Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreetzak

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Vreetzak

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

In het bos lagen een aantal plakkaten kots met een ongelofelijke hoeveelheid gras erin....plus een groot aantal wikkels van Raider, Snickers en Mars. In de uitgekotste massa waren hier en daar nog chocolade en nootjes te herkennen. Het moet een enorme hond zijn geweest, of alleen een enorme maag :O:
Gelukkig was er gras.... :mrgreen:
Hebben jullie ook van die vreetzakken.....? :schrik:
Laatst gewijzigd door Marie-Josée op 01 aug 2011 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
mon65
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Vreetzak

Ongelezen bericht door mon65 »

Lekker! Volgens mij is honden en chocolade niet zo een goede combi..... Hopelijk heeft de dader het overleefd :(:
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Ja hier eentje. 1 keer een zak frolic opengetrokken en half leeg gevreten en een keer een plastic doosje ferrero's opengemaakt en de chocolade met zilverpapier en al opgegeten. Toen zijn we maar even naar de da gegaan.
Afbeelding
mon65
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mon65 »

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef: Het moet een enorme hond zijn geweest, of alleen een enorme maag :O:
Ik heb nog nooit een maag in zijn eentje door het bos zien paraderen ;-)
Nanna wat ben je toch een ongelooflijke droogkloot! :ok: :LOL:
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef: Het moet een enorme hond zijn geweest, of alleen een enorme maag :O:
Ik heb nog nooit een maag in zijn eentje door het bos zien paraderen ;-)
Nee, is ook weer zo. Wel een buik trouwens.... :W:
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Ja, Luna hier, die zou ook alles opvreten wat ze tegenkomt.
Het lukt haar eigenlijk bijna nooit meer omdat we erg getraind zijn (je kunt t ook afgericht noemen :blauwoog: )
Paar maanden terug had ze nog wel beet, zo'n plastic busje kauwgom.
Eerst vakkundig opengekauwd en de hele inhoud naar binnen...
Ziek was ze...overgeven en de menthol brandde nog aan haar kont toen ze moest poepen.
Niet dat ze er iets van geleerd heeft...
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Nee dat is best raar :?
Jan is een kieskauwer maar die steelt gerust mijn biefstuk van het aanrecht als ie de kans krijgt
Gina eet alles maar die moet op haar 10e nog voor de eerste keer iets stelen
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Beau is zo'n vreetzak. Toen ik hem nog niet goed kende en etenswaren onbewaakt had laten staan heeft hij binnen 10 minuten een kom redband (zaten 2 zakken in), driekwart slagroomtaart, een chocoladeletter :ugh:, 7 worstenbroodjes (waarvan 5 bevroren) en een stuk of 40 slagroomsoesjes naar binnen zitten werken. Hij heeft er nog geen eens last van gehad...
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

hier de grootste vreetzak die er op de wereld is..
Bel.. ooit voor een feestje 5 ciabatta 's klaargemaakt met tonijn. zuurkool. creme fraiche en kaas. had er 40 hapjes van gemaakt. het stond op de aanrecht om af te koelen ik loop even naar de buurvrouw om te vragen of zij Bel uit wilde laten als ik naar het feest ging.. alles op.. Bel is trouwens meegeweest naar het feest want er was ook een vriend die dierenarts is. dus zo konden we haar in de gaten houden.
en ze kon kasten openmaken. tassen.. de bak waar brokken in zaten ,. dus kilo's brokken. en weer naar dierenarts maag leeg pompen..
chocolade letters gepikt uit de kast.. noten die hier stonden te drogen. thuis gekomen uit mijn werk.. een vloer vol notendoppen..
over hek gesprongen en vlees dat lag te ontdooien bij de buurvrouw op..
niets was veilig voor haar.. nu gaat het gelukkig beter.. maar ik heb jaren haakjes op deuren. ijzerdraad om deuren. tie-ribs om prullenbak gedaan snachts. dingen voor kast gezet.. want als ze de kans kreeg .. dan ging ze ervoor..
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

mariabel schreef:hier de grootste vreetzak die er op de wereld is..
Bel.. ooit voor een feestje 5 ciabatta 's klaargemaakt met tonijn. zuurkool. creme fraiche en kaas. had er 40 hapjes van gemaakt. het stond op de aanrecht om af te koelen ik loop even naar de buurvrouw om te vragen of zij Bel uit wilde laten als ik naar het feest ging.. alles op.. Bel is trouwens meegeweest naar het feest want er was ook een vriend die dierenarts is. dus zo konden we haar in de gaten houden.
en ze kon kasten openmaken. tassen.. de bak waar brokken in zaten ,. dus kilo's brokken. en weer naar dierenarts maag leeg pompen..
chocolade letters gepikt uit de kast.. noten die hier stonden te drogen. thuis gekomen uit mijn werk.. een vloer vol notendoppen..
over hek gesprongen en vlees dat lag te ontdooien bij de buurvrouw op..
niets was veilig voor haar.. nu gaat het gelukkig beter.. maar ik heb jaren haakjes op deuren. ijzerdraad om deuren. tie-ribs om prullenbak gedaan snachts. dingen voor kast gezet.. want als ze de kans kreeg .. dan ging ze ervoor..
:eek: :eek:
Wat heb ik dan geluk, er is alleen ooit een bak gistdeeg en een biefstuk verdwenen.
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Pol: 1 stokbrood, 2x een halve kilo kaas, 600gram brokken, een zak m&m's, diverse bakjes knoflook- of satesaus en een keer een hoeveelheid vloeibaar frituurvet, dat was overigens het enig waar hij last van gehad heeft (en ik nog meer, want dat heeft 'ie uitgebraakt op m'n hoogpolig karpet... :ugh: )
Sindsdien zijn wij goed geconditioneerd op opruimen en we weten wat onbereikbaar voor Pol betekend :F:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

