Moderator: moderatorteam

Daisy@ schreef:Mooie foto's!
Ik ben in m'n 39-jarige leven toch héél vaak bij de Brouwersdam geweest... maar nog nóóit een zeehond gezien. En daar baal ik van.
Lijkt me zó mooi!
(wel járen geleden dagen achter elkaar een dolfijn gezien die daar toen een poos gezeten heeft)
Raar hé.Nieky schreef:Daisy@ schreef:Mooie foto's!
Ik ben in m'n 39-jarige leven toch héél vaak bij de Brouwersdam geweest... maar nog nóóit een zeehond gezien. En daar baal ik van.
Lijkt me zó mooi!
(wel járen geleden dagen achter elkaar een dolfijn gezien die daar toen een poos gezeten heeft)
Serieus???? We zien ze echt heel vaak. Meestal ook nog 2 of 3 tegelijk. Maar dat is wel meestal in de zomermaanden (woon niet in Zeeland).
Helaas heb ik ze alleen heel klein op foto op mijn mobiel, maar niet duidelijk helaas. Maar ze zijn zo leuk.

Mooie foto hoor! Top!Riboet schreef: Maar mijn bijzonderste ontmoeting met deze dieren was toch wel deze:
.
Als je kritiek hebt op mijn foto's en copyrighttekst, zeg het dan gewoon, dat zou je een stuk beter staan.foxalert schreef: Mooie foto hoor! Top!
En tevens hulde dat je je naam niet levensgroot in de foto hebt geplakt.
Ik vond het niet de moeite dat aan Foxalert uit te leggen maar jij snapt het in ieder geval.Machie schreef:Zolang mensen foto's jatten staat mijn naam op foto's.
Suzanne, leuk zijn ze, zeehonden
Ik heb nog een hele lading zeehond foto's uit te zoeken van mn vakantie op terschelling.
Kwalitatief een stuk minder dan de jouweLongFields schreef:
Ben heel nieuwsgierig naar jouw zeehondenfoto's!
Onderstaande is niet persoonlijk naar jou toe.Machie schreef:Zolang mensen foto's jatten staat mijn naam op foto's.
Suzanne, leuk zijn ze, zeehonden
Ik heb nog een hele lading zeehond foto's uit te zoeken van mn vakantie op terschelling.
Ok.LongFields schreef:Als je kritiek hebt op mijn foto's en copyrighttekst, zeg het dan gewoon, dat zou je een stuk beter staan.foxalert schreef: Mooie foto hoor! Top!
En tevens hulde dat je je naam niet levensgroot in de foto hebt geplakt.
Jij was toch ook degene die op dag 1 graag wilde dat alle onderschriftfoto's verboden zouden moeten worden hier op het forum?foxalert schreef:
Je teksten in de foto's zijn naar mijn idee te groot. Daarbij is het bij deze foto's absoluut niet nodig om de tekst erin te zetten want kwalitatief zijn ze gewoon slecht.
Arme jij, ga jij er nooit eens tussenuit dan? Bij mij in de buurt zie ik ook weinig zeehonden hoor, maar op Ameland zijn ze er, zoals je kunt zien op mijn abominabel slechte foto's, wél.foxalert schreef:En nee ik heb geen plaatjes van zeehonden. Zijn helaas niet te vinden in Enschede en omstreke.
Zo zou het ook kunnen, jammer dat je blijkbaar beter commentaar kan leveren dan goed kunt lezen.foxalert schreef:
Als er een naam in had gestaan hadden ze het of eruit geknipt of een andere foto gekozen. En ook al publiceren ze je foto met je naam, dan is het nog steeds inbreuk.Machie schreef:Er heeft een kwalitatief baggerfoto van mij in de TC Tubantia gestaan. Sindsdien plak ik altijd mijn naam erop....
http://www.elisebats.nl/uploads/images/ ... lise23.jpg
Die. Mijn foto. Ordinair gejat door een krant van een website. Met 0,0 bronvermelding. Al stond alleen maar bij dat de foto van die site kwam dan was het al goed!
Machie schreef: Maar mijn zeehondjes foto's staan er ook hoor
Onderschriften verbieden? Ik zou niet durven. Ik had de knop "onderschrigten niet tonen" nog niet gevonden. Wel de juiste feiten bij de oude koeien leggen he!LongFields schreef:Jij was toch ook degene die op dag 1 graag wilde dat alle onderschriftfoto's verboden zouden moeten worden hier op het forum?foxalert schreef:
Je teksten in de foto's zijn naar mijn idee te groot. Daarbij is het bij deze foto's absoluut niet nodig om de tekst erin te zetten want kwalitatief zijn ze gewoon slecht.![]()
De foto's zijn inderdaad niet van superkwaliteit, maar dat schreef ik zelf ook al zoals je had kunnen lezen als je niet afgeleid was geweest door mijn ENORME tekst in de foto's.![]()
Overigens zijn de originelen een stuk minder beroerd van kwaliteit, ik heb de foto's moeten verkleinen met Paint (bij gebrek aan een goed fotobewerkingsprogramma op mijn vakantie-adres) en daar worden ze nou eenmaal niet beter van, integendeel.
Arme jij, ga jij er nooit eens tussenuit dan? Bij mij in de buurt zie ik ook weinig zeehonden hoor, maar op Ameland zijn ze er, zoals je kunt zien op mijn abominabel slechte foto's, wél.foxalert schreef:En nee ik heb geen plaatjes van zeehonden. Zijn helaas niet te vinden in Enschede en omstreke.
Om nog even terug te komen op de foto's, het zicht op de Waddenzee was zeer slecht, er was een flinke dichte mist en het was koud en winderig. De zeehonden waren dus niet op de zandbank waar ze normaal liggen te zonnen bij laag water, maar zwommen een beetje rond en waren ook niet dicht bij de boot. Ik heb maximaal moeten zoomen (200mm) en heb de foto's flink moeten croppen om de zeehonden nog zichtbaar te krijgen. Maar ik heb ze er in ieder geval nog opgekregen en dat is voor mijzelf zowiezo een supermooie herinnering, wat figuren zoals jij daar ook van mogen vinden. En gezien de reacties van de anderen vonden de meesten het ook leuk om door deze foto's een beetje te kunnen meegenieten.
Gniffel....Nanna schreef:Zeehondjes zijn altijd leuk, die zie je niet vaak.
Ik vind de foto's goed geslaagd.![]()
Wat die naam erin betreft: dat mag iedereen natuurlijk helemaal zelf weten.
Maar met de tegenwoordige technieken vlak je dat zó uit, als je kwaaie bedoelingen hebt.![]()