LongFields schreef:Heb genoten van het filmpje en vooral van jullie prachtige samenwerking, dat belooft nog wat voor de toekomst volgens mij!
Ik vind Runar ook een pracht van een Mechelaar trouwens.
Wat me in het filmpje bij het aangelijnd volgen opviel, was dat de lus van je riem iedere keer als jij je arm bewoog tegen de flank van je hond aan kwam. Levert dat geen strafpunten op, je zou het kunnen zien als extra inwerking lijkt mij? Het was zeker een hele nieuwe riem, hij leek nog zo stug!

Misschien dat dan in Nederland zou kunnen, maar in België staat het niet op punten, dus dat wordt niet gerekend. Ik heb er alleszinds geen opmerking over gehad, uiteindelijk is het zo belangrijk ook niet, daar dat aangelijnd volgen maar één keer voorkomt, in verder IPO examens is alles telkens meteen los volgend.
Inderdaad, de riem is nog nieuw, ik had geen korte meer zonder handvat, dus vorige week één gehaald
Gos schreef:Jullie zijn een mooie combinatie Dagmar! En Runar is om op te vreten, wat een knappe reu. Karakter klinkt ook niet verkeerd
Waarin vind je hem erg verschillen van je andere mechels?
Dank je wel, is erg leuk om te lezen

Ik vind hem ook echt prachtig, heel leuk compact hondje.
Waarin ik hem heel erg vind verschillen, is zijn stabiel karakter, hij is compleet cool in zijn hoofd. Je brengt hem niet van stuk, hij voelt zich overal enorm zeker, herstelt snel moest hij toch eens schrikken van iets... Zijn beet is ook beter dan die van Ds, Ds durft wel eens in knabbelen overgaan. Fax zijn beet was ook erg goed, maar Fax kende dan weer niet dat stabiel karakter. (Fax was altijd vrolijk, alles was een lolletje, het ontbrak hem aan ernst.)
Zijn werkwelligheid is ook een leuke eigenschap, hij leert ook verdraaid snel en redelijk makkelijk. Hij is uitermate stuurbaar met mijn stem. Dus ondanks zijn zelfzekerheid en redelijk pittig en scherp karakter, blijft hij volledig bereikbaar in het trainen (enkel wanneer je hem echt opjut, laat hij zich niet doen, op dat moment zou hij ook bijten. Hij is een tijdje geleden een week of 2 bij mijn trainer geweest, hij zat er nog geen dag of hij had hem al gebeten. niet uit kwade wil, maar je kunt hem echt scherp zetten als je wil. de moment dat je echter 'gedaan' zegt, is het ook effectief gedaan)
Het is gewoon een heerlijk mannetje