Gelukkig was er gras....
Hebben jullie ook van die vreetzakken.....?
Moderator: moderatorteam

Nanna wat ben je toch een ongelooflijke droogkloot!Nanna schreef:Ik heb nog nooit een maag in zijn eentje door het bos zien paraderenMarie-Josée schreef: Het moet een enorme hond zijn geweest, of alleen een enorme maag![]()
Nee, is ook weer zo. Wel een buik trouwens....Nanna schreef:Ik heb nog nooit een maag in zijn eentje door het bos zien paraderenMarie-Josée schreef: Het moet een enorme hond zijn geweest, of alleen een enorme maag![]()

mariabel schreef:hier de grootste vreetzak die er op de wereld is..
Bel.. ooit voor een feestje 5 ciabatta 's klaargemaakt met tonijn. zuurkool. creme fraiche en kaas. had er 40 hapjes van gemaakt. het stond op de aanrecht om af te koelen ik loop even naar de buurvrouw om te vragen of zij Bel uit wilde laten als ik naar het feest ging.. alles op.. Bel is trouwens meegeweest naar het feest want er was ook een vriend die dierenarts is. dus zo konden we haar in de gaten houden.
en ze kon kasten openmaken. tassen.. de bak waar brokken in zaten ,. dus kilo's brokken. en weer naar dierenarts maag leeg pompen..
chocolade letters gepikt uit de kast.. noten die hier stonden te drogen. thuis gekomen uit mijn werk.. een vloer vol notendoppen..
over hek gesprongen en vlees dat lag te ontdooien bij de buurvrouw op..
niets was veilig voor haar.. nu gaat het gelukkig beter.. maar ik heb jaren haakjes op deuren. ijzerdraad om deuren. tie-ribs om prullenbak gedaan snachts. dingen voor kast gezet.. want als ze de kans kreeg .. dan ging ze ervoor..

mon65 schreef:Lekker! Volgens mij is honden en chocolade niet zo een goede combi..... Hopelijk heeft de dader het overleefd

We zaten aan de salon tafel dus op de bank gezellig met wat vrienden aant kletsen,ouwhoeren en eten.Tara schreef:Daar snap ik nou helemaal niks van, als je toch al weet dat hij jat, hoe kan die hond zo snel zijn slag slaan dan?sabje84 schreef: ooit heeft hij een halve pizza gepikt we zaten er met 4 man bij.
mijn vriend staat op bono hapt en weg was ie.![]()
Zit hij naast jullie aan tafel ofzo?
dat dachten wij dus ook, maar alles wat als opstapje kan dienen wordt benut, staat er een stoel, niet goed onder tafel? dan dan Pol erop, staat het krukje voor het aanrecht, bingo.[Sandra] schreef:Zo, daar wordt wat naar binnen gewerkt zeg![]()
Die van mij is te klein om van het aanrecht of van tafel iets te pikken. Wel heb ik hem toen hij met 8 weken net bij me was zo'n vieze kleffe roze voorgekauwde hubbabubbakauwgumhomp uit zijn bekje mogen trekkenMaar van straat eten heeft hij gelukkig snel afgeleerd.