Geen Druppie

Misschien een toevalstreffer, dat weten we vanavond als ik weer thuis kom maar er lijkt een verbetering in te zitten!!

Moderator: moderatorteam
Geweldig! Doorgaan zoArCee schreef:Gisteravond thuis gekomen. Niets gezegt, jas aan, riem pakken, zonder 1 enkel woord, aanlijnen, naar buiten en toen pas tegen haar praten.
Geen Druppie![]()
Misschien een toevalstreffer, dat weten we vanavond als ik weer thuis kom maar er lijkt een verbetering in te zitten!!
Net het baasje. Of je gaat er helemaal voor, of gewoon helemaal nietdicyvo schreef:en die concentratie, this is serieus business
SuperArCee schreef:Gelukkig doet mijn DA het zo, dat ze een prik krijgt om te slapen.
Die wachten we samen af, dus ik ga dan altijd bij ze op de grond ziten, en kan ze mooi rustig in slaap sukkelen.
Geweldig om te lezen!!ArCee schreef:Ik voel me er dus helemaal goed bij, en ben er vast van overtuigt dat Gila en wij bij elkaar horen
wilde net zeggen, je hond is nog een pup, laat hem (toch?) eerst maar eens uitgroeien & volwassen worden.dicyvo schreef:Ik heb de DA nog gevraagd of ik erbij mocht tot ie sliep in geval van ingreep. Mocht wel wanneer ik dat graag wil, maar ze moedigen het niet aan. Inmiddels ben mede door reakties op dit forum voorlopig van gedachte veranderd, Geen ingreep dus.