Hier nu helaas geen katten meer maar wel jaren katten gehad die in harmonie met onze honden samenleefde.
Eerst Tijger een rode ''je weet wel'' htk ,die is in 1988 bij ons komen wonen.
In 2006 is hij overleden.
In die tijd heeft hij meerdere honden meegemaakt ,eigen maar ook opvangers.
Hij was echt enig met honden vooral pups ,mede omdat het een hermafrodiet was en zijn hormonen met hem op de loop gingen bij kittens en pups.
Hij heeft zijn huis gedeeld met bordeuaxdogs ,mastini ,keeshond ,fila brasileiro's ,boxer en klein mixje buiten de opvangers.
Een heerlijke kat ,echt zo'n once in a lifetime beestje
Dit is Tijger
Hier met opvanger

Hier ook(Kito als pup)

En hier met een eigen roedelleden
In 1996 is daar Mickey bijgekomen een zwartwitte je weet wel htk die toen al 12 jaar oud was.
Die was anders dan Tijger niet altijd vriendelijk en ook bereid zijn klauwtjes te gebruiken
Met de honden was hij wel altijd goed.
Na het overlijden van Tijger is hij na een korte tijd bij mijn expartner gaan wonen ,daar was hij meer op gesteld en bij mij vond hij het vaak te druk.
Kleinkinderen die kwamen logeren dat vond hij maar niks ,al heeft hij naar de kinderen nooit lelijk gedaan.
Hij leeft overigens nu nog
Dit is Mickey
Met eigen roedelleden
Maar vreemde honden verblikte of verblooste hij ook nooit
Met kleinzoon
Loederblik
Ik ben dol op katten al hebben wij er nu geen een.
We gaan veel heen en weer tussen ons buitenhuisje en hier en daar moet een kat wel bij passen ,en niet elke kat doet dat.
Maar wanneer de tijd en omstandigheden er weer rijp voor zijn dan wil ik er wel graag weer een ,een rode bij voorkeur.