bevroren frikandellen v/d aanrecht gejat :ugh: Biefstuk kon ik nog net redden, wattenschijfje :piew: (kon ik gelukkig net achter uit zijn strot vissen). brood. Ow en het ergste...langs de tafel lopen waar hapjes opstaan, even kroelen bij de fokker (waren op visite), en dan ineens zich omdraaien naar de tafel en dan met een volle bek met chips weglopen :ugh:
Afbeelding
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Kan me zo 1 23 niet iets herinneren dat ze hier iets gestolen hebben.
hoogstens keer broodje ofzo van bord als we dat op klein tafeltje zetten en even niet opletten.

maar ik kan gerust dropjes of wat dan ook op tafel laten staan....

Diego is alleen zo 1x in het jaar ofzo dan heeft ie het in zijn bol en als ze dan al is het maar voor even alleen thuis in huis zijn dan moet ie iets kleins mollen. meestal is het rond kerstmis dus dan sneuvelt er weer 1 of 2 strikjes uit de boom.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

maupie heeft 1 keer de bonbons met glazen schaal en al opgegeten. van tafel gemikt en zowel alle bonbons als een aantal delen glas opgegeten. Niets aan overgehouden, gelukkig! Verder alles wat voor de bek komt, ze lustte alles maar jatten deed ze gelukkig niet...

Die beau! :LOL:
tkuijernl
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door tkuijernl »

ik kan hier nog vlees op de salon tafel leggen en douchen en ze komen er nog niet aan...

behalve als de katten samenwerken met de honden...de honden weten dat ze niet van tafel mogen jatten, de katten daarentegen krijg ik het niet afgeleerd en als ik een keer wat laat liggen is het heel soms dat de katten het op de grond slaan (na er zelf van te hebben gesnoept) zodat de honden ook nog wat krijgen hahaha
groetjes Tamara
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Mijn vroegere labrador heeft ooit een hele grote schaal zelfgebakken appelflappen ( we verwachtten 40 man, maar het ijzelde ) opgevroten.

Dat kwam er van voor en achteren uit in de daarop volgende dagen en stinken dat dier! Heel jammer dat mijn ouders toen aan het werk waren en ik dus heel de dag achter het beestje aan kon poetsen.

Zelfde hond heeft ook een zak marsmellows weggekauwd....werd ze ook goed misselijk van.
Misty is kieskeurig, maar Shadow zou als hij de kans kreeg ook van alles naar binnen werken.
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Zo, daar wordt wat naar binnen gewerkt zeg :80:

Die van mij is te klein om van het aanrecht of van tafel iets te pikken. Wel heb ik hem toen hij met 8 weken net bij me was zo'n vieze kleffe roze voorgekauwde hubbabubbakauwgumhomp uit zijn bekje mogen trekken :kotz: Maar van straat eten heeft hij gelukkig snel afgeleerd.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Diesel is een vreetzak, maar alleen dingen die uit de verpakking zijn. Ik heb nog geen kastdeuren dus alles staat open en bloot op ooghoogte voor Diesel, maar hij pakt niks. Tenzij het dus uit de verpakking is, en hij vind het, dan is het gegarandeerd op. Een hele rol koeken, een halve kilo boter die hij terug uitgekotst heeft, een dooie gemummificeerde vogel die hij ergens in het tuinhuisje van mijn schoonouders gevonden had, een gigantische aardappel die hij ook terug uitgekotst heeft, alle restjes uit de vuilnisbak die omgevallen was, een halve pizza die weg was toen ik van de wc kwam, en onlangs een tomaat die hij helemaal niet lustte, maar hij viel nog liever dood dan dat hij die tomaat moest opgeven. Buiten vreet hij ook alles maar hij gaat er niet naar op zoek, appelklokhuizen, kauwgom die hij van straat schraapt, een gesmolten lolly, en een keer een stuk of twintig sandwiches en drie broden in de bosjes, hij heeft drie of vier sandwiches opgeschrokt voor ik het door had.

