Goed kijken dan zie je net zijn neus nog

Hier nog wat oren

Maar de kant was veel te steil om weer op te klimmen, en zwemmen naar de plek waar ik hem heen riep begreep hij niet, als ik ging roepen probeerde hij op dat moment bij me te komen, dus via die steile kant wat niet ging lukken
Destijds kwam er iemand met een andere hond aan en op een of andere manier wist die hond wel door te dringen tot hem en leidde hem naar de plek waar hij het water uit kon.
Net sta ik bij de rijn, op een plek waar ze vaker zijn geweest en waar ik ze ook wel eens het water in liet gaan

Links, is het ondiep en kunnen ze makkelijk in en uit, dat stukje uit zwemmen de rijn op daar is de kade dus stijl en is het water diep, de grond kunnen ze niet voelen dus ook niet afzetten met de achterpoten.
Plons het ondiepe stuk in (dit zijn foto's van tijd geleden)

Bluf komt vandaag weer vrolijk terug op dat stuk, ook vanaf het diepere gedeelte weet ze waar ze er weer makkelijk uit kan en doet dat dus ook, zwemt daar weer heen terug
Finn plonst erin en om wat voor reden dan ook, besluit om te zwemmen en probeert via het diepe gedeelte de kade op te komen....
Finn ben blij dat ik je weer op het droge heb weten te krijgen, sukkel