er zijn mensen die aaien buster en dan vragen wat is dit nu voor een ras
bij het woord herder wordt er niet meer geaaid
en hij is zo lief
Moderator: moderatorteam

ik, twee zelfslieke schreef:Oké, *noteert* staff: geregeld, swiffertje: geregeld.
Wie heeft er een heddur in de aanbieding?

Nou heb ik nog een controlegroep nodig om het geheel wetenschappelijk te kunnen onderbouwen.renee-uk schreef:ik, twee zelfslieke schreef:Oké, *noteert* staff: geregeld, swiffertje: geregeld.
doen we ze om de beurt, kun je zien hoe het moet en hoe het niet moet

die is gewoon te lief voor dit soort experimentenfenneke schreef:trek ik buster wel terug

die kunnen niet allemaal logeren in mijn minihuisje hoorlieke schreef:Nou heb ik nog een controlegroep nodig om het geheel wetenschappelijk te kunnen onderbouwen.renee-uk schreef:ik, twee zelfslieke schreef:Oké, *noteert* staff: geregeld, swiffertje: geregeld.

nog een grote beer nodig ook? zonder puntoren?renee-uk schreef:die kunnen niet allemaal logeren in mijn minihuisje hoorlieke schreef:Nou heb ik nog een controlegroep nodig om het geheel wetenschappelijk te kunnen onderbouwen.renee-uk schreef:ik, twee zelfslieke schreef:Oké, *noteert* staff: geregeld, swiffertje: geregeld.

renee-uk schreef:die kunnen niet allemaal logeren in mijn minihuisje hoorlieke schreef:Nou heb ik nog een controlegroep nodig om het geheel wetenschappelijk te kunnen onderbouwen.renee-uk schreef:ik, twee zelfs

als je het zelf betaalt wil ik dat best wel doen hoor, prik maar een datumlieke schreef:renee-uk schreef:die kunnen niet allemaal logeren in mijn minihuisje hoorlieke schreef:Nou heb ik nog een controlegroep nodig om het geheel wetenschappelijk te kunnen onderbouwen.renee-uk schreef:ik, twee zelfs
Niet zo kinderachtig, Renée. Je moet wat over hebben voor de wetenschap. Dan huur je maar voor een maandje of drie een van die majestueuze landgoederen af waar het in Engeland van barst.![]()
(Ik wens wel een eigen badkamer en een kamer-en-suite plus elke dag een echte butler die mij een Engels ontbijt op bed brengt.)

Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.snuffel11 schreef:Jammer dat die mensen met grote honden altijd die mensen met kleine hondjes over 1 kam scheren! Ik heb toevallig 3 kleine hondjes en je zal ze nooit los zien lopen, behalve als ik in het bos ben of elders waar ze wandelen en los mogen lopen... 2 van mn kleine "kef" hondjes talen niet naar andere honden, groot/klein, het boeit ze niet... zolang ze hun met rust laten, hoor of zie je ze niet.. De kleinste daar in tegen, til ik ALTIJD op, dan wordt hij idd een kleine klote keffer die luid hysterisch laat horen dat hij groter is... laat ik hem los, zal je hem niet horen en loopt hij inderdaad naar de andere hond toe om vanaf de grond eens goed te bekijken hoe groot die andere hond wel niet is.. hij blijft alleen staan en kijkt de hond aan.. maar dat risico wil ik niet lopen dat hij aan gort gevroten wordt en daarom til ik hem dus op omdat ik vaak de "vreemde" hond niet ff snel kan inschatten hoe die zal reageren op die kleine rat van mij...spike&kyra schreef:Jammer dat die mensen met die kleine hondjes ze altijd los laten lopen.
En dan zeggen hij doet niets hoor en ondertussen luid keffend in de poten van mijn hond bijten.
En als hij dan corrigeert zeiken dat het zo een gevaarlijke pitbull is of zo een vechthond.
Ik ben altijd blij als ze opgetild worden dan kan ik zeggen dan mijn hond allergisch is voor keffers.
Dus wat ik ook doe, het is nooit goed.. optillen mag niet want dan (in jouw geval maar goed, want je hond krijgt uitslag van mijn kleine hondje)..... Loslaten lopen kan ook niet omdat.... aan de riem is geen optie omdat hij dan nog gekker wordt (kan wel uitleggen waarom hij "gedrag gestoord" is hoor, maar ik wordt over 1 kam geschoren en heeft het dus geen zin en doe ik het dan ook niet)
Maar bedankt voor die stempel, goed bezig
je zal maar net te laat zijn of iemand treffen zoals jij die zn grote hond zo'n kleintje laat corrigerenspike&kyra schreef: Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.
Als je bij iedere grote hond die keffer optild want ze zijn allemaal gevaarlijk.

