haha Yvet, Mooi dat je dat zegt! Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Haha Yvet, Mooi dat je dat zegt! Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.
Einde van de rit bedoel je denk ik ? Maar inderdaad. Aan het einde zijn we allemaal mensen !
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
- Aantal honden: 1
Ik zat al een tijdje hierover teNicoBorder schreef:Haha Yvet, Mooi dat je dat zegt! Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- Leeuwtje
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Beauceron
- Aantal honden: 2
Einde van de dag ben ik vaak geen mens meer hoor.. Vraag me niet wat welNicoBorder schreef:Haha Yvet, Mooi dat je dat zegt! Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.

-
NicoBorder
En aan het eind van de rit ( in fiets termen dan ) ben ik verre van een mens laat staan levend.
- Leeuwtje
- Actief
Je komt gelukkig nog heeeel levend overNicoBorder schreef:En aan het eind van de rit ( in fiets termen dan ) ben ik verre van een mens laat staan levend.

- Yvet
- Zeer actief
Vertel iets meer over je hobby?NicoBorder schreef:En aan het eind van de rit ( in fiets termen dan ) ben ik verre van een mens laat staan levend.

-
NicoBorder
@Yvet: Pijn lijden, afzien, concentratie, balanceren op het randje van vallen maar toch elke keer opnieuw weer opstappen. Op een gegeven moment wordt het een verslaving. Met als enige motivatie het winnen. Het pure winnen is bij weinig andere sporten zo groot als in Wielersporten. Omdat het zo eerlijk is. De sterkste wint. Altijd.
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:@Yvet: Pijn lijden, afzien, concentratie, balanceren op het randje van vallen maar toch elke keer opnieuw weer opstappen. Op een gegeven moment wordt het een verslaving. Met als enige motivatie het winnen. Het pure winnen is bij weinig andere sporten zo groot als in Wielersporten. Omdat het zo eerlijk is. De sterkste wint. Altijd.

- Leeuwtje
- Actief
Heb je ook tips? Ben aan het trainen voor de UV proef... Hondje geniet volop, maar dat zadel bij mij Auwwwwww en ook 1 tempo aanhouden. Mtb paadjes waar ze stiekem ijs onder het sneeuw verstoppen= boem en nog meer auw. Laten we zeggen een fietsgevoel van 0,0Yvet schreef:Vertel iets meer over je hobby?NicoBorder schreef:En aan het eind van de rit ( in fiets termen dan ) ben ik verre van een mens laat staan levend.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Bellen we morgen even trouwens? Amoebes moeten contact blijven houden heTara schreef:Minderwaardige, domme en leugenachtige amoebes.Mit schreef:Nou, dát zie ik dan weer niet zo voor me. We blijven natuurlijk minderwaardige amoebes he.
Dan moet je het natuurlijk wél goed zeggen Mit.
- Mit
- Zeer actief
We moeten nog even afspreken voor het sneeuwballengevecht. Sneeuw is al bijna weg. Heb mijn badpak al even gewassen dus ik ben er in principe gewoon klaar voor.
- Yvet
- Zeer actief
Is het fietsen voor je een stuk ontlading?
Om alle negatieve dingen kwijt te raken
Om alle negatieve dingen kwijt te raken

-
NicoBorder
Uhm. voor je eerste vraag. Je zit zeker altijd in het zadel? Als het op stroken erg hobbelig wordt op de weg: kuilen en onregelmatig wegdek en dergelijke. Moet je 1/2 tandjes omhoog schakelen en uit het zadel komen. Dan vangt je frame de klappen op ipv je zitvlak en je onderrug en je houdt ook nog beter tempo vast. Wel echt omhoog schakelen omdat je dan in hetzelfde omwentelingstijd kan blijven zitten.
Ja dat ijs. Daar heb ik geen tips voor daar heeft niemand tips voor. Je kan gewoon niet fietsen op ijs :p. Goed voor je uit kijken (altijd zo ver mogelijk vooruit) en parcours kennis is daarbij het belangrijkste. Ik zelf speel in de sneeuw een beetje met de bandenspanning. Normaal rij ik met 2.5 bar achter en 2.3 voor. Bij sneeuw durf ik wel met iets minder te rijden.
Ja dat ijs. Daar heb ik geen tips voor daar heeft niemand tips voor. Je kan gewoon niet fietsen op ijs :p. Goed voor je uit kijken (altijd zo ver mogelijk vooruit) en parcours kennis is daarbij het belangrijkste. Ik zelf speel in de sneeuw een beetje met de bandenspanning. Normaal rij ik met 2.5 bar achter en 2.3 voor. Bij sneeuw durf ik wel met iets minder te rijden.
-
NicoBorder
@Yvet: Nee hoor... Ik vind het geweldig om te fietsen en vooral in wedstrijdverband ben echt een competitie beest. Het is ook verslavend om steeds harder te gaan verbeter het met een body builder die wil steeds groter worden qua spier. Als duursporter wil je steeds sneller en beter worden.
- frank1985
- Zeer actief
Mit schreef:We moeten nog even afspreken voor het sneeuwballengevecht. Sneeuw is al bijna weg. Heb mijn badpak al even gewassen dus ik ben er in principe gewoon klaar voor.
Waar kan ik mijn opgeven ?ik heb mijn badpak ook schoon !!! ik zorg wel voor de warme baileys

