Leroy krijgt 2x per dag een klein bekertje Cavom. Als beloning gebruik ik deze brokjes ook, en soms verdient hij er tijdens het wandelen al best veel dus dan blijft er voor de maaltijd (de hij altijd in ieder geval een uur na het lopen krijgt) niet zo veel over. Soms een half bekertje, nou joepie
Door het zo te doen blijft hij wel prachtig op gewicht, 40 kilo. Hij is een gecastreerde bouvier uit werklijn, dus is aardig atletisch gebouwd
Omdat ik z'n menu een beetje saai vond, krijgt hij regelmatig ook wat lekkers erdoor. Rauw ei, brood, overgebleven groente, rijst, stukjes runderhart.. En dan wat minder brokjes. Maar omdat hij al zo weinig brokjes krijgt, vraag ik me af of hij dan wel genoeg binnen krijgt van alles wat ie nodig heeft. Hij blijft wel stabiel qua gewicht.
Hij heeft ook altijd héél veel zin om te eten.. Zou hij echt wel genoeg krijgen? Of kan hij misschien beter 2x per dag een half bekertje brokjes en tussen de middag iets anders, en wat zou dan het beste zijn? Zodat hij toch ook wat anders eet maar er niet dikker van wordt. Is het dan misschien beter verdeeld over de dag?
Mag hij trouwens ook wat rauw biologisch rundergehakt of is dat ongezond? Ik heb het over
Tjonge, ik ben echt een beetje clueless op 't moment