Mijn hond corrigeert echt niet hij vind alles goed.renee-uk schreef:je zal maar net te laat zijn of iemand treffen zoals jij die zn grote hond zo'n kleintje laat corrigerenspike&kyra schreef: Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.
Als je bij iedere grote hond die keffer optild want ze zijn allemaal gevaarlijk.
je praat een beetje erg poep Spike&kyra en het ergste is dat je dat zelf blijkbaar niet in de gaten hebt
dat kan iemand ook echt zien aan de buitenkantspike&kyra schreef:Mijn hond corrigeert echt niet hij vind alles goed.renee-uk schreef:je zal maar net te laat zijn of iemand treffen zoals jij die zn grote hond zo'n kleintje laat corrigerenspike&kyra schreef: Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.
je praat een beetje erg poep Spike&kyra en het ergste is dat je dat zelf blijkbaar niet in de gaten hebt
Er heeft al 4 keer een beagle aan zijn oren gehangen.
En ik ben blij dat hij niet corrigeert daar komen alleen ongelukken van.

Lezen kan je ook niet goed hé....Ik schrijf dat ik niet kan inschatten hoe de "vreemde" hond op mijn hond reageert en neem ik het besluit om dat risico niet te nemen... Zal je dan ook maar meteen (waarom weet ik niet want ik lul toch tegen een muur) ik besluit om mijn "keffer"die je in dit geval gewoon Sjonnie mag noemen hoor, zo heet hij nml op te tillen en te beschermen tegen welke hond dan ook... Het is nml een gehandicapt hondje wat ook nog eens een pootje mist, geestelijk niet in orde is, en dus niet gesosialiceerd (wil ik je ook wel uitleggen hoor.. hij heeft 3 jaar van z'n leven als broodfok hondje mogen "werken" in een klein plastic kratje waar hij z'n kontje niet kon bewegen, nooit geen contact heeft gehad met andere honden en mensen.. gek dan toch hé, dat ik mijn kutkeffer dan bescherm tegen alles wat hem vreemd is of waar hij niet mee in contact is geweest... en zoals ik ook kan lezen is dat als hij los is, totaal geen kef/blaf geeft of wat dan ook....maar omdat hij dus niet is zoals normale hondjes zijn, weet ik dus niet hoe die gevaarlijke honden zoals jij lekker wilt aangeven reageren op een iets wat "vreemd" hondje... mss nou begrijpelijk waarom IK besluit om 1 hond van de 3 optil???? Mss iets meer berip hebben voor mensen met kleine hondjes, want het is niet altijd zoals men denkt dat het is...!!!spike&kyra schreef:Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.snuffel11 schreef:Jammer dat die mensen met grote honden altijd die mensen met kleine hondjes over 1 kam scheren! Ik heb toevallig 3 kleine hondjes en je zal ze nooit los zien lopen, behalve als ik in het bos ben of elders waar ze wandelen en los mogen lopen... 2 van mn kleine "kef" hondjes talen niet naar andere honden, groot/klein, het boeit ze niet... zolang ze hun met rust laten, hoor of zie je ze niet.. De kleinste daar in tegen, til ik ALTIJD op, dan wordt hij idd een kleine klote keffer die luid hysterisch laat horen dat hij groter is... laat ik hem los, zal je hem niet horen en loopt hij inderdaad naar de andere hond toe om vanaf de grond eens goed te bekijken hoe groot die andere hond wel niet is.. hij blijft alleen staan en kijkt de hond aan.. maar dat risico wil ik niet lopen dat hij aan gort gevroten wordt en daarom til ik hem dus op omdat ik vaak de "vreemde" hond niet ff snel kan inschatten hoe die zal reageren op die kleine rat van mij...spike&kyra schreef:Jammer dat die mensen met die kleine hondjes ze altijd los laten lopen.
En dan zeggen hij doet niets hoor en ondertussen luid keffend in de poten van mijn hond bijten.
En als hij dan corrigeert zeiken dat het zo een gevaarlijke pitbull is of zo een vechthond.
Ik ben altijd blij als ze opgetild worden dan kan ik zeggen dan mijn hond allergisch is voor keffers.