- Mit
- Zeer actief
Okee wacht. Warme Baileys?frank1985 schreef:Mit schreef:We moeten nog even afspreken voor het sneeuwballengevecht. Sneeuw is al bijna weg. Heb mijn badpak al even gewassen dus ik ben er in principe gewoon klaar voor.
Waar kan ik mijn opgeven ?ik heb mijn badpak ook schoon !!! ik zorg wel voor de warme baileys
Maar opgeven kan bij mij hoor
- frank1985
- Zeer actief
Mit schreef:Okee wacht. Warme Baileys?frank1985 schreef:Mit schreef:We moeten nog even afspreken voor het sneeuwballengevecht. Sneeuw is al bijna weg. Heb mijn badpak al even gewassen dus ik ben er in principe gewoon klaar voor.
Waar kan ik mijn opgeven ?ik heb mijn badpak ook schoon !!! ik zorg wel voor de warme baileys![]()
Maar opgeven kan bij mij hoor
ken jij dat niet ? is dat iets uit twente ??? oooh dat is zooow lekker
Maar doe maar plus 1 dan .....

-
Supernova
- Zeer actief
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het echt maf dat iedereen hem nu gaat condoleren.
Eerst trappen we hem met zijn allen de grond in, en gillen de hele tijd dat alles wat hij vertelt gelogen is. Maar als hij dan zegt dat er iemand overleden is zijn we allemaal o zo meelevend. 
- Mit
- Zeer actief
Nou dat bedoel ik. Vorig jaar liep dat ook al niet zo lekker en ik heb geen zin in herhalingen. Gewoon leuk moet het zijn, dat we elkaar eens even lekker te lijf kunnen gaan 
- Mit
- Zeer actief
Zo is het HF, G. Tis net de Tros.Denise. schreef:Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het echt maf dat iedereen hem nu gaat condoleren.Eerst trappen we hem met zijn allen de grond in, en gillen de hele tijd dat alles wat hij vertelt gelogen is. Maar als hij dan zegt dat er iemand overleden is zijn we allemaal o zo meelevend.
- frank1985
- Zeer actief
Denise. schreef:Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het echt maf dat iedereen hem nu gaat condoleren.Eerst trappen we hem met zijn allen de grond in, en gillen de hele tijd dat alles wat hij vertelt gelogen is. Maar als hij dan zegt dat er iemand overleden is zijn we allemaal o zo meelevend.
Nou je kunt het nog zo met elkaar oneens zijn. Condoleren heeft gewoon met fatsoen te maken. En daarmee zijn mijn ideeën over Nico niet veranderd

- Leeuwtje
- Actief
@Nico Thanks! Zal vaker proberen te staan... Als ik dan mijn evenwicht kan houden met hond eraan. Zag al speciale zadels voor vrouwen/mannen met bekken klachten, die heeft zeg maar geen binnenkant. Heb je daar weleens iemand over gehoord?
Dat schakelen zeg je voor mij iets te onduidelijk, sorry echte leek, ik heb links 3 versnellingen en rechts 6 bedoel je dan met 1/2 tandjes alleen rechts of alleen links?
@Denise; kritisch, misschien soms wat sarcastish moet kunnen, wil niet zeggen dat je ook niet even kan meeleven
Dat schakelen zeg je voor mij iets te onduidelijk, sorry echte leek, ik heb links 3 versnellingen en rechts 6 bedoel je dan met 1/2 tandjes alleen rechts of alleen links?
@Denise; kritisch, misschien soms wat sarcastish moet kunnen, wil niet zeggen dat je ook niet even kan meeleven

