Zelf ben ik er geen grote voorstander van, tenzij het echt niet anders kan.
Graag hoor ik hoe jullie er over denken

Moderator: moderatorteam
geen flauw idee voor wanneer je dan de honden wil wegbrengen (aangezien het grootst gedeelte van de pensions nu zo'n beetje vol zitten in de zomervakanties) maar onze honden gaan naar maranque (son en breugel) ze hebben geen site maar tot nu toe nog ieder jaar goed voor onze hondenNeeltje schreef:Ik zit te twijfelen. Ik zou het met Yentle wel willen proberen, maar heb geen flauw idee wat hier in de buurt goede pensions zijn. Ik ken eigenlijk niemand die zijn hond naar een pension brengt.
Dit dus. Ik probeer wel te regelen dat ze samen bij vrienden oid kunnen logeren maar gaat dat niet? Geen probleem, dan gaan ze naar een pension. Voor de jongste is dat soms zelfs fijner want die loopt met de wandelingen niet vaak los, nu hebben wij een mega tuin waarin ze kan rauzen maar dat heeft niet iedereen he.. in het pension waar ze heen gaat kan ze naar hartelust rauzen. Op vakantie gaan ze eigenlijk nooit mee.Nanna schreef:Als het een goed bekend staand pension is en je hebt er zelf ook een goed gevoel bij: gewoon doen.
Niet te zielig doen hoor, het zijn maar honden. Soms denk ik wel eens dat mensen hun kinderen naar het weeshuis brengen.
Wij moeten ook weleens iets doen wat we niet leuk vinden; bij honden is dat niet anders. Ja, tulijk gaan ze liever mee op die safari naar Afrika maar soms kan dat gewoon niet en dan heb je als hond je breuk maar in te houden.
Hey Marjon!Xella schreef:Onze honden gaan ook wel eens naar pension, meestal gaan we niet weg
Vanuit jullie is t Kempisch dierenpension in Reusel een fijn pension, zijn ook erg bekend met Rottweilers en grote rassen
Nanna schreef:Als het een goed bekend staand pension is en je hebt er zelf ook een goed gevoel bij: gewoon doen.
Niet te zielig doen hoor, het zijn maar honden. Soms denk ik wel eens dat mensen hun kinderen naar het weeshuis brengen.
Wij moeten ook weleens iets doen wat we niet leuk vinden; bij honden is dat niet anders. Ja, tulijk gaan ze liever mee op die safari naar Afrika maar soms kan dat gewoon niet en dan heb je als hond je breuk maar in te houden.
Dat valt wel mee hoor. Hier in ieder geval.Zoek stok! schreef:Persoonlijk vind ik het niet handig om een hond zo ineens naar een pension te brengen, zonder enige gewenning. Het is iets wat je een jonge hond heel goed aan kunt leren, dus doe het dan gelijk.
Daar heb ik Snoepie, Danco, Nika en Marouck ook ooit eens 1 nachtje naartoe gebracht omdat mijn zusje toen trouwde en het feest bij mijn ouders hield.Xella schreef: Vanuit jullie is t Kempisch dierenpension in Reusel een fijn pension, zijn ook erg bekend met Rottweilers en grote rassen