Ik heb denk ik een enorm geluk...
Boomertje in een pension, not done.. Niet voor hem maar voor mij, ik vind dat zelf niets... Ook al zorgen ze zo goed voor hem, het is mijn eigen gedachte erbij...
Mijn ouders blijven altijd in Nederland op vakantie, dus als ik hem niet mee kan nemen ergens heen gaat hij daar heen, daar heeft hij ook het eerste half jaar van zijn leven gewoond dus hij weet niet beter. Als pup ging hij al mee naar hun caravan.
Als ik ga stappen of wat dan ook dan gaat hij ook naar mijn ouders, of thuis of op de camping. Mocht ik met mijn ouders mee weg moeten dan gaat hij of ook mee, of hij gaat naar mijn opa's en oma's, die dol op hem zijn en hem erg goed opgevoed vinden (snap ik nog steeds niet) of hij gaat naar mijn zus... Al heeft zij nu een vriend met 2 hondjes en die kennen elkaar nog niet zo goed, dus dat is nog even eerst kennis laten maken, maar anders laat ik hem met een gerust hart daar achter...
Vorige keer toen hij een nachtje daar was geweest, kwam hij mank terug.. Gelukkig hebben ze mij niet gebeld tussendoor, want dan was ik in de auto gestapt en naar huis gegaan halverwege de nacht.. Zij konden hier niets aan doen, hij was van een border in de tuin afgesprongen en had een misstap gemaakt. Had bij mij ook kunnen gebeuren, dus met een gerust hart gaat hij naar een van allen....
Ik ben erg blij met deze oplossingen, zou er niet aan moeten denken om mijn mannetje (kindje bijna haha) achter te moeten laten. Als ik op vakantie ga gaat hij wat mij betreft mee, alleen als ik hem er geen plezier mee doen breng ik hem weg, nu ben ik niet zo'n vakantie ganger dus dat is zijn voordeel...
Van de zomer gaat een vriendin van mij op vakantie en dan krijg ik haar hond/hondjes. Waarschijnlijk gaat er een naar haar ouders en een bij mij, want ik vind 3 in totaal toch wel erg veel.. Zeker ook omdat ik ook vakantie heb. Het weekendje hier ging goed en een van de twee die normaal niet zo vriendelijk is (daarom geen pension) vond het bij mij geweldig en keek niet eens naar zijn baasje om toen ze terug kwam... Hij wilde op schoot zitten.. Als ik daar op visite kom zit hij ook steevast op schoot als ik ga zitten tot ik weg ga...

Ikke blij... Hihi, hij heeft het naar zijn zin bij mij