Hij eet en drinkt verder goed, en oogt niet ziek.
Ik neig naar nog even aankijken of het erger wordt of misschien (hopelijk) vanzelf weer weg trekt. Wat vinden jullie?
Moderator: moderatorteam
Met dat soort van verborgen iets zou ik toch even naar de DA gaan.Hanneke2 schreef:Jack heeft sinds vanochtend opeens een dikke wang.Ik heb er net even goed naar kunnen kijken (het is ook zo'n braverd), en het is echt de wang zelf die opgezet is. Ik kan aan de binnen- en buitenkant niets van een wondje of iets ontdekken. Het kan dus denk ik van alles zijn, ontsteking, allergische reactie, insectenbeet?
Hij eet en drinkt verder goed, en oogt niet ziek.
Ik neig naar nog even aankijken of het erger wordt of misschien (hopelijk) vanzelf weer weg trekt. Wat vinden jullie?

Knuf is enthousiast geaccepteerd, hij is gelukkig helemaal vrolijk en pijnvrij en een tikkie vermoeiend stuiterig met de dubbele dosis pijnstiller.Caro. schreef:Ahhh jakkes
Meestal doet antibiotica niet genoeg bij een wortelontsteking, helaas... (werkt net zoals bij mensen waar het meestal
ook weinig uithaalt). De zwelling wordt soms wel minder, dus kijk hiermee uit, dat je niet denkt dat de ellende dan ook voorbij is.
Kaya heeft het ook gehad, zwelling werd wat minder, maar wortel was nog steeds flink ontstoken en de kies moest getrokken worden.
Knuf voor Jack
Hoe is het nu, Hanneke ?Hanneke2 schreef:Knuf is enthousiast geaccepteerd, hij is gelukkig helemaal vrolijk en pijnvrij en een tikkie vermoeiend stuiterig met de dubbele dosis pijnstiller.Caro. schreef:Ahhh jakkes
Meestal doet antibiotica niet genoeg bij een wortelontsteking, helaas... (werkt net zoals bij mensen waar het meestal
ook weinig uithaalt). De zwelling wordt soms wel minder, dus kijk hiermee uit, dat je niet denkt dat de ellende dan ook voorbij is.
Kaya heeft het ook gehad, zwelling werd wat minder, maar wortel was nog steeds flink ontstoken en de kies moest getrokken worden.
Knuf voor Jack![]()
Dikke wang is alleen nog niks minder, dat vind ik wel engig, want een ontsteking hoort toch wel minder te worden met AB.
Ik kijk het aan tot na het weekend, als die bult dan nog steeds niet weg is ga ik retour DA.

Volgens dochter is de bult zo goed als weg, ik zie zelf nog wel iets van een verdikking.thom schreef:Hoe is het nu, Hanneke ?
TARAK