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dat is een kwestie van fatsoen. En mocht hij hierover ook hebben gelogen, dan hebben we in ieder geval ons fatsoen gehouden.Denise. schreef:Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het echt maf dat iedereen hem nu gaat condoleren.Eerst trappen we hem met zijn allen de grond in, en gillen de hele tijd dat alles wat hij vertelt gelogen is. Maar als hij dan zegt dat er iemand overleden is zijn we allemaal o zo meelevend.
- Yvet
- Zeer actief
Train je in clubverband of ook op jezelf?NicoBorder schreef:@Yvet: Nee hoor... Ik vind het geweldig om te fietsen en vooral in wedstrijdverband ben echt een competitie beest. Het is ook verslavend om steeds harder te gaan verbeter het met een body builder die wil steeds groter worden qua spier. Als duursporter wil je steeds sneller en beter worden.
Ik wil deze topic over ander boeg gooien en niet meer met modder te smijten richting NicoDenise. schreef:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het echt maf dat iedereen hem nu gaat condoleren. Eerst trappen we hem met zijn allen de grond in, en gillen de hele tijd dat alles wat hij vertelt gelogen is. Maar als hij dan zegt dat er iemand overleden is zijn we allemaal o zo meelevend.

-
Supernova
- Zeer actief
Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoen
Sorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
- frank1985
- Zeer actief
Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Nou Denise, Volgens mij heeft het HF toch aardig fatsoen gehouden ? Wat yvet doet snap ik niet zo goed.
Maar goed. Nog ff en het is nacht en dan is dit weer een echt sloeren topic !! daar wacht ik maar op !

- Mit
- Zeer actief
In je eentje een topic over een andere boeg gooien is knáp lastig, kan ik vertellen
Tara, hier kan het nog wel ja. Neem je dan je toiletspullen mee, kun je ook blijven slapen meteen. Vorig jaar was dat ook zo gezellig, beetje krap dat eenpersoonsbed, maar dat redden we wel voor een nacht toch?
Tara, hier kan het nog wel ja. Neem je dan je toiletspullen mee, kun je ook blijven slapen meteen. Vorig jaar was dat ook zo gezellig, beetje krap dat eenpersoonsbed, maar dat redden we wel voor een nacht toch?
-
NicoBorder
@Leeuwtje
Die versnellingen links zijn je voorbladen dat is altijd bij een triple: 22 (tandjes) - 32 - 44. Je versnellingen rechts zijn je achter versnellingen in wielertermen je cassette. Deze cassette heeft ook een bepaalde verdeling met een/twee tandjes erbij bedoel ik dat je achteraan een/twee versnellingen hoger gaat rijden. Welke versnelling rij je altijd? Ik gok 2 voor en 1 achter?
Voor je zitvlak? Rijd je wel met een broek met een zeem erin?
Yvet: Helft-helft maar je moet wel die verdeling aanhouden omdat in je eentje trainen het effectiefst is. Techniek trainingen of parcours verkenning altijd met de hele ploeg.
Die versnellingen links zijn je voorbladen dat is altijd bij een triple: 22 (tandjes) - 32 - 44. Je versnellingen rechts zijn je achter versnellingen in wielertermen je cassette. Deze cassette heeft ook een bepaalde verdeling met een/twee tandjes erbij bedoel ik dat je achteraan een/twee versnellingen hoger gaat rijden. Welke versnelling rij je altijd? Ik gok 2 voor en 1 achter?
Voor je zitvlak? Rijd je wel met een broek met een zeem erin?
Yvet: Helft-helft maar je moet wel die verdeling aanhouden omdat in je eentje trainen het effectiefst is. Techniek trainingen of parcours verkenning altijd met de hele ploeg.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 feb 2012 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank1985
- Zeer actief
Tara schreef:Ja zeg, dit is 'honden algemeen'.
"Algemeen
Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden."
Dit hoort niet over fietsen zonder honden te gaan, daar kunnen we echt niet aan beginnen.
Algemeen !!! dus wel ranzige dingen ? als we af en toe maar vragen hoe het met de honden is !
Ik zeg terug naar de leugens, het gedraai en de date's die gaan komen.