Je kunt er de klok op gelijk zetten, oud topic... maar dezelfde sukkels gaan ze met hun honden zwemmen ondertussen de zwanen MET jongen in een hoekje gedrukt waar ze niet meer uitkonden, pa helemaal over de pis... nee hoor mijn honden moeten zwemmen... tja je zult ook 100 meter verder moeten rijden met de auto... zoveel water nee dan ga je op die plek waterapport doen... wat een stelletje minkukels...malinois schreef:nee de mijne ook niet, helemaal niet zelfs... maar toch moeten ze ook ergens lopen. Ik loop nu op een industrieterrein en had gister alweer mot met mensen met een kudde weimeraners die alle kanten op vlogen. Waarbij zij vonden dat die dat mochten want het was een losloopgebied, niet dus, het is notabene eigen terrein dus verboden toegang...herejede schreef:ik snap zowie zo niet waarom baasjes met moeilijke honden in een losloopgebied komen
onder het mom, maar ze moeten ook lekker kunnen rennen
ook al is het op een belachelijke vroege tijd, er is altijd risico dat er andere honden zijn
of je houd zon hond altijd aan de lijn
ik gooi me 4 rottweilers ook niet lekker los in het bos, al is het 3 uur snachts, ze hoeven niet met andere te spelen, en al zeker geen kleine hondjes,
(ook voor mij hoor, maar het wordt gedoogd omdat dit ook wel makkelijk en fijn is qua bewaking, die polen en roemenen zijn niet zo weg van die enge hedders nl.) Van mij mag iedereen daar lopen maar hou wel je hond bij je. Er zitten daar vogels te broeden, konijnen etc. Ik heb mijn hond met een TT lopen omdat hij niet mag jagen en die honden jagen al het wild op. Van de 8 jonge zwaantjes is er nu nog maar 1 over... triest... heel triest. En dat komt voornl door honden die totaal niet onder controle zijn. Je kunt dus wachten op het moment dat niemand daar meer mag lopen en ben je dus gedwongen WEL in een losloopgebied te gaan lopen.
Dus dan kun je dus gewoon NERGENS lopen en dat is dan jammer voor iedereen dat doe ik dus wel... mijn honden mogen lekker los waar ik denk dat het kan en gaan daar ook los.

Maar goed, ik ga nu echt de boswachter opzoeken, ik ben dit volk zo zat...