ik geef haar ook gewoon brood hoor, liever dat er in als helemaal nietsrenee-uk schreef:weet je, als de keus is niet eten of brood eten en je hond wordt werkelijk mager, dan gaf ik brood.
ik zou wel kijken of ze ook niet wou eten als ik er pens, of als ik daar niet aan kon komen, gehakt of kip of iets dergelijks door zou doen.
als ze weer op gewicht is kun je altijd nog weer dingen gaan uitproberen, toch?
daar straks heeft ze dan toch anderhalf handje (ik heb maar kleine handen
Ik denk ook ergens dat ik dit zelf in de hand heb gewerkt (toch gedeeltelijk) wij zijn op 3 maanden tijd 2x verhuist en bij onze tussenstop bleef ik er bij staan als de honden aan het eten waren, omdat Darko en Zena tijdelijk samen in een ren zaten en Zena voedselagressie richting andere honden heeft, zolang wij er bij staan doet ze niets en ik kreeg de laatste weken daar al de indruk dat als ik weg ging (Darko heeft 2 weken binnen gezeten, omdat alle 3 de teven loops waren
Ik merk nu ook dat ze stopt met eten als ik weg ga, zij krijgt dan sinds gisteren ook gewoon eten in de garage en dan doe ik mijn was wat, als ze eet "beloon" ik haar verbaal, als ze weer op de wandel ga, negeer ik haar, iets dat voor haar best wel een "grote" straf is
wegen jou reuen niet ongeveer evenveel als Guapa nu (om en nabij de 30kg of zo?)malinois schreef:hier krijgen ze elke dag 3 boterhammetjes bij hun kvv ontbijt... bruin over het algemeen of dat moet uitverkocht zijn,dan wordt het wit.
waarom geef jij brood bij KVV?
Ik deed dat bij Lotgeringen ook wel, omdat anders hun poep redelijk plat bleef
Guapa krijgt op de moment hetgeen ze wil, ze lijkt net wel een klein kind (snoepen wel, maar normaal eten niet
ik kan misschien ook eens proberen om haar (zoals vandaag) hele kleine porties te geven verdeeld over de dag, misschien dat ze zo wel weer normaal wilt eten over een tijdje