Dus wat ik ook doe, het is nooit goed.. optillen mag niet want dan (in jouw geval maar goed, want je hond krijgt uitslag van mijn kleine hondje)..... Loslaten lopen kan ook niet omdat.... aan de riem is geen optie omdat hij dan nog gekker wordt (kan wel uitleggen waarom hij "gedrag gestoord" is hoor, maar ik wordt over 1 kam geschoren en heeft het dus geen zin en doe ik het dan ook niet)
Dus als ik last heb van mensen met keffertjes mag ik daar niets van zeggen.snuffel11 schreef:Lezen kan je ook niet goed hé....Ik schrijf dat ik niet kan inschatten hoe de "vreemde" hond op mijn hond reageert en neem ik het besluit om dat risico niet te nemen... Zal je dan ook maar meteen (waarom weet ik niet want ik lul toch tegen een muur) ik besluit om mijn "keffer"die je in dit geval gewoon Sjonnie mag noemen hoor, zo heet hij nml op te tillen en te beschermen tegen welke hond dan ook... Het is nml een gehandicapt hondje wat ook nog eens een pootje mist, geestelijk niet in orde is, en dus niet gesosialiceerd (wil ik je ook wel uitleggen hoor.. hij heeft 3 jaar van z'n leven als broodfok hondje mogen "werken" in een klein plastic kratje waar hij z'n kontje niet kon bewegen, nooit geen contact heeft gehad met andere honden en mensen.. gek dan toch hé, dat ik mijn kutkeffer dan bescherm tegen alles wat hem vreemd is of waar hij niet mee in contact is geweest... en zoals ik ook kan lezen is dat als hij los is, totaal geen kef/blaf geeft of wat dan ook....maar omdat hij dus niet is zoals normale hondjes zijn, weet ik dus niet hoe die gevaarlijke honden zoals jij lekker wilt aangeven reageren op een iets wat "vreemd" hondje... mss nou begrijpelijk waarom IK besluit om 1 hond van de 3 optil???? Mss iets meer berip hebben voor mensen met kleine hondjes, want het is niet altijd zoals men denkt dat het is...!!!spike&kyra schreef:Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.snuffel11 schreef:Jammer dat die mensen met grote honden altijd die mensen met kleine hondjes over 1 kam scheren! Ik heb toevallig 3 kleine hondjes en je zal ze nooit los zien lopen, behalve als ik in het bos ben of elders waar ze wandelen en los mogen lopen... 2 van mn kleine "kef" hondjes talen niet naar andere honden, groot/klein, het boeit ze niet... zolang ze hun met rust laten, hoor of zie je ze niet.. De kleinste daar in tegen, til ik ALTIJD op, dan wordt hij idd een kleine klote keffer die luid hysterisch laat horen dat hij groter is... laat ik hem los, zal je hem niet horen en loopt hij inderdaad naar de andere hond toe om vanaf de grond eens goed te bekijken hoe groot die andere hond wel niet is.. hij blijft alleen staan en kijkt de hond aan.. maar dat risico wil ik niet lopen dat hij aan gort gevroten wordt en daarom til ik hem dus op omdat ik vaak de "vreemde" hond niet ff snel kan inschatten hoe die zal reageren op die kleine rat van mij...spike&kyra schreef:Jammer dat die mensen met die kleine hondjes ze altijd los laten lopen.
Wat stempel ik mee dan? Ik herhaal alleen jouw woorden alleen draai ik die voor het gemak even om
maar je lult maar een eind weg, slaat nml kant nog wal allemaal
Dat mag je best zeggen, alleen jij maakt ervan dat alle kleine hondjes en hun baasjes zo zijn, of in ieder geval, zo komt jouw tekst op verschillende mensen (inclusief mij) over. Bovendien is "keffertjes" net zo vriendelijk als "pitboel" of "vechthond" voor alle bull- en staffordshire terriers.Dus als ik last heb van mensen met keffertjes mag ik daar niets van zeggen.
Werkt dat zo hier.
Goed bezig.
Jammer dat de rest genegeerd wordt wat ik schrijf...spike&kyra schreef: Dus als ik last heb van mensen met keffertjes mag ik daar niets van zeggen.
Werkt dat zo hier.
Goed bezig.

