Ja denk dat je de enige met 3 honden was, wij hadden ook 3 honden mee, maar had ook mijn vriend mee.

Ik had mijn handen vol op zondag aan al 2 honden (Santos en Tassia waren een beetje dwars die ochtend) dus 3 moet ik nog even echt niet aan denken hoor, haha. Dus petje af!
Dat over het water met de banaan was bij ons ook een succes! Je stond de eerste keer nog voor ons Maartje, maar had je toch niet aan deze forum naam gekoppeld.
Onze Kay ging er op zaterdag buikschuivend, trillend en al hoog blaffend overheen, met zeer veel aanmoediging. Daarna kwam hij er zelfstandig over terug, want het was toch wel leuk. Zondag hebben we hem maar laten zwemmen. Santos was geen probleem. Tassia hebben we aan de lijn er overheen getrokken op zaterdag. Ik op de banaan overgekregen van mijn vriend en weer overgegeven aan een teamgenoot en zondag ging ze er zelfstandig achter Santos overheen

!
Ik ben normaal ook niet zo'n held, maar met 2 plankjes was het echt wel een makje moet ik zeggen. Wist niet dat zoveel mensen deze hindernis hadden overgeslagen. Ik vond hem juist wel erg leuk en een aangename afwisseling.