duitse herder schreef:Heb je dan geen eten meegekregen van Jessica? Of desnoods een lijstje met wat je allemaal kan geven en hoe?

Dát (en nog heel veel meer) is onderling puik afgesproken.
Waar het mij om ging was hetvolgende. Ik ga naar de poelier voor kippenkarkassen. Die zijn net op, maar kippennekken heeft ze nog wel. Ik krijg, nadat Lijfje al haar charmes in de bocht heeft gegooid, een doos kippennekken voor de halve prijs mee. Heus, het is een toppoelier, dus afgedankte rommel is het zeker niet. De kwaliteits en controlestickers (waar ik allemaal wel niet op let voordat ik een hond iets te eten geef.

) zitten allemaal op die doos.
Toen vroeg ze, "Lust Lijfje ook eendenkarkassen"? Nou, dat weet ik niet en dat was dus ook mijn antwoord.
Omdat ik wel weet hoe het hier in de wijk er aan toe gaat, kreeg ik als antwoord, "Nou, lieverd, als ze kippenpoten eet dan draait die tijdelijke schattenbout haar pootje echt niet om voor een zálige eendenkarkas hoor. Ik heb vanochtend net een paar in de diepvriezer gestopt, helemaal vers. Krijg je van mij er zo bij! Had je nog wat anders nodig?" Ondertussen had ze dus die eendenkarkassen al in de plastic tas gestopt. Hele vriendelijke poelier. Lijfje zag ze vanuit mijn auto die haar neusje tegen het raam had gedrukt.
Die kippennekken weet ik dat ze dat mag hebben. Ik heb zelf voorgesteld om Duckpenscompleet te geven met kippennekken/kippenpoten of kippenkarkassen.
Dus, ineens kwam daar die eendenkarkas bij, gratis! En dat krijgt Jessica fijn van mij als Lijfje wordt opgehaald. Zij weet wel hoe ze daar mee moet omgaan.