Muk schreef:NicoBorder schreef:Mag ik je adres gegevens?
Hahahaha, zegt degene die zelf alles liegt om maar vooral niet herkend te worden.
En als je inderdaad rechten ou studeren, dan weet je dat dit niet nodig is. Ohja, je kunt de dagvaarding ook de 9e zelf overhandigen. Ja, dat kan echt! Moet je wel op tijd opstaan, want om 13.00 uur kom je er niet meer in.
Bijvak toch? En blijkbaar een bijvak dat hem niet zo heel veel interesseert. Anders zou Robert het beter aanpakken dan dit geklungel.
NicoBorder schreef:Pff Frank je hebt een grote bek dat je zo graag iets wil ontvangen en als je dan naar gegevens gevraagd wordt om dat te bereiken krabbel je terug. Doe jezelf een plezier en neem de orders van je chef aan en dank god op je blote knieën dat je niet weet wie ik ben anders stort je van jaloezie in elkaar. Met je aftandse bak en je huisje ga toch weg man.
En nee ik studeer geen rechten heb bedrijfsrecht als bijvak (gehad).
Volgens mij is het echt andersom. Jij hebt een grote bek, maar als puntje bij paaltje komt geef je niets door aan Frank om mee te kunnen naar die bijeenkomst en verder eis je dat de tijd aangepast wordt aan jouw schema.
En jij wist toch alle gegevens van Frank te achterhalen met pingen?
NicoBorder schreef:Ik ben trouwens best knap nu ik het zo zie. Misschien mijn huidige vriendin maar inruilen.
Wat heeft jouw uiterlijk te maken met jouw vriendin?

Jij bent knapper dan je dacht, dus krijgt zij een schop? Wil je een lelijkere meid zodat je er nog beter uit lijkt te zien?
Hoop dat ze dit leest, je verdient het om door haar aan de kant geschopt te worden met zo'n opmerking.
Oh.. wacht! Je hebt natuurlijk helemaal geen vriendin! Alles is verzonnen, dus ook die vriendin.
NicoBorder schreef:Ja ik leen m'n vaders japanner graag als ik m'n eigen Duitser heb :p
Tja, liever een luxe Japanner dan zo'n afgeragde Golf of Corsa.
NicoBorder schreef:Ja wij hebben alleen geen eetkamer maar een soort hoge bar met krukken.... HAHAHAHAHA ik lig echt dubbel.
Maar ben maar niet bang wij komen gewoon. Als we jou naam laten vallen mogen we vast naar binnen. Ik heb altijd plaatjes kunnen posten maar ik moest een site vinden waar ik content van kon verwijderen.
Als je een beetje op zou letten (maar dat is dit hele topic al te veel gevraagd), had je tips daarover kunnen lezen.
B.v. photobucket. Dat is wel in het Engels, misschien is dat iets te ingewikkeld voor je?
NicoBorder schreef:Inderdaad Tara over een maatje meer kunnen we niet spreken, over een neusje meer echter wel hé. Sjonge jonge nu snap ik de link naar je avatar.
Liever ergens iets meer van, dan nergens iets van hebben. Zoals jij.
frank1985 schreef:Zeg Nico, Je gaat mij aanklagen voor het op het forum zetten van een foto. Je doet zelf precies het zelfde. Denk je dat jij een goede indruk maakt bij de rechter ?
Dom was je al. Maar je denkt echt gewoon totaal niet na.
Triest

Ja, maar bij hem kan dat wel. Hij kan tenslotte alles. Heeft altijd gelijk. Heeft rechten als bijvak en weet dus echt alles.
Pffff... wat klinkt dat ongeloofwaardig! Ohw, het ís ongeloofwaardig!
NicoBorder schreef:Maar wat voor cadeau zullen we voor je meenemen de 9e. We hebben er veel zin kan ik je vertellen! Wat wil je jongen zeg het maar!
Doe jezelf nu eens een plezier en roep geen dingen die je toch niet waar maakt.
NicoBorder schreef:Je krijgt een cadeau of je nou wil of niet. Nieuwe dildo ofzo? Je bent echt een sukkel dat je HBO rechten doet trouwens kan je niet eens advocaat worden.
Volgens mij kan je met rechten iets meer dan alleen advocaat worden. Dus wie is er nu eigenlijk een sukkel?
NicoBorder schreef:Nee het is vrij uniek om in je eerste belofte jaar kampioen te worden

Je krijgt mouwtjes als je ooit kampioen geworden bent. Maar misschien dat ik dit jaar potten kan breken maar dat ligt er aan of een paar jongens overstappen naar elite of niet.
Blijkbaar ben je dus niet zo heel geweldig dat je alleen kan winnen als de concurentie niet meer aanwezig is.
NicoBorder schreef:Leer verdorie een keer lezen Frank. Sjongejonge. Ik ben meerdere malen kampioen geworden maar ik rij nu zoals je aan mijn leeftijd kan zien één jaar in deze categorie. Dan wordt je niet zo maar ff eerste hé.
Kampioen of kreeg je de poedelprijs uitgereikt?
Mit schreef:NicoBorder schreef:Maar ik ben weer weg hoop dat jullie me zonder mij erbij ook onheus kunnen bejegenen.
Dat gaat wel lukken, dankje

Verwacht er ook geen problemen mee
Weer bijgelezen. Kijken of ik het vanavond weer bij kan houden