Je mag best wat zeggen hoor hier, vrij veel eigenlijkspike&kyra schreef:Dus als ik last heb van mensen met keffertjes mag ik daar niets van zeggen.
Werkt dat zo hier.
Goed bezig.
oh dan praat je nog meer poep, da's nou al de tweede of de derde keer dat ik je geheugen moet opfrissenspike&kyra schreef:Mijn hond corrigeert echt niet hij vind alles goed.renee-uk schreef:je zal maar net te laat zijn of iemand treffen zoals jij die zn grote hond zo'n kleintje laat corrigerenspike&kyra schreef: Gelukkig stempel je er zelf lekker aan mee.
Er heeft al 4 keer een beagle aan zijn oren gehangen.
En ik ben blij dat hij niet corrigeert daar komen alleen ongelukken van.
spike&kyra schreef:Jammer dat die mensen met die kleine hondjes ze altijd los laten lopen.

Joh, sommige willen graag zoveel blaten dat ze zelf niet in de gaten hebben dat ze zichzelf tegen spreken en dat alleen maar om gelijk te willen halen en heel graag alle kleine hondjes over 1 kam te willen scherenrenee-uk schreef: oh dan praat je nog meer poep, da's nou al de tweede of de derde keer dat ik je geheugen moet opfrissen
Nu heb ik geen enge herdurs maar mijn watjes mochten wel in 1 ren met die keffers van jouchrico schreef:Ik sta momenteel aan twee kanten, de keffers en de lompers. Ik ruk de keffers (ze hebben een enorm volume) in eerste instantie omhoog en als de hond rustig is mag er geroken worden. Heb ik er vertrouwen in dan mogen de kleintjes weer op de grond en corrigeer ik ook het gekef want eenmaal boven houden ze hun snater.
Vandaag ook met een grote hond die bij het langslopen ontdekte dat ik wat in mijn arm had en dook omhoog. Die kreeg van mij een duw op zijn grote harses en een zit commando (hoopte dat hij zou luisteren) en mocht toen snuffen. Maar hij begon te duwen beetje te lomp gedrag en voor mij was het klaar. Dan kunnen 100 mensen roepen van hij doet niets maar ik heb er geen boodschap aan als het fout gaat en ik ben echt geen zeikerds met ze.

Alle honden lijken gegrepen te zijn door herderslieke schreef:Toch ga ik nog eens een staff en een duitser of mechelaar aanschaffen om - uiteraard op wetenschappelijke basis - eens proefondervinderlijk uit te zoeken of alle vooroordelen over hedders en vechthonden nou kloppen.
O ja, moet ik natuurlijk ook een swiffertje aanschaffen om de andere kant ook te kunnen zien.