Bij het bekijken van oude foto's of zoiets.
Niet dat ik zit te snotteren hoor, het is meer zo'n gevoel van ...àch
Hebben jullie dat ook weleens?

Moderator: moderatorteam

Dit dus.tekkel schreef:nee, dat heb ik niet.
ik denk met veel plezier aan ze terug, dat is alles.
Demi schreef:Ja heel erg zelfs, ik mis ze vreselijk en krijg echt tranen als ik met name aan Calsey en Lila denk. Ze zijn zo jong en op zo'n rotmanier overleden dat ik daar denk ik nooit mee kan leren leven![]()
Nee, heb ik ook niet hoor, geen drama verderNanna schreef:Maar niet van "o gottegottegot, waren ze maar weer terug".
dagmar88 schreef:je houdt wel van 1 bepaald type hond he...
Oh, maar dat doe ik ook hoortekkel schreef:ik denk met veel plezier aan ze terug

Hetzelfde hier, en ik heb voor zover ik weet geen russisch bloedRami schreef:Ja, dat herken ik wel. Overigens niet alleen bij honden van vroeger maar eigenlijk bij al het dierbare van 'vroeger', van wat eens was en niet meer is.
Maar ik ben dan ook een wel een beetje een weemoedig type (dat zal wel bij mijn Russische voorvaderen vandaan komen...).

Misschien wel heeeeel ver weg!fleurie schreef:Hetzelfde hier, en ik heb voor zover ik weet geen russisch bloedRami schreef:Ja, dat herken ik wel. Overigens niet alleen bij honden van vroeger maar eigenlijk bij al het dierbare van 'vroeger', van wat eens was en niet meer is.
Maar ik ben dan ook een wel een beetje een weemoedig type (dat zal wel bij mijn Russische voorvaderen vandaan komen...).
Ik ook, de foto's van ons samen kan ik nog niet bekijken.Inge O schreef:oh jawel hoor, dat herken ik zeer zeker. om die reden kijk ik maar zelden foto's van vroegere honden, ik blijf het moeilijk vinden, zeker met een aantal van hen.