Mijn ex had er 1 uit particulieren nest wat achteraf dikke broodfok was. Heb me er even aan geërgerd maar heb er een goede les uitgetrokken, je ziet soms door de bomen het bos niet meer.
1. Mijn buren hebben er nu nog 3. 2 honden van marktplaats gered, geen broodfok misschien 2e hands broodfok maar niet rechtstreeks in ieder geval, andere kwam uit het asiel
2.Andere buren hebben een BC uit België gehaald op 2 jarige leeftijd. Deze had zijn hele leven aan de ketting gesleten.
3. Buren hebben een korthaar BC.
5. Buurvrouw; 1x Am. Cocker spaniël asiel.
Nu de mensen die ik ken uit het park:
- 1 renaissance dog fokker met afstammingsbewijs
- 2 Galgo's rescue organisatie
- ontelbare labs minimaal 2x stamboom
- 2 kruisingen volgens mij 1 asiel, 1 oepsnest en deze heeft ook nog zo'n rood gestippelde en gevlekte rashond met stamboom (zo'n zweethond hier op het forum hebben we er ook 1)
- 2 duitse staanders stamboom
- 2 chinese crested en chihuahua's stamboom
- 1 tot 3 DH stamboom
- 3x flatcoat 2 verschillende eigenaren; stambomen
- Hussels, geen idee, 2x eigen fok in ieder geval de rest??
- 1 mevrouw met heel veel honden 40% asiel, de rest overgenomen van andere eigenaren en sommige eigen fok.
- 1x onherleidbare kruising volgens mij broodfok of een oepsnest.
-1x Eng. Cocker spaniël asiel
en ik ken er vast nog wel meer maar dan weet ik of de afstamming niet van, of ik ben ze vergeten
oh wij hebben altijd stamboom gehad vanaf hier thuis maar misschien wijk ik nog wel een xtje af als ik maar een afstammingsbewijs heb vind ik het goed.
Het is niet zo dat ik er naar vraag, maar meestal komt het op in een gesprek, en sommige ken ik vanuit het asiel-leven of die lopen ook al net zolang als ik weet in hetzelfde park. Ik ben ook niet zo van dat elitaire geblabla maar goed soms komt het vanuit het niets. Bij die dog had ik wel interesse want het is gewoon een ras wat je niet vaak ziet/hoort en ik ben best gecharmeerd van dit exemplaar