de puppytest gaf wel aan dat voor mij de toller het ideale ras was. laat ik nu 3 tollers hebbenArCee schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste die antwoord:
Omdat Puppytest me dit ras aanrade![]()
![]()

ellen
Moderator: moderatorteam
de puppytest gaf wel aan dat voor mij de toller het ideale ras was. laat ik nu 3 tollers hebbenArCee schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste die antwoord:
![]()
Heb je een jaar of wat geduld??ArCee schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste die antwoord:
![]()
Dat hoor je mij niet zeggenNanna schreef:Da's gewoon luiigheid hoorJudith-Diesel schreef:gelukkig liepen bij Kees geen ultra getrimde poedels,
Nou het is heel eenvoudig Arcee.ArCee schreef:Ik vraag mij af hoe mensen op de keuze van hun hond uitgekomen zijn? Ik bedoel, je kiest op een gegeven moment voor een hond, of je stelt criteria op voor een volgende hond?
Hoe ben je daarop gekomen?
Waaraan moest de hond voldoen?
Wat waren je eisen? Je wensen?
Had je geleerd van je vorige hond?
Hoe ben je, met je gehele pakket, je hele lijstje uitgekomen bij je huidige hond, of bij je toekomstige hond?
Heb je veel info verzameld?
Via boeken, internet, via eigenaren van je hond, misschien via fokkers?
Welk traject heb je afgelegt om tot je keuze te komen maar vooral, ben je bedrogen uitgekomen of juist helemaal in de gloria met je (ras) keuze want of het hier om rashonden of eenn geweldige kruising gaat is mij eender.
Hond = hond = geweldig = onovertroffen!!