Wat fijn voor jullie!kynos schreef:Alle pups zijn verkocht..
(Ook voor mezelf want ik heb al meerdere keren overwogen en op je site gekeken...
Moderator: moderatorteam
Wat fijn voor jullie!kynos schreef:Alle pups zijn verkocht..
Hè, wat jammer! Welke teef? Zusje van Rhodin? Heb je foto's?kynos schreef:Ik moet zeggen, hier in de buurt en misschien ook op andere plekken in Nederland worden best veel Labradors met Heidewachtels gekruist, dit zijn vaak zwarte honden die , vind ik zelf, veel van een Catahoula weg kunnen hebben. Zo zag ik 2 weken geleden dus ook iemand lopen met zo'n hond, wel volwassen en ik dacht ook zeker dat het een Catahoula zijn kon, wist eigenlijk ook dat het niet zo was maar twijfelde toch ff...
Er is weer een Catahoula teef die een nieuw huisje zoekt trouwens..iemand interesse?? Een 3,5 jarige teef!
Isis schreef:Wat fijn voor jullie!kynos schreef:Alle pups zijn verkocht..
![]()
(Ook voor mezelf want ik heb al meerdere keren overwogen en op je site gekeken...)
de pup had erg glad haar, was zwart met brindle aftekeningen en had een grote witte ster op zn borst.kynos schreef:Ik moet zeggen, hier in de buurt en misschien ook op andere plekken in Nederland worden best veel Labradors met Heidewachtels gekruist, dit zijn vaak zwarte honden die , vind ik zelf, veel van een Catahoula weg kunnen hebben. Zo zag ik 2 weken geleden dus ook iemand lopen met zo'n hond, wel volwassen en ik dacht ook zeker dat het een Catahoula zijn kon, wist eigenlijk ook dat het niet zo was maar twijfelde toch ff...
Er is weer een Catahoula teef die een nieuw huisje zoekt trouwens..iemand interesse?? Een 3,5 jarige teef!

kynos schreef:![]()
Jawel, tuurlijk heeft iedereen voorkeur. Maar ik zou dus echt wel op karakter kiezen. Zeker bij een ras als dit. Qua basis karakter kun je toch al wel zeker verschillen zien op 6/7 weken. Of zijn jou nesten zo homogeen dat jij daar zelfs als fokker geen verschil in kunt herkennen? Ik heb ook wel eens met een schuin oog naar de Catahoula gekeken, maar dit zou me dan tegenhouden om in te schrijven voor een pup. En ik bedoel dan ook niet dat de fokker een pup toewijst, maar dat de koper zelf de pup uitzoekt welke hij het beste bij zich vindt passen qua karakter. En dat zou ik liever niet bij twee weken doen.Ik heb al onze honden op kleur uitgezocht en het past allemaal. Als je voor een ras gaat wat maar één kleur heeft, heb je geen keus in kleur. Heb je een ras wat in verschillende kleuren/ tinten voorkomt heeft bijna iedereen wel een voorkeur, denk je niet?

falkje schreef:Jawel, tuurlijk heeft iedereen voorkeur. Maar ik zou dus echt wel op karakter kiezen. Zeker bij een ras als dit. Qua basis karakter kun je toch al wel zeker verschillen zien op 6/7 weken. Of zijn jou nesten zo homogeen dat jij daar zelfs als fokker geen verschil in kunt herkennen? Ik heb ook wel eens met een schuin oog naar de Catahoula gekeken, maar dit zou me dan tegenhouden om in te schrijven voor een pup. En ik bedoel dan ook niet dat de fokker een pup toewijst, maar dat de koper zelf de pup uitzoekt welke hij het beste bij zich vindt passen qua karakter. En dat zou ik liever niet bij twee weken doen.Ik heb al onze honden op kleur uitgezocht en het past allemaal. Als je voor een ras gaat wat maar één kleur heeft, heb je geen keus in kleur. Heb je een ras wat in verschillende kleuren/ tinten voorkomt heeft bijna iedereen wel een voorkeur, denk je niet?
Maar ze zijn echt prachtig! Ik ben ook erg benieuwd hoe de ouders werken. Zou dat graag een keer zien.