Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dogtrail Cunos 2011

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Dogtrail Cunos 2011

Ongelezen bericht door gerda__b »

Wilm@ schreef:Leuke sfeerfoto's! :ok:

Vooral die twee Briards. :I:

Heel herkenbaar, zoals die ene Briard uit de boot klauterde. :LOL:
Ja Dumai en Eloy zijn gaaf.
Helaas kon Dumai zondags niet mee doen had waarschijnlijk een ontsteking aan zijn achterpoot. (loopt nu weer heel goed)
Gelijk de DA erbij...goed geregeld daar mensen :ok:
Dus toen viel er weer een teamlid bij ons uit en moesten we met 3 personen en honden verder :Q:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... :cry:
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... :cry:
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy :cry:
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita :cry:
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho :cry:
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Ik ben de banaan helaas niet over geweest, Diva wilde echt echt echt niet.
Zondags liet ze da took duidelijk weer merken toen we er langs liepen :pffff:
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Ik ben de banaan ook niet over geweest maar dat had niks met de honden te maken. Hahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Jeannettebo
Zeer actief

Suuz! schreef:Ik ben de banaan ook niet over geweest maar dat had niks met de honden te maken. Hahaha
Diva was het geheel met je eens :wink:
Afbeelding
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Suuz! schreef:Ik ben de banaan ook niet over geweest maar dat had niks met de honden te maken. Hahaha
Niet... :denken:
waarom niet dan zo'n stoer wijf doet dat toch zo ff :pffff:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... :cry:
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... :cry:
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy :cry:
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita :cry:
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho :cry:
Dorien71
Actief
Mijn ras(sen): Hollandse herders

Ongelezen bericht door Dorien71 »

Wij zijn er zaterdag 1 keer over geweest en zondag zelfs 2 keer. Dat vindt ik nou leuke dingen om te doen. En er is helemaal niemand vanaf gevallen heb ik begrepen.
Afbeelding
Groetjes Dorien en een lebber van Rossi, Indy en Dingo.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik ben er zaterdag wel overheen gegaan, maar die vernedering wilde ik mezelf zondag besparen, dus toen omgelopen :mrgreen: :mrgreen:
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Volgens mij was ik de enige die de dogtrail met 3 honden liep. Ik ben twee keer de banaan over geweest met de honden. Gelukkig had ik een heel fijn team die honden vast konden houden en op konden vangen. Anders weet ik niet of ik vrolijk aan de overkant gekomen was. Imke is op zondag zelfs 3 keer de banaan over geweest. Die vond het heeeeeeel erg grappig om eroverheen te rennen.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Maartje schreef:Volgens mij was ik de enige die de dogtrail met 3 honden liep. Ik ben twee keer de banaan over geweest met de honden. Gelukkig had ik een heel fijn team die honden vast konden houden en op konden vangen. Anders weet ik niet of ik vrolijk aan de overkant gekomen was. Imke is op zondag zelfs 3 keer de banaan over geweest. Die vond het heeeeeeel erg grappig om eroverheen te rennen.
lysette liep ook met drie volgens mij
Afbeelding
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Jeannettebo schreef:
Maartje schreef:Volgens mij was ik de enige die de dogtrail met 3 honden liep. Ik ben twee keer de banaan over geweest met de honden. Gelukkig had ik een heel fijn team die honden vast konden houden en op konden vangen. Anders weet ik niet of ik vrolijk aan de overkant gekomen was. Imke is op zondag zelfs 3 keer de banaan over geweest. Die vond het heeeeeeel erg grappig om eroverheen te rennen.
lysette liep ook met drie volgens mij
Die liep met met haar vriend samen met drie honden, waarbij Benno gedeeltelijk in de rugzak heeft gezeten :D
Benno is de eerste keer de banaan ook in de rugzak over gegaan. Eigenlijk hadden we daar best extra punten voor kunnen krijgen :8):
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Vond dat je je super redde met drie honden; ik denk niet dat ik met de twee dames zo netjes naast me had gelopen...Helemaal omdat natuurlijk iedere boomstronk in de gaten moet worden gehouden... :mrgreen:

Fenna vond de banaan geen enkel probleem. Het enige probleem was dat ze nu over t water ging in plaats van erdoorheen. :denken: Maar dat loste ze prima op door eenmaal in de overkant alsnog een snoekduik te nemen. Koppie onder. :pffff: :mrgreen:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Ja denk dat je de enige met 3 honden was, wij hadden ook 3 honden mee, maar had ook mijn vriend mee. :goeie: Ik had mijn handen vol op zondag aan al 2 honden (Santos en Tassia waren een beetje dwars die ochtend) dus 3 moet ik nog even echt niet aan denken hoor, haha. Dus petje af!
Dat over het water met de banaan was bij ons ook een succes! Je stond de eerste keer nog voor ons Maartje, maar had je toch niet aan deze forum naam gekoppeld.
Onze Kay ging er op zaterdag buikschuivend, trillend en al hoog blaffend overheen, met zeer veel aanmoediging. Daarna kwam hij er zelfstandig over terug, want het was toch wel leuk. Zondag hebben we hem maar laten zwemmen. Santos was geen probleem. Tassia hebben we aan de lijn er overheen getrokken op zaterdag. Ik op de banaan overgekregen van mijn vriend en weer overgegeven aan een teamgenoot en zondag ging ze er zelfstandig achter Santos overheen :cheer: !
Ik ben normaal ook niet zo'n held, maar met 2 plankjes was het echt wel een makje moet ik zeggen. Wist niet dat zoveel mensen deze hindernis hadden overgeslagen. Ik vond hem juist wel erg leuk en een aangename afwisseling.
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

gerda__b schreef:
Niet... :denken:
waarom niet dan zo'n stoer wijf doet dat toch zo ff :pffff:
Ik schijt werkelijk 7 kleuren stront voor gewoon water... jawel, en vooral voor dat gene wat zich in het water bevind wat ik niet kan zien :schrik:
Eigenlijk wordt ik voornamelijk al panisch bij het idee alleen al, maar zodra ik 2 voeten op het plankje had staan, en ik alle kanten op glibberde, wist ik niet hoe snel ik er
vanaf moest. Ik wilde alleen maar op de kant komen, en met alle liefde om lopen. Ik weet het, aanstelleritis, noem het op, maar ik krijg me er niet overheen gezet.
Het vlot vond ik ook dood eng, maar dat heb ik wel gedaan. Dat lopen over die plankjes durfde ik echt niet :schrik:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

dat vlot had je de tijd ook niet om echt na te denken, dat was gewoon, ja erop, nu, schiet op, hupp op je knieen, vasthouden, zoo klaar :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”