Darko en Jänta zouden zo met iedereen mee gaan en zich gelijk aanpassen
Zena is hier als herplaatser gekomen en had wat "opstart" problemen, maar eenmaal dat dat weg was, klampt ze zich vast aan 1 persoon, het andere deel van het gezin zal ze accepteren en er ook wel "leuk" mee zijn, maar al haar liefde gaat maar naar 1 persoon (en toevallig ben ik dat niet

) Zena heeft wel een gebruiksaanwijzing, maar als je daar wat rekening mee houd, komt het best allemaal wel goed
Shadow is enorm afstandelijk naar vreemde mensen, vind verhuizen geen goed idee (zijn we achter gekomen toen we 4 jaar terug naar hier verhuisde), hij zal uiteindelijk wel gewoon mee draaien, maar het zal wel lang duren en het zal iemand moeten zijn die hij vanaf dag 1 vertrouwd, anders hebben de mensen aan hem niets, omdat hij niet komt, niet eet, niet drinkt en ook niet buiten gaat (misschien in de tuin, maar krijg hem dan maar eens terug) het zou trouwens niet verantwoord zijn om Shadow te herplaatsen gezien zijn afstandelijke naar mensen toe en zijn extreme hondagressie
Guapa, heb ik eigenlijk geen idee, zij hangt enorm aan mij, vind vreemde mensen absoluut niets, maar een enkeling vind ze wel geweldig, moest ze daar bij geplaatst kunnen worden is het 1 groot feest voor haar (mits er geen andere honden aanwezig zijn) zolang de nieuwe baas maar met haar bezig is, ze moeten er wel rekening mee houden dat Guapa niet zomaar bij elke hond kan (pups gaat wel, reuen en teven na een enorme gewenning ook wel, maar soms ook niet) en ook niet elke mens accepteerd