De hond van mijn schoonouders heeft ooit een konijnenvel heel ingeslikt, gelukkig kon mijn schoonvader het er nog net uittrekken. En twee liter fondue olie, die hond heeft toen een week de schijterij gehad.
Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Joe stort zich zodra hij de kans krijgt altijd op de hapjes bij verjaardagen.
Gewoon, in het volle zicht.
Die houd ik dus met argusogen in de gaten.
Marie-Josée
Erelid

Ik ben stomverbaasd, niet te geloven dat sommige honden niet gewoon geklapt zijn :Q:
Bij ons is mensenvoer taboe, al weet ik het van Sancho nog niet zeker. Tomas kan voor het aanrecht zitten kwijlen met een zalm op 10 cm en hij komt er nog niet aan.
Onze heidewachtel jatte toen hij jong was van het aanrecht, daarna ook nooit meer.
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

Het eerste wat weer in mij opkomt is het verhaal van een kennis van ons.. Een hond die een hele strip met anticonceptie pillen heeft opgegeten..
Verder weet ik vooral nog dat onze oude Vizsla een poosje geleden eens een kilo kaas heeft weggewerkt.

Hier stelen ze blijkbaar niet 'groots' genoeg om het te onthouden, want ik kan me niet herinneren dat ze ooit iets noemenswaardigs hebben
gestolen/gepakt van tafel of wat dan ook....
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
-laura-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna
Contacteer:

Ongelezen bericht door -laura- »

Ik zit hier na te denken maar ik kan me zo niet zo snel iets herinneren.
Ookal houden ze natuurlijk van eten, koekjes, koekjes en nog eens koekjes.
Ook waterijsjes vinden ze heerlijk, en Amber lust graag muggen.
Maar er zijn vast wel meer honden die daarvan houden, dus niets bijzonders verder :tongue:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

mon65 schreef:Lekker! Volgens mij is honden en chocolade niet zo een goede combi..... Hopelijk heeft de dader het overleefd :(:

klopt, maar dan wel echte chocolade en zoveel chocolade zit er niet in het meeste snoepgoed zoals repen
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

daar zou eeber ook geen moeite mee hebben hoor, al die zoetigheid :ugh:

mijn vorige tekkel pikte nooit wat, dus toen ik eeber net had ging het meteen al mis.
ik liet iemand uit, er stond ergens een schaaltje met een pond bitterkoekjes, en toen ik na een minuut terugkwam was de schaal leeg.
ze heeft er totaal geen last van gehad :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Op een hond na met een voorliefde voor het opeten van leren lijn na valt het hier wel mee :mrgreen:
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Knoeppie eet niets, die is gelukkig heel kieskeurig :cheer:

:jank: :devil:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
sabje84
Actief
Mijn ras(sen): Jackrussel,Staffordshire bullterrier

Ongelezen bericht door sabje84 »

Bono is ook een pikkert en een hele snelle ook.

Op het moment dat hij springt of omdraait naar de tafel oid is het ook weg.
hap slik en dan is hij klaar.

ooit heeft hij een halve pizza gepikt we zaten er met 4 man bij.
mijn vriend staat op bono hapt en weg was ie.
mijn vriend hem met 2 handen aan zijn nek naar buiten slepen en het enige waar bono aan dacht was de laatste restjes in zijn mond nog snel af te slikken.

hij is pas 1 jaar maar heeft al zoveel gepikt , broodjes,vlees, aardappelschillen van de aanrecht
pizza, slagroomsoesjes ,chips,chocolade van de tafel.
groente en sla uit de kom als ik het schoon zit te maken op de bank.
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

Het meeste wat ze hier ooit opgevreten hebben is een pak stroopwafels. Maar daar hebben
ze verder geen last van gehad
sabje84
Actief
Mijn ras(sen): Jackrussel,Staffordshire bullterrier

Ongelezen bericht door sabje84 »

Tara schreef:
sabje84 schreef: ooit heeft hij een halve pizza gepikt we zaten er met 4 man bij.
mijn vriend staat op bono hapt en weg was ie.
Daar snap ik nou helemaal niks van, als je toch al weet dat hij jat, hoe kan die hond zo snel zijn slag slaan dan? :80:
Zit hij naast jullie aan tafel ofzo? :scratch:
We zaten aan de salon tafel dus op de bank gezellig met wat vrienden aant kletsen,ouwhoeren en eten.
Bono lag achter mijn vriend heel rustig (kennelijk zogenaamd) te slapen.
En zoals ik al zei Bono is heeeel snel ik zat ernaast en voor ik hem vast had was de halve pizza weg. Ik heb nog nooit een hond gezien die iets zo snel kan weg halen...
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

[Sandra] schreef:Zo, daar wordt wat naar binnen gewerkt zeg :80:

Die van mij is te klein om van het aanrecht of van tafel iets te pikken. Wel heb ik hem toen hij met 8 weken net bij me was zo'n vieze kleffe roze voorgekauwde hubbabubbakauwgumhomp uit zijn bekje mogen trekken :kotz: Maar van straat eten heeft hij gelukkig snel afgeleerd.
dat dachten wij dus ook, maar alles wat als opstapje kan dienen wordt benut, staat er een stoel, niet goed onder tafel? dan dan Pol erop, staat het krukje voor het aanrecht, bingo. :blauwoog:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”