er zitten mensen met een uitkering thuis die niet anders kunnen en jij zou alleen voor je honden een uitkering willen,dus ja ik val daarover.Paulala schreef:Dus jij mag wel oordelen over het feit dat ik zelf zou kiezen voor een uitkering en verder zou zoeken naar ander werk?eefje+huig schreef:
Ik vind overigens de opmerkingen over uitkeringen enz vanwege de hond echt te idioot voor woorden,spijt me vreselijk
Nogmaals, die uitkering zou mijn keuze zijn, ik heb nog nergens beweerd dat ik vind dat een ander die zelfde keuze ook moet maken. En zo'n uitkering is natuurlijk ook maar tijdelijk, want uiteraard wordt er direct fulltime gezocht naar ander werk.
Dan kan jij wel vinden dat ik te idioot ben voor woorden omdat ik deze keuze zou maken, ik vind het te idioot voor woorden dat uit heel jouw tekst blijkt dat het 'maar' om een hond gaat.
Voor mij zijn mijn honden nml veel meer dan 'maar' honden. Dan vind jij dat maar fijn idioot.
Nog niet zo lang geleden diverse discussies hierover gehad en wat mensen elkaar niet naar hun hoofd gooien zeg.
Maar als het dan om je honden zou gaan is het ineens niet erg
Daarbij,het werk ligt niet voor het oprapen en als je dan dus jezelf laat ontslaan dan weet je dat je zomaar wat langer dan 2mnd in de uitkeringshoek moet vertoeven.
En ja dat vind ik idioot!
Mijn honden zijn mijn honden,niet meer en niet minder,ze krijgen wat ze nodig hebben,maar mijn leven draait niet om hen.
En dan niet gaan zeggen dat ik geen rekening met ze zal houden want dat is gewoon normaal,dat je rekening houdt met je dieren/kinderen/naasten enz.
Maar het moet niet allesbepalend zijn denk ik.