Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zeehonden spotten in de Waddenzee
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Zeehonden spotten in de Waddenzee
Natuurlijk weet ik dat iemand die een beetje zijn best doet de tekst weer uit de foto kan knippen, zeker bij deze foto's. Maar je kunt de foto's in ieder geval niet zonder extra handelingen elders neerzetten zonder dat je ziet wie de foto gemaakt heeft. 
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
En dan staan ze ook nog eens online mét extra beeld en tekst, dus kan ik altijd aantonen dat het origineel van mij is.Nanna schreef:Ja, dat is ook weer waarLongFields schreef:Natuurlijk weet ik dat iemand die een beetje zijn best doet de tekst weer uit de foto kan knippen, zeker bij deze foto's. Maar je kunt de foto's in ieder geval niet zonder extra handelingen elders neerzetten zonder dat je ziet wie de foto gemaakt heeft.
- foxalert
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 75% Puli 25% Pumi
- Aantal honden: 2
Dat zie je helaas verkeerd.LongFields schreef:
En dan staan ze ook nog eens online mét extra beeld en tekst, dus kan ik altijd aantonen dat het origineel van mij is.![]()
Je hebt het origineel nodig om aan te kunnen toenen dat de foto van jou is mocht het zover komen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Nou.. Dan heb ik nog wel een leukeLongFields schreef:
En dan staan ze ook nog eens online mét extra beeld en tekst, dus kan ik altijd aantonen dat het origineel van mij is.![]()
Jaren terug zat ik veel op een paardenforum. Blijkbaar waren toen online paardenspelletjes heel erg in en daarvoor werden foto's van dat forum gejat. Ik had er toen toevallig ook een naam op staan. Kom ik een foto van mijn paard tegen. Zonder naam! Geef ik via dat spel aan dat dat mijn paard is en een linkje van de foto met naam.. Krijg ik als reactie dat ik die foto van hun gejat heb en er een naam opgezet heb
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Die had ik toen nog en uiteindelijk hebben ze de foto verwijderd.Nanna schreef: Als je de grote versie nog hebt is het makkelijk aantonen dat het jouw foto is, want dié hebben zij niet.
Anders is het jouw woord tegen het hunne, ben ik bang.
Ik heb er 0,0 moeite mee als iemand mn foto's gebruikt maar vraag het dan gewoon even...
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Mensen en fietsbellen blijf je natuurlijk altijd houden, en mensen met een iq dat op 1 hand te tellen valt blijkbaar ook.Machie schreef: Nou.. Dan heb ik nog wel een leuke
Jaren terug zat ik veel op een paardenforum. Blijkbaar waren toen online paardenspelletjes heel erg in en daarvoor werden foto's van dat forum gejat. Ik had er toen toevallig ook een naam op staan. Kom ik een foto van mijn paard tegen. Zonder naam! Geef ik via dat spel aan dat dat mijn paard is en een linkje van de foto met naam.. Krijg ik als reactie dat ik die foto van hun gejat heb en er een naam opgezet heb![]()
![]()
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat vind ik ook. Als iemand het vraagt heb ik er zelden een probleem mee en mag de foto gerust gebruikt worden. Maar zomaar ongevraagd gebruiken, dat vind ik niet kunnen en dan gaan mijn hakken in het zand.Machie schreef: Ik heb er 0,0 moeite mee als iemand mn foto's gebruikt maar vraag het dan gewoon even...
-
shanty
Wauw mooi he ?
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ja, supergaaf vond ik het om de zeehonden in hun natuurlijke omgeving te zien. We zijn al een keer of 4 hiervoor op Ameland geweest, maar konden deze tocht steeds niet boeken omdat we nét te laat in het jaar waren en dan vaart die boot niet meer uit. Dit keer wel, helaas was het weer nogal belabberd maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk.
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gaaf, mooie foto's!
Zat een poosje geleden al te twijfelen om een keer naar Helgoland te gaan: maar het kwam ff niet uit met de agenda...
Misschien toch maar eens wat gaan plannen....*zucht* een vriend van me gaat wel binnenkort deelnemen aan een workshop dus hij mag mooi ff de spots doorgeven
Zat een poosje geleden al te twijfelen om een keer naar Helgoland te gaan: maar het kwam ff niet uit met de agenda...
Misschien toch maar eens wat gaan plannen....*zucht* een vriend van me gaat wel binnenkort deelnemen aan een workshop dus hij mag mooi ff de spots doorgeven
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat lijkt me ook gaaf zeg, naar Helgoland voor zo'n workshop!Triplefox schreef:Gaaf, mooie foto's!
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je ff wacht heb ik goede info van een toekomstige deelnemer, weet ik gelijk of de workshop de moeite waard isLongFields schreef:Dat lijkt me ook gaaf zeg, naar Helgoland voor zo'n workshop!Triplefox schreef:Gaaf, mooie foto's!
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuke plaatjes 
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Hou me maar op de hoogte als je wil!Triplefox schreef:Als je ff wacht heb ik goede info van een toekomstige deelnemer, weet ik gelijk of de workshop de moeite waard isLongFields schreef:Dat lijkt me ook gaaf zeg, naar Helgoland voor zo'n workshop!Triplefox schreef:Gaaf, mooie foto's!
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Doe ik, komt waarschijnlijk nog wel wat ander leuks aan wbt meerdaagse workshops maar moeten nog wat puntjes op de iLongFields schreef: Hou me maar op de hoogte als je wil!
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Gaaf he? dat is mijn dagelijkse uitzicht en ik blijf het geweldig vinden die zeehondjes!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik heb laatst op texel foto's gemaakt maar dat was zo ver weg dat alleen wij ervan kunnen genieten omdat wij weten dat die stipjes zeehonden waren hahaha

