Niet zonder reden overigens want ik zit te twijfelen om het Bluf te geven. Vanmorgen toen ik heb gelopen niets aan de hand. En vanmiddag bij thuiskomst liep ze wat raar met haar rechterachterpoot. Ze liep er wel op maar maakte af een toe een soort huppel. Ik heb uiteraard geen balletjes gegooid en haar rustig laten lopen aangelijnd. Thuis de voetzolen gecheckt en de nagels nagekeken maar daar zit niets in en geen wond.
Daarna ging ze onder de tafel liggen. Ligt ze vaak. Na een uurtje eten voor beiden neergezet en ze kwam direct onder die tafel vandaan maar belastte de achterpoot niet meer. Wel aangevallen op het eten. Vervolgens haar op de bank gezet om nog eens goed alles te kijken en wat aan de tenen drukken maar daar gaf ze niets aan. Heb een koudecompres op het kniegewricht en lager gehouden en daarna met arniflor vallen en stoten ingemasseerd.
Muts wilde wel Finn uitdagen voor een stoeispelletje, maar daar heb ik toch een paar keer een stokje voor gestoken.
Nu ligt ze beledigd in de gang omdat ze niet mocht spelen
Ik vrees dat het een bezoekje da gaat worden morgen om het na te laten kijken want een beetje manken ok, maar dit is wel erg extreem. Denk er ook over om nu niet meer te gaan lopen maar haar in de tuin te laten plassen en dan rust op bed
Zouden jullie pijnstilling geven of even wachten hoe het er morgen uit ziet en afwachten wat de da zegt. (ik weet dat da graag de honden nuchter te zien krijgt als er wat mankeert, dus ook zonder pijnstilling.)
Zucht ik baal er van, arm beest zo kleinzerig is ze niet en ook ben ik juist vandaag weer gaan werken na 2 weken vakantie. Zul je altijd zien