Hiermee is er zoveel bij, en voor mij weg gevallen, dat ik het eigenlijk zowat niet aankan, zo belangrijk blijkt een hond dus voor mij te zijn

Misschien in de ogen van sommige wel TE belangrijk, maar wat zou je daar nu aan moeten of kunnen doen?
We zijn het er dus over eens geworden dat er weer een hond moet komen voor mij om 1001 redenen, en we zijn het ook eens geworden, het word B O N I

Helaas is het nog niet helemaal duidelijk of 100% zeker dat zij het ook daadwerkelijk gaat worden omdat ze momenteel met een hartwormeninfectie kampt en daarvoor word behandeld.

Zolang dat nog gaande is word Boni niet voor adoptie beschikbaar gesteld, maar ze staat wel al op onze naam gereserveerd.

Deze kuur gaat zeker een week of 6 duren en is vorige week opgestart. Daarna word gekeken of het voldoende is geweest, en of ze dan word vrij gegeven voor adoptie, en wanneer zij op transport kan naar Nederland, naar ons.

Al met al gaat er nog wel even overheen dus, maar alleen al het idee dat er weer een hond gaat komen geeft me zowat vleugels van blijdschap

Mocht, en dat hoop ik uiteraard niet, mocht het helemaal fout lopen met Boni, dan gaan we als 2e keuze (ondanks dat het respectloos klinkt maar ik weet geen andere benaming te verzinnen) voor D O L S A.

In ieder geval ben ik zo gelukkig als een kein kind dat mijn vrouw en ik er pratend uit zijn gekomen, en dat er weer een hond ons leven gaat verrijken. Ik ben van het ene moment op het andere moment alweer een heel groot sruk uit een diep dal geklommen.