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Triplefox schreef:Doe ik, komt waarschijnlijk nog wel wat ander leuks aan wbt meerdaagse workshops maar moeten nog wat puntjes op de iLongFields schreef: Hou me maar op de hoogte als je wil!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
*Jaloerscloris schreef:Gaaf he? dat is mijn dagelijkse uitzicht en ik blijf het geweldig vinden die zeehondjes!
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Nou kwa werkplek heb ik ook echt waanzinnig uitzicht en alhoewel we niet veel zulke grote groepen aan deze kant zien, liggen er bijna dagelijks zeehonden op de zandbanken hier vlak aan de kan en dat is elke x weer genieten!LongFields schreef:*Jaloerscloris schreef:Gaaf he? dat is mijn dagelijkse uitzicht en ik blijf het geweldig vinden die zeehondjes!*

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Leuk zeg! En wat kun je ze goed zien!
Heb wel eens zeehonden gezien op de Maasvlakte. Wist niet eens dat ze daar wel eens te zien waren (waren, want de Maasvlakte is geen natuurgebied meer, helaas...).
Billy zag ze het eerst, van die bolle kopjes boven het water. En dus lang niet zo dichtbij als jij bent gekomen.
Heb wel eens zeehonden gezien op de Maasvlakte. Wist niet eens dat ze daar wel eens te zien waren (waren, want de Maasvlakte is geen natuurgebied meer, helaas...).
Billy zag ze het eerst, van die bolle kopjes boven het water. En dus lang niet zo dichtbij als jij bent gekomen.
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
Ik heb hier aan het strand wel eens gezwommen met een zeehond. Dat vond ik heel spannend, het blijft een roofdier natuurlijk
Maar gaaf is het wel als je aan het zwemmen bent en er duikt ineens een metertje of 3 naast zo'n koppie op! Op een gegeven moment kwam hij onder water keihard op mij afzwemmen om dan met een scherpe bocht net naast mij weer op te duiken, toen vond ik het tijd worden om weer terug naar het strand te gaan
.

-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Prachtige foto's!
Ik was afgelopen juni op Texel en tijdens een 'slechte' dag (onweer op komst en veel regen) zijn we met Luna over het strand gaan lopen. Het was zo rustig en ineens; zeehonden! Heel dichtbij, het was zoooo gaaf om te zien! Ik heb nog foto's gemaakt, maar ik geloof dat ik de zoomfunctie op mijn camera mis
Ik zag de oogjes, ik zag de 'vlekken' op hun koppies, maar mijn camera was daar niet op berust
Maar bijzonder is het zeker, ik vind het in ieder geval prachtig om te zien, kan er helemaal stil van worden.
Ik was afgelopen juni op Texel en tijdens een 'slechte' dag (onweer op komst en veel regen) zijn we met Luna over het strand gaan lopen. Het was zo rustig en ineens; zeehonden! Heel dichtbij, het was zoooo gaaf om te zien! Ik heb nog foto's gemaakt, maar ik geloof dat ik de zoomfunctie op mijn camera mis
Maar bijzonder is het zeker, ik vind het in ieder geval prachtig om te zien, kan er helemaal stil van worden.

- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Ik blijf dat toch speciaal vinden! Op Texel hebben wij er eens 1 gezien die even op het strand kwam liggen....wauw!
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010