Op .... inderdaad, niet verklappen he!Mit schreef:Oooh! Verliefd! Dan is het op .... of op dat 12 jarige knulleke?
En Frank, ik ben heel gemeen
Moderator: moderatorteam
Op .... inderdaad, niet verklappen he!Mit schreef:Oooh! Verliefd! Dan is het op .... of op dat 12 jarige knulleke?
Nee hoor, als je dat vooraf bedenkt is het niet meer zo leukfrank1985 schreef:Branka schreef:Tssss... jij doet met Merit toch hetzelfde
Zeg ben jij vanmorgen wakker geworden en dacht je die Frank die ga ik een pakken vandaag![]()
Branka schreef:Nee hoor, als je dat vooraf bedenkt is het niet meer zo leukfrank1985 schreef:Branka schreef:Tssss... jij doet met Merit toch hetzelfde
Zeg ben jij vanmorgen wakker geworden en dacht je die Frank die ga ik een pakken vandaag![]()

Uiteraard!frank1985 schreef:moosje schreef: Heb ik ook weleens, gaat wel weer over.
Ah op mij neem ik aan

Vind je het heel vervelend?frank1985 schreef:Branka schreef:Nee hoor, als je dat vooraf bedenkt is het niet meer zo leukfrank1985 schreef:Branka schreef:Tssss... jij doet met Merit toch hetzelfde
VALS !!!!
Branka schreef:Vind je het heel vervelend?frank1985 schreef:Branka schreef:Nee hoor, als je dat vooraf bedenkt is het niet meer zo leukfrank1985 schreef:
VALS !!!!

Volgende keer kom ik jou om advies vragen.Mit schreef:Hahaha wat een zooitje weer. Moosje, komt vanzelf goed hoor, no worries. En ach, waarom zou je de volgende keer niet op je doel afgaan, doe ik ook. Bevalt tot nog toe best

Hahaha nou dat hoeft nou ook weer niet. Ben Lieve Mona nietmoosje schreef:Volgende keer kom ik jou om advies vragen.Mit schreef:Hahaha wat een zooitje weer. Moosje, komt vanzelf goed hoor, no worries. En ach, waarom zou je de volgende keer niet op je doel afgaan, doe ik ook. Bevalt tot nog toe best

Hoi. Je wist alles toch al?Panna schreef:Kijk, nu wordt dit topic eindelijk echt interessant. Liefde, seks en intriges, dat miste nog.
Maar ja, ik ben weer eens te laat. Jullie zijn allemaal al weg

Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details
Denise. schreef:Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details

frank1985 schreef:Denise. schreef:Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details
schat, Liefde moet ranzig zijn. wat heb je er anders aan.....
beetje zoals dit, dit is 3.33 min echte liefde
Panna schreef:frank1985 schreef:Denise. schreef:Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details
beetje zoals dit, dit is 3.33 min echte liefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hilarisch!

Mit schreef:Hahahaha niet weer die enge zooi he

Dat is geen liefde maar lust, jij ongevoelige barbaar.frank1985 schreef:Denise. schreef:Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details
Mwoaaahhhhfrank1985 schreef:Mit schreef:Hahahaha niet weer die enge zooi he
wat ???? dat linkje ? nee dat is niet vies en niet eng
Oh pardon.frank1985 schreef:Panna schreef:frank1985 schreef:Denise. schreef: Liefde is niet ranzig joh.
beetje zoals dit, dit is 3.33 min echte liefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hilarisch!
neehee dat is liefde.......
Denise. schreef:Dat is geen liefde maar lust, jij ongevoelige barbaar.frank1985 schreef:Denise. schreef:Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details

Dat hoort wel bij elkaar hoorDenise. schreef:Dat is geen liefde maar lust, jij ongevoelige barbaar.frank1985 schreef:Denise. schreef:Liefde is niet ranzig joh.frank1985 schreef:nouhou Denise kom eens door met die ranzige details