Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
NicoBorder schreef:Nee ik bedoel vocaal. Verbaal is met schelden enzo. Ik moet het hebben van m'n retorisch vermogen. Ik maak je af. Je bent gewoon een leugenaar je hebt gewoon een rot laptopje met xp. Smoesjes smoesjes. Ga nou gewoon pb'tjes photoshoppen en blijf tot de 22ste stil zitten als geschoren wordt.
Ja, daar red jij het vocaal gezien wel mee
En wat wordt er geschoren?
Nee die leugens van jou zitten me dwars, dat jij een woordspeling niet snapt nouja dat had ik niet anders verwacht. Je bent gewoon een mietje zo'n echte, zo eentje die hier een grote bek op zet of met je holmaatjes van Verweggistan stoer zit doen op bijeenkomsten. Maar als je dan zoals ik het maar zal zeggen één tegen één bij iemand bent die je niet mag houd je je bek dicht. Mij uitnodigen op een bijeenkomst van jou is een pittige vergissing geweest.
En over die computer dat verhaaltje is gewoon lachwekkend net zoals dat pb'tje. Jankert.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 05 feb 2012 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Branka schreef:Je bent mij voor Frank. Vocaal afmaken is dat je iets qua zang afmaakt. Kan heel leuk zijn als je voor een groep militairen staat. Probeerde mij er al iets bij voor te stellen
Ach lachen gaan we zeker !! misschien moeten we er een HF meeting van maken. Naar de 10 min van Robert ff lunchen en daarna een mooie wandeling over de heide of zo ? Is best animo voor. Ik kan wel kaarten verkopen. Denk dat ik binnen ben einde van de dag.
kaarten voor de eerste rij kosten 10 Euro
wees er snel bij.
Joh hij is zo voorspelbaar. Ik heb de reacties al klaar staan.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Nou ja... het verhaal over Flappie waarin de vader van Youp niet zo fijn neergezet werd rondom kerst was ook gezongen. Dus ik gok dat Nicoborder een liedje voorbereid heeft (daarom heeft hij de sheet ook nodig, dan hoeft hij de tekst niet te onthouden!). Al die mooie quotes gezongen door een stem die vooral PAS OP kan schreeuwen... gelukkig ben ik er niet bij.
NicoBorder schreef:Nee die leugens van jou zitten me dwars, dat jij een woordspeling niet snapt nouja dat had ik niet anders verwacht. Je bent gewoon een mietje zo'n echte, zo eentje die hier een grote bek op zet of met je holmaatjes van Verweggistan stoer zit doen op bijeenkomsten. Maar als je dan zoals ik het maar zal zeggen één tegen één bij iemand bent die je niet mag houd je je bek dicht. Mij uitnodigen op een bijeenkomst van jou is een pittige vergissing geweest.
En over die computer dat verhaaltje is gewoon lachwekkend net zoals dat pb'tje. Jankert.
Er zijn hier genoeg mensen die mij ook persoonlijk kennen en die zullen allemaal beamen dat ik in het echt net zo ben als ik hier ben. In tegenstelling tot jou !!
Ik ben ook wel benieuwd wat er geschoren gaat worden ? Ik ben er wel aan toe.
frank1985 schreef:Ach lachen gaan we zeker !! misschien moeten we er een HF meeting van maken. Naar de 10 min van Robert ff lunchen en daarna een mooie wandeling over de heide of zo ? Is best animo voor. Ik kan wel kaarten verkopen. Denk dat ik binnen ben einde van de dag.
kaarten voor de eerste rij kosten 10 Euro
wees er snel bij.
Joh hij is zo voorspelbaar. Ik heb de reacties al klaar staan.
Niet overdrijven Frank! Je hoort niet aan Nico zijn leed te verdienen.
Maar leedvermaak is wel erg leuk. Neem het in overweging om een kaart te kopen
NicoBorder schreef:Nee die leugens van jou zitten me dwars, dat jij een woordspeling niet snapt nouja dat had ik niet anders verwacht. Je bent gewoon een mietje zo'n echte, zo eentje die hier een grote bek op zet of met je holmaatjes van Verweggistan stoer zit doen op bijeenkomsten. Maar als je dan zoals ik het maar dan zal zeggen één tegen één bij iemand bent die je niet mag houd je je bek dicht. Mij uitnodigen op een bijeenkomst van jou is een pittige vergissing geweest.
Je balanceert op het randje, dit begint steeds meer op dreigen te lijken.
Zo teleurstellend voor iemand die vocaal retorisch zoveel talent heeft.
NicoBorder schreef:Wat ben je een trieste vent man Frank. Je weet het zelf dat is het leukste. Ik ga je vocaal afmaken er blijft geen spaan van je heel.
Heb je de NOS of RTL nou al ingeseind?
Je bent trouwens lekker aan het dreigen jochie,ga zo door
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
ff kijken 25 zou idd kunnen. Maar zullen we het fair doen en ergens in het midden afspreken ?
Doen we een kleine forum wandeling . gezellig ik hou er van !!!
NicoBorder schreef:Ja ik ga zo weg. De reden dat ik s'avonds niet vaak reageer is trouwens heel simpel. Ik heb een sociaal leven en er zijn betere dingen te doen dan avonden achter de computer door te brengen.
NicoBorder
Overactief Geregistreerd: di jan 03, 2012 8:23 pm
ik heb een hond: Nee
Branka schreef:Je bent mij voor Frank. Vocaal afmaken is dat je iets qua zang afmaakt. Kan heel leuk zijn als je voor een groep militairen staat. Probeerde mij er al iets bij voor te stellen
Dat klinkt wel als echte horror. Mijn zangtalent is al niet geweldig, maar als je in staat bent om iemand vocaal af te maken, dan betekent dat dat er mensen zijn die nog beroerder kunnen zingen dan ik. Nooit gedacht dat dat zou kunnen.
NicoBorder schreef:Ja in de middag is goed de 25ste.
geen probleem. De 25e in de middag. Uurtje of 12 ? Waar zullen we afspreken ? Ergens in het midden lijkt me fair. Die drunense duinen is wel erg ver weg.
Nog meer mensen zin in een leuke forum wandeling ?
Nee ik wou het graag combineren met een training in de Duinen. Aangezien het er daar door de vorst waarschijnlijk erg goed bij licht kan ik daar proberen een record rondje neer te zetten.
geen probleem. De 25e in de middag. Uurtje of 12 ? Waar zullen we afspreken ? Ergens in het midden lijkt me fair. Die drunense duinen is wel erg ver weg.
Lijkt me dólletjes, ik heb alleen helaas die dag een begrafenis.
Lijkt me dólletjes, ik heb alleen helaas die dag een begrafenis.
Ik wil ook wel, maar dan heb ik een appendix-operatie.
NicoBorder schreef:Ik ga op de fiets daar heen. Dus het zal voor mij ook een dik uur zijn. Uur en een kwartier ligt een beetje hoe de wind staat.
Dat snap ik. Is ook niets mis mee dat jij wilt fietsen. Maar is het niet zo dat het wel weer een beetje op jou manier moet ? Omdat jij DAAR wilt fietsen moeten we daar ook afspreken. Beetje water bij de wijn doen allemaal en het gaat een dolle middag worden
Dat klinkt wel als echte horror. Mijn zangtalent is al niet geweldig, maar als je in staat bent om iemand vocaal af te maken, dan betekent dat dat er mensen zijn die nog beroerder kunnen zingen dan ik. Nooit gedacht dat dat zou kunnen.
Dan heb je zeker nog nooit van Florence Foster Jenkins gehoord?
Die vrouw was bij leven al een legende!
Neem even de moeite om het geheel af te luisteren...
OMG die zingt vreselijk! En dan nog volle zalen trekken ook, respect!
Nu moeten mijn oren even bijkomen, wat een muziekverkrachting is dat.
Nou jij wilt er ook fietsen toch ? dus het moet een locatie zijn waar je kunt fietsen ?
Laten we ff kijken wie er nog meer mee gaat en dan pakken we een mooie locatie waar je mooi met de honden kunt lopen en jij op je fiets kun rijden.
goed idee
Nou jij wilt er ook fietsen toch ? dus het moet een locatie zijn waar je kunt fietsen ?
Laten we ff kijken wie er nog meer mee gaat en dan pakken we een mooie locatie waar je mooi met de honden kunt lopen en jij op je fiets kun rijden.
goed idee
En we zijn weer terug bij waar dit topic over begon
Hoe moet dat nou Nico? Van die enge honden